ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Transnational Agrarian Movements Confronting Globalization

دانلود کتاب جنبش های فراملی ارضی در مقابله با جهانی شدن

Transnational Agrarian Movements Confronting Globalization

مشخصات کتاب

Transnational Agrarian Movements Confronting Globalization

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 1405190418, 9781444307207 
ناشر: Wiley-Blackwell 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 367 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب Transnational Agrarian Movements Confronting Globalization به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب جنبش های فراملی ارضی در مقابله با جهانی شدن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب جنبش های فراملی ارضی در مقابله با جهانی شدن

خوانندگان این کتاب با دهقانان و کشاورزانی روبرو می شوند که در خانه خود مبارزه می کنند و از مرزهای ملی می گذرند تا سازمان تجارت جهانی و سایر نهادهای قدرتمند جهانی را به چالش بکشند. فعالان برزیلی را مطالعه می کند که توطئه های سویای اصلاح شده ژنتیکی را ریشه کن می کنند، ساکنان جنگل در اندونزی که لاستیک را خرد می کنند. مزارع کشت برنج برای تغذیه خانواده‌هایشان، «دهکده‌های فراری» در چین که برای مقاومت در برابر مقامات فاسد دست به سلاح می‌زنند، و مهاجران مکزیکی که با ناامیدی از خارج بازگشته‌اند تا جوامع خود را متحول کنند. قرن با اتحادهای جهانی جدیدتر و پرمخاطب، مانند V?a Campesina، بخش پویای جامعه مدنی بین‌المللی را جشن می‌گیرد و به پرسش‌های خاردار موفقیت‌ها و شکست‌ها، معضلات اخلاقی و سیاسی، ائتلاف‌های مشکل‌دار با سازمان‌های غیردولتی، رپرتوارهای اعتراضی می‌پردازد. و ادعاهای بازنمایی کنش جمعی معاصر را با تمام پیچیدگی هایش تجزیه و تحلیل می کند، با اذعان به ابهامات و تناقضات، طرح پرسش های چالش برانگیز، و ارائه راهبردهای مشخص برای محققان و فعالان.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Readers of this book will encounter peasants and farmers who struggle at home and traverse national borders to challenge the World Trade Organization and other powerful global institutions.Studies the activists in Brazil who uproot plots of genetically modified soybeans, forest dwellers in Indonesia who chop down rubber plantations to cultivate rice to feed their families, ‘runaway villages’ in China that take up arms to resist corrupt officials, and Mexican migrants who, having exited in desperation, return from abroad to transform their communitiesLittle-known transnational agrarian movements of the early twentieth century share the stage with more recent, high-profile global alliances, such as V?a CampesinaCelebrates a dynamic sector of international civil society, and tackles the thorny questions of successes and failures, ethical and political dilemmas, troubled alliances with NGOs, protest repertoires, and representation claimsAnalyzes contemporary collective action in all its complexity, acknowledging ambiguities and contradictions, posing challenging questions, and providing concrete strategies for scholars and activists





نظرات کاربران