ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Change Management: Altering Mindsets in a Global Context (Response Books)

دانلود کتاب مدیریت تغییر: تغییر ذهنیت ها در یک زمینه جهانی (کتاب های پاسخ)

Change Management: Altering Mindsets in a Global Context (Response Books)

مشخصات کتاب

Change Management: Altering Mindsets in a Global Context (Response Books)

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0761934685, 9788132100638 
ناشر: Response Publishing 
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 356 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Change Management: Altering Mindsets in a Global Context (Response Books) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت تغییر: تغییر ذهنیت ها در یک زمینه جهانی (کتاب های پاسخ) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت تغییر: تغییر ذهنیت ها در یک زمینه جهانی (کتاب های پاسخ)

این کتاب روشی جدید و اساسا متفاوت برای درک تغییرات سازمانی را ارائه می دهد. نویسندگان مدل جدیدی از مدیریت تغییر را ارائه می‌کنند که چهار وظیفه اصلی را که برای موفقیت هر ابتکار تغییر در سازمان‌ها حیاتی هستند، شناسایی می‌کند. اینها عبارتند از: قدردانی از تغییر، بسیج حمایت برای تغییر، اجرای تغییر و ایجاد قابلیت تغییر. آنها معتقدند که شکست ابتکارات تغییر ناشی از شکست در مدیریت موثر یک یا چند مورد از این وظایف است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book presents a new and fundamentally different way of understanding organizational change. The authors present a new model of change management which identifies four core tasks that are crucial to the success of any change initiative in organizations. These are: appreciating change, mobilizing support for change, executing change and building change capability. They contend that failures of change initiatives result from failure to manage one or more of these tasks effectively.



فهرست مطالب

Contents......Page 6
Foreword......Page 12
Preface......Page 14
The Change Management Model......Page 18
Appreciating Change: Industry Analysis......Page 57
Appreciating Change: Mental and Business Models......Page 99
Mobilising Support......Page 135
Executing Change......Page 190
Building Change Capability......Page 249
Leadership and Change......Page 308
Index......Page 344




نظرات کاربران