ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Restaurant: From Concept to Operation

دانلود کتاب رستوران: از مفهوم تا عملیات

The Restaurant: From Concept to Operation

مشخصات کتاب

The Restaurant: From Concept to Operation

ویرایش: 5 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0471740578, 9780470164808 
ناشر: Wiley 
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 505 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب The Restaurant: From Concept to Operation به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب رستوران: از مفهوم تا عملیات نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب رستوران: از مفهوم تا عملیات

به طور کامل افتتاح و راه اندازی یک رستوران اصلاح شده و به روز شده را پوشش می دهد یک رستوران موفق یک تجارت رویایی است. این یک تجربه شگفت‌انگیز به مهمانان ارائه می‌دهد، در حالی که رستوران‌دار یک محل کار هیجان‌انگیز، مجوز خلاقانه و حاشیه سود بالقوه خوبی دریافت می‌کند. البته موفقیت رستوران روی یک بشقاب نقره ای به دست نمی آید. نیاز به دانش فنی، برنامه ریزی صحیح و دسترسی به اطلاعات با کیفیت دارد. راهنمای یک مرحله‌ای برای کسب‌وکار، رستوران: از مفهوم تا عملیات، ویرایش پنجم به خوانندگان دانشی می‌دهد که برای تصور، باز کردن و اداره هر نوع رستورانی، از فرانچایز فست فود گرفته تا اتاق غذاخوری مجلل، به خوانندگان نیاز دارند. به طور منطقی، از انتخاب یک مفهوم خوب گرفته تا یافتن بازار، توسعه برنامه های تجاری و بازاریابی و تامین پشتوانه مالی. موضوعات تحت پوشش شامل انتخاب مکان، مجوزها و مسائل قانونی، توسعه منو، طراحی داخلی، و استخدام و آموزش کارمندان است. در طول مسیر، مهارت‌های بسیار مهمی مانند تبدیل مهمانان برای اولین بار به مشتریان عادی نیز شرح داده شده است. ویژگی‌های ویژه این نسخه پنجم عبارتند از: افزایش تمرکز بر رستوران‌دار مستقل، با تأکید بیشتر بر برنامه‌های تجاری رستوران، فصل جدید در تولید غذا و بهداشت، تأکید بیشتر بر برنامه‌های تجاری رستوران، از جمله تمرین‌های جدید. ، 2، 3، و 4 پوشش جدید مفاهیم رستوران و استفاده از فناوری در رستوران ها بخش های گسترده در پشت خانه و محتویات کنترلی. فرانشیز و لیزینگ و بیمه این راهنمای میدانی اثبات شده به دانش آموزان، سرآشپزها و کارآفرینان همه مهارت ها و اطلاعاتی را می دهد که برای تسلط بر هر چالش و موفقیت در این صنعت بسیار رقابتی و پر ارزش نیاز دارند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Comprehensively covers opening and running a restaurant-revised and updatedA successful restaurant is a dream business. It offers guests a fabulous experience, while the restaurateur gets an exciting workplace, creative license, and potentially nice profit margins. Of course, restaurant success does not arrive on a silver platter. It takes know-how, the right planning, and access to quality information. A one-stop guide to the business, The Restaurant: From Concept to Operation, Fifth Edition gives readers the knowledge they need to conceive, open, and run any type of restaurant, from fast-food franchise to upscale dining room.The book progresses logically, from choosing a good concept to finding a market, developing business and marketing plans, and securing financial backing. Topics covered include location selection, permits and legal issues, menu development, interior design, and employee hiring and training. Along the way, such all-important skills as turning first-time guests into regular patrons are also described. Special features of this Fifth Edition include:Increased focus on the independent restaurateur, with greater emphasis on restaurant business plansA new chapter on food production and sanitationGreater emphasis on restaurant business plans, including new exercisesNew Profiles, which describe a recently opened restaurant, begin Parts 1, 2, 3, and 4New coverage of restaurant concepts and use of technology in restaurantsExpanded sections on back-of-the-house and control contents; franchising; and leasing and insuranceThis field-proven guide gives students, chefs, and entrepreneurs all of the skills and information they need to master every challenge and succeed in this highly competitive and rewarding industry.



فهرست مطالب

The Restaurant: From Concept to Operation,  Fifth Edition......Page 3
0471740578......Page 1
contents......Page 7
preface......Page 9
acknowledgments......Page 11
part one: restaurants, owners, locations, and concepts......Page 13
chapter 1 introduction......Page 15
French culinary history......Page 18
challenges of restaurant operation......Page 19
buy, build, franchise, or manage?......Page 21
starting from scratch......Page 25
restaurants as roads to riches......Page 26
summary......Page 27
review questions......Page 28
endnotes......Page 29
chapter 2 kinds and characteristics of restaurants and their owners......Page 30
kinds and characteristics of restaurants......Page 31
steakhouses......Page 46
seafood restaurants......Page 48
ethnic restaurants......Page 49
theme restaurants......Page 53
chef-owned restaurants......Page 57
centralized home delivery restaurants......Page 62
internet exercises......Page 63
endnotes......Page 64
chapter 3 concept, location, and design......Page 65
restaurant concepts......Page 66
defining the concept and market......Page 71
successful restaurant concepts......Page 73
concept adaptation......Page 80
copy and improve......Page 81
restaurant symbology......Page 82
multiple-concept chain......Page 83
sequence of restaurant development: from concept to opening......Page 84
degree of service offered......Page 87
time of eating and seat turnover......Page 88
advertising and promotion expenditures......Page 91
planning decisions that relate to concept development......Page 92
mission statement......Page 94
concept and location......Page 95
criteria for locating a restaurant......Page 96
location information checklist......Page 110
summary......Page 111
review questions......Page 112
endnotes......Page 113
part two: business plans, financing, and legal and tax matters......Page 115
chapter 4 restaurant business and marketing plans......Page 117
business plan......Page 118
the difference between marketing and sales......Page 122
marketing planning and strategy......Page 123
market assessment, demand, potential, and competition analysis......Page 125
marketing mix—the four Ps......Page 130
promotion......Page 139
key terms and concepts......Page 145
internet exercise......Page 146
endnotes......Page 147
chapter 5 financing and leasing......Page 148
sufficient capital......Page 149
preparing for the loan application......Page 150
uniform system of accounts for restaurants......Page 157
securing a loan......Page 164
leasing......Page 176
what is a restaurant worth?......Page 183
review questions......Page 185
endnotes......Page 186
chapter 6 legal and tax matters......Page 187
what business entity is best?......Page 188
legal aspects of doing business......Page 196
depreciation and cash flow......Page 200
retirement tax shelters......Page 201
business expenses and taxes......Page 202
reminders......Page 203
local, state, and federal taxes......Page 204
federal laws governing employment......Page 205
legal aspects of contract services......Page 210
selling liquor to minors......Page 211
interpretation and clarification of government regulations......Page 212
summary......Page 213
review questions......Page 214
endnotes......Page 215
part three: menu, kitchens and purchasing......Page 217
chapter 7 the menu......Page 219
equipment......Page 221
price......Page 222
nutritional value......Page 226
accuracy in menu......Page 228
menu items......Page 233
entrees......Page 236
menu types......Page 237
restaurants in Las Vegas represent the best countrywide......Page 240
menu analysis......Page 241
menu design and layout......Page 242
review questions......Page 247
endnotes......Page 248
chapter 8 planning and equipping the kitchen......Page 249
open kitchen......Page 253
kitchen floor coverings......Page 256
kitchen equipment......Page 257
equipment stars......Page 261
maintaining kitchen equipment......Page 270
meeting with the health inspector......Page 272
review questions......Page 273
endnotes......Page 274
chapter 9 food purchasing......Page 275
food-purchasing system......Page 278
types of purchasing......Page 285
buying fresh fruits and vegetables......Page 286
summary......Page 290
review questions......Page 291
internet exercise......Page 292
part four: restaurant operations and management......Page 293
chapter 10 food production and sanitation......Page 295
our culinary heritage......Page 296
french influence......Page 297
storage......Page 303
food production......Page 305
production procedures......Page 307
food-borne illness......Page 309
hazard analysis of critical control points......Page 317
common food safety mistakes......Page 319
approaches to food safety......Page 321
food protection as a system......Page 322
key terms and concepts......Page 324
endnotes......Page 325
chapter 11 service and guest relations......Page 326
service encounter......Page 328
gamesmanship......Page 329
greeters......Page 330
server as independent businessperson......Page 331
foodservice teams......Page 332
hard sell versus soft sell......Page 333
formality or informality......Page 334
setting the table......Page 335
taking the order......Page 336
magic phrases......Page 337
servers’ viewpoint......Page 339
difficult guests......Page 340
service personnel as a family......Page 342
greeter or traffic cop......Page 343
review questions......Page 344
endnotes......Page 345
chapter 12 bar and beverages......Page 346
alcoholic beverage licenses......Page 347
how to apply for a license......Page 348
bar layout and design......Page 349
placement of a bar within a restaurant......Page 351
speed gun......Page 353
bartenders......Page 354
basic bar inventory......Page 355
wines......Page 356
responsible alcoholic beverage service......Page 363
controls......Page 365
key terms and concepts......Page 370
endnotes......Page 371
chapter 13 technology in the restaurant industry......Page 372
technology in the restaurant industry......Page 373
table management......Page 385
POS systems......Page 388
gift card and loyalty programs......Page 391
guest services and web sites......Page 392
summary......Page 393
endnotes......Page 394
chapter 14 restaurant operations, budgeting, and control......Page 395
front of the house......Page 396
back of the house......Page 403
control......Page 404
liquor control......Page 406
controllable expenses......Page 408
labor costs......Page 410
guest check control......Page 416
productivity analysis and cost control......Page 417
seat turnover......Page 418
key terms and concepts......Page 419
endnotes......Page 420
chapter 15 organization, recruiting, and staffing......Page 421
task and job analysis......Page 422
job descriptions......Page 426
organizing people and jobs......Page 429
staffing the restaurant......Page 431
civil rights laws......Page 441
questions to avoid on the application form and during the interview......Page 445
careful selection of personnel......Page 451
summary......Page 453
review questions......Page 454
endnotes......Page 455
chapter 16 employee training and development......Page 456
orientation......Page 457
training......Page 458
training and development......Page 460
methods for training employees......Page 468
leadership......Page 471
review questions......Page 477
endnotes......Page 478
glossary......Page 479
index......Page 489




نظرات کاربران