ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Die Verlorene Ehre der Katharina Blum

دانلود کتاب افتخار افتخار کاترینا بلوم

Die Verlorene Ehre der Katharina Blum

مشخصات کتاب

Die Verlorene Ehre der Katharina Blum

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 3423011505, 9783423011501 
ناشر: Deutscher Taschenbuch Verlag 
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 0 
زبان: German 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 111 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 56,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Die Verlorene Ehre der Katharina Blum به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب افتخار افتخار کاترینا بلوم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب افتخار افتخار کاترینا بلوم

داستان کوتاه هاینریش بل، افتخار از دست رفته کاترینا بلوم یا: خشونت چگونه بوجود می‌آید و به کجا می‌تواند منجر شود، بحث‌های داغی را در مورد روش‌های روزنامه‌نگاری روزنامه‌نگاری زمانی که برای اولین بار در سال 1974 منتشر شد و با پیش‌چاپ در اشپیگل همراه شد، ایجاد کرد. کاترینا بلوم، خانه دار، که از بوفه های سرد در پذیرایی ها و جشن ها نیز مراقبت می کند و می تواند یک آپارتمان و یک فولکس واگن بخرد، به طور تصادفی کانون شور و هیجان و تحریکات سیاسی یک روزنامه مهم می شود. در یک مهمانی کارناوال، او عاشق مرد جوانی می شود که پلیس به عنوان یک قانون شکن رادیکال به دنبال او است و معمولاً او را «راهزن» می نامند. از آن زمان به بعد، روزنامه نگاری پر سر و صدا روی پاشنه او نشسته است که زندگی خصوصی او را بررسی می کند و آن را عمومی می کند. پیامد تحریک و نقض صمیمیت توسط مطبوعات در ابتدای داستان است: کاترینا بلوم به روزنامه نگار شلیک کرد و عکاس مطبوعاتی که او نیز درگیر بود توسط یک زن ناشناس مورد اصابت گلوله قرار گرفت. این لهجه تکان دهنده ای را ایجاد می کند که نیاز به تفسیر و روشنگری دارد.الگوی اخلاق شرافت از دست رفته زنان در اینجا رهایی بخش و تهاجمی می شود: زن که در افکار عمومی سقوط کرده است، می داند چگونه پس از شوک اولیه از خود دفاع کند. در صورت لزوم با خشونت


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Heinrich Bölls Erzählung Die verlorene Ehre der Katharina Blum oder: Wie Gewalt entstehen und wohin sie führen kann sorgte bei ihrem Erscheinen im Jahr 1974, das von einem Vorabdruck im Spiegel flankiert wurde, für eine heftige Auseinandersetzung um die Methoden des Boulevardjournalismus. Die Hauswirtschafterin Katharina Blum, die nebenbei bei Empfängen und Festlichkeiten die kalten Buffets besorgt und sich davon eine Appartementwohnung und einen Volkswagen leisten kann, gerät zufällig in den Mittelpunkt der Sensationsmache und Polithetze einer großen Boulevardzeitung. Bei einer Karnevalsparty verliebt sie sich in einen jungen Mann, der von der Polizei als radikaler Rechtsbrecher gesucht und allgemein »Bandit« genannt wird. Von da an ist ihr ein Sensationsjournalist auf den Fersen, der ihr Privatleben durchleuchtet und öffentlich macht. Die Folge der Hetze und der Verletzung der Intimität durch die Presse steht am Anfang der Erzählung: Katharina Blum hat den Journalisten erschossen, und ein ebenfalls beteiligter Pressefotograf ist von einer unerkannten Frau erschossen worden. Damit ist der schockierende Akzent gesetzt, der nach Interpretation und Aufklärung verlangt.Das Muster der Moritat von der verlorenen Frauenehre ist hier emanzipatorisch und aggressiv gewendet: Die in der öffentlichen Meinung gefallene Frau weiß sich nach anfänglicher Erschütterung zu wehren, notfalls mit Gewalt.





نظرات کاربران