ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Internationalisierung mittelständischer Unternehmen

دانلود کتاب Internationalisierung mittelständischer Unternehmen

Internationalisierung mittelständischer Unternehmen

مشخصات کتاب

Internationalisierung mittelständischer Unternehmen

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 3879888442, 9783879888443 
ناشر:  
سال نشر:  
تعداد صفحات: 200 
زبان: German  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 958 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Internationalisierung mittelständischer Unternehmen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب Internationalisierung mittelständischer Unternehmen نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب Internationalisierung mittelständischer Unternehmen

علیرغم بررسی قابل توجه پدیده بین المللی شدن، توجه دانشگاهیان و متخصصان تقریباً به طور انحصاری متوجه شرکت های چند ملیتی برجسته است. از سوی دیگر، سطح دانش علمی در مورد بین المللی شدن شرکت های متوسط ​​توسعه نیافته است. بنابراین هدف اصلی کار حاضر تحلیل تجربی بین‌المللی شدن شرکت‌های متوسط، به‌ویژه انتخاب اشکال توسعه بازار خارجی (مانند صادرات، مجوز، حق امتیاز، سرمایه‌گذاری مشترک، شرکت فرعی) و تغییر آنها در طول زمان است. روشی از لحاظ نظری کاملاً مستدل به منظور توسعه یافته‌ها برای تحقیقات پایه و همچنین نکات طراحی برای عملکرد کارآفرینی. بر اساس بحث در مورد عدم کفایت نظریه های بین المللی سازی مربوطه، یک چارچوب توضیحی مستقل ایجاد شده است که یافته های «اقتصاد نهادی جدید» و «جامعه شناسی اقتصادی جدید» را گرد هم می آورد. بر اساس بررسی‌های تجربی شرکت‌های متوسط ​​فعال بین‌المللی، این چارچوب مرجع در معرض تجزیه و تحلیل دوره زمانی و زمانی جامعی قرار می‌گیرد. دکتر PD رودیگر کابست دستیار ارشد پژوهشی در کرسی مدیریت منابع انسانی در دانشگاه پادربورن است. پس از پایان دوره آموزشی خود به عنوان بانکدار و سپس کار در تجارت اوراق بهادار و اعتبار، در دانشگاه پادربورن و دانشگاه ایالتی ایلینویز به تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی پرداخت. اقامت های پژوهشی مهمان او را به دعوت پروفسور ژان فرانسوا هنارت به دانشگاه ایلینویز (اوربانا-شامپین) و به دعوت پروفسور الیور ای. ویلیامسون به دانشگاه کالیفرنیا (برکلی) برد. وی دکترای خود را در سال 1999 با موضوع مدیریت و کنترل سرمایه گذاری های مشترک بین المللی دریافت کرد و در سال 2003 habilitated (venia legendi در مدیریت بازرگانی). تحقیقات او به ویژه بر بین المللی سازی شرکت های متوسط ​​و جوان، همکاری های بین شرکتی، مدیریت منابع انسانی مقایسه ای بین المللی و مدیریت خارج از کشور متمرکز است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Trotz der beachtlichen Auseinandersetzung mit dem Phänomen der Internationalisierung fällt die Aufmerksamkeit sowohl der Wissenschaft als auch der Praxis fast ausschließlich auf prominente multinationale Groß-unternehmen. Der wissenschaftliche Erkenntnisstand zur Internationalisierung mittelständischer Unternehmen ist dagegen wenig entwickelt. Grundlegende Zielsetzung der vorliegenden Arbeit ist es daher, die Internationalisierung mittelständischer Unternehmen, insbesondere die Wahl der ausländischen Marktbearbei-tungsformen (bspw. Export, Lizenz, Franchise, Joint Venture, Tochtergesellschaft) sowie deren Veränderung im Zeitverlauf, theoretisch fundiert empirisch zu analysieren, um sowohl Erkenntnisse für die Grundlagenforschung als auch Gestaltungshinweise für die unternehmerische Praxis zu erarbeiten. Aufbauend auf der Diskussion der Unzulänglichkeit der einschlägigen Internationalisierungstheorien wird ein eigenständiger Erklärungsrahmen entwickelt, der Erkenntnisse aus "New Institutional Economics" und "New Economic Sociology" zusammenführt. Dieser Bezugsrahmen wird, basierend auf empirischen Befragungen von international tätigen mittelständischen Unternehmen, einer umfassenden Zeitpunkt- sowie Zeitverlaufsanalyse unterzogen. PD Dr. Rüdiger Kabst ist wissenschaftlicher Oberassistent am Lehrstuhl für Personalwirtschaft der Universität Paderborn. Nach Abschluss einer Ausbildung zum Bankkaufmann und anschließender Berufstätigkeit im Wert-papier- und Kreditgeschäft studierte er Betriebswirtschaftslehre an der Universität Paderborn und der Illinois State University. Gastforschungsaufenthalte führten ihn an die University of Illinois (Urbana-Champaign) auf Ein-ladung von Professor Jean-François Hennart sowie an die University of California (Berkeley) auf Einladung von Professor Oliver E. Williamson. Er promovierte im Jahr 1999 zur Thematik der Steuerung und Kontrolle internationaler Joint Venture und habilitierte im Jahr 2003 (Venia Legendi in Betriebswirtschaftslehre). Seine Forschungsschwerpunkte umfassen ins-besondere die Inter-nationalisierung mittelständischer und junger Unternehmen, zwischenbetriebliche Kooperationen, international komparatives Personalmanagement und Expatriate Management.





نظرات کاربران