ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Pow! Right Between the Eyes: Profiting from the Power of Surprise

دانلود کتاب پاو! درست بین چشم ها: سود بردن از قدرت غافلگیری

Pow! Right Between the Eyes: Profiting from the Power of Surprise

مشخصات کتاب

Pow! Right Between the Eyes: Profiting from the Power of Surprise

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0470405503, 9780470405505 
ناشر: Wiley 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 267 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 17 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Pow! Right Between the Eyes: Profiting from the Power of Surprise به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب پاو! درست بین چشم ها: سود بردن از قدرت غافلگیری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب پاو! درست بین چشم ها: سود بردن از قدرت غافلگیری

پاو! روش های جدید رادیکال برای دستیابی به مصرف کنندگان خسته و بدبین به زبان ساده، وقتی نوبت به کسب و کار شما، ایده جدید شما، حتی خودتان می رسد، این کتاب می تواند تفاوت بین کسب و کار \"چه کسی اهمیت می دهد؟\" و \"گاو مقدس!\" باشد. اعم از بزرگ و کوچک، نیاز مبرمی به راه‌های جدیدی برای الهام بخشیدن به مصرف‌کنندگان کسل‌کننده و بدبین دارد که از همان آهنگ و رقص قدیمی خسته شده‌اند. در اقتصاد اطلاعاتی امروزی، مهم نیست که به چند نفر دسترسی پیدا می کنید، بلکه اهمیت آن ها چقدر است. و بهترین راه برای جلب توجه، عنصر شگفت‌انگیز قدرتمند، اما تا حد زیادی اشتباه گرفته شده است. اندی نولمن را با هنر بازاریابی غافلگیرکننده وارد کنید. یک چشم انداز انفجاری جدید، بازاریابی غافلگیرکننده پیوند بین شما و مشتریانتان را مانند هیچ چیز دیگری مستحکم می کند و با ارائه جریانی مستمر از چیزی که هرگز انتظارش را نداشتند، آنها را برای بازگشت بیشتر نگه می دارد. پاو! Right Between the Eyes اسرار، تئوری ها و تاکتیک های بازاریابی غافلگیرکننده را آشکار می کند و از نمونه های ظالمانه در دنیای واقعی (و حتی ابزارهای ظالمانه تر مانند «روغ کننده به بله» و «شوک سرخوشی») استفاده می کند تا به گسترش آن کمک کند. نولمن در تلاش خود برای کشف راز این که چرا برخی چیزها جوراب شما را خراب می کنند و برخی دیگر شما را به خواب می برند، بینش هایی از کارگردان آلفرد هیچکاک، طراح فیلیپ استارک، نمایشنامه نویس دیوید مامت به اشتراک می گذارد. ست مک فارلین خالق Family Guy، روانشناسان هاروارد، ترانه سراها، وبلاگ نویسان و حتی مخترع چیپس اسنک دزدان دریایی. و او نشان می‌دهد که چگونه باهوش‌ترین شرکت‌های امروزی با داستان‌های غافلگیرکننده‌ای مانند: • چگونه اعلام تکان‌دهنده اپرا مبنی بر اینکه \"همه یک ماشین می‌گیرند!\" ترافیک وب‌سایت او را 800% افزایش داد و به Pontiac G6 کمک کرد تا 20% از رقبای خود بفروشد• چگونه تارگت سالانه 7 میلیارد دلار از طریق تبلیغات رایگان با شیرین کاری هایی مانند یک فروشگاه موقت شناور در رودخانه هادسون نیویورک یا برپایی یک نمایش مد عمودی که در آن مدل های آکروبات در کنار مرکز راکفلر قدم می زدند، 7 میلیارد دلار به دست می آورد. با فرستادن تیم‌های خیابانی با لباس خانه به خانه برای اهدای نمونه‌های گرانولا در هالووین با سنت رفتار کنید. اندی نولمن یک تاجر بسیار موفق و حتی سخنران عمومی وحشی‌تر است که برای اولین بار قدرت غافلگیری را در کار با جی لنو، جری سینفلد، جیم کری و جیم کری آموخت. بسیاری دیگر از کمدین ها به عنوان یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل جشنواره Just For Laughs، بزرگترین رویداد کمدی جهان. کتاب او تبلیغات غافلگیرکننده خنده‌دار و مؤثری را به اشتراک می‌گذارد که خود او برای این رویداد و در موقعیت فعلی‌اش به‌عنوان یکی از بنیان‌گذاران، رئیس‌جمهور و مدیر ارشد اجرایی Airborne Mobile، که برندهایی مانند Maxim، Family Guy و NFL را به دنیای رسانه‌های تلفن همراه می‌آورد، رویای آن را به اشتراک گذاشته است. فراموش نکنید که دو پیشگفتار کتاب توسط جان کلیس افسانه ای و مجری CBS Late Late Show کریگ فرگوسن را بخوانید. انتخاب های شگفت انگیز برای کتاب کسب و کار؟ خوب، چه انتظاری داشتی؟


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Pow! Radical new methods for reaching jaded, cynical consumersPut simply, when it comes to your business, your new idea, even yourself, this book can be the difference between a "Who cares?" and a "Holy cow!"Business, both big and small, is in desperate need of new ways to inspire bored and cynical consumers who have grown weary of the same old song and dance. In today’s information economy, it doesn’t matter how many people you reach, but how much attention they pay. And the best way to get attention is with the powerful, but largely misunderstood, element of surprise.Pow! Enter Andy Nulman with the art of surprise marketing. An explosive new outlook, surprise marketing solidifies the bond between you and your customers like nothing else, and keeps them coming back for more by providing a continuous flow of what they never expected. Pow! Right Between the Eyes reveals the secrets, theories, and tactics of surprise marketing, and wields outrageous real-world examples (and even more outrageous tools like "The Lubricant to Yes" and "Euphoric Shock") to help expand the boundaries of the extreme and create a bigger bang for bigger profits.On his quest to unlock the secret of why some things knock your socks off and others put you to sleep, Nulman shares insights from director Alfred Hitchcock, designer Philippe Starck, playwright David Mamet, Family Guy creator Seth McFarlane, Harvard psychologists, songwriters, bloggers, and even the inventor of Pirate Booty snack chips. And he shows how today’s smartest companies are winning big with surprises stories like:• How Oprah’s shocking announcement that "Everybody gets a car!" sent her Web site traffic up 800% and helped the Pontiac G6 outsell its competitors by 20%• How Target earns $7 billion a year in free publicity with stunts like a floating temporary store in New York’s Hudson River or putting on a vertical fashion show where acrobat models walked down the side of Rockefeller Center• How Bear Naked Granola reversed the trick-or-treat tradition by sending costumed street teams door-to-door to give away granola samples on HalloweenAndy Nulman is a wildly-successful businessman and even wilder public speaker who first learned the power of surprise working with Jay Leno, Jerry Seinfeld, Jim Carrey, and many other comedians as the cofounder and CEO of the Just For Laughs Festival, the world’s largest comedy event. His book shares hilarious and effective surprise promotions that he himself dreamed up for the event and in his current position as cofounder, President, and CMO of Airborne Mobile, which brings brands like Maxim, Family Guy, and the NFL to the mobile media world.Don’t forget to read the book’s two forewords by the legendary John Cleese and CBS Late Late Show host Craig Ferguson. Surprising choices for a business book? Well…what did you expect?



فهرست مطالب

POW! right between the eyes: profiting from the power of surprise (2009)......Page 1
Contents......Page 9
Acknowledgments......Page 11
FOREWORD BY JOHN CLEESE: The Value of Surprise......Page 15
FOREWORD BY CRAIG FERGUSON: This Surprisiness of Andy Nulman......Page 17
10 Rather Surprising Things You Should Know About Me Before Reading This Book......Page 19
PROLOGUE: Surprise Drives It Home......Page 23
01: Why Surprise Is Crucial......Page 27
The Basis of All Great Entertainment......Page 30
The Root of All Sports......Page 32
The Difference in Politics......Page 33
The Underlying Spirit of Web 2.0......Page 34
The "Hot" in Hotels......Page 35
Summary......Page 48
02: What Is This Thing Called Surprise?......Page 51
Surprise: The Constant Expansion of the Boundaries of Delightful Extremes.......Page 53
Summary......Page 68
03: What Surprise Ain't......Page 71
Surprise > Wow......Page 74
And this is Surprise:......Page 75
Wow = Exceed expectations - POW! = Total shock......Page 78
Wow=A haircut - POW!=A new baircolor (or style)......Page 79
Summary......Page 89
04: All Powerful? Almighty? Almost.: The Surprising Surprise Conundrum......Page 91
Surprise: The constant expansion of the boundaries of delightful extremes......Page 94
Summary......Page 113
The willingness to stand out......Page 115
Summary......Page 127
06: Let's Hear It for the Surprise Theory Quartet!......Page 129
1. Everyone's a Kid in Disneyland......Page 130
2. Balls Beat Brains. Balls Beat Budgets......Page 137
3. Little Things Mean A Lot......Page 144
4. Sometimes, There Is No Reason......Page 154
Summary......Page 162
07: The Art of the Business of Creating Surprise......Page 165
Tactic 1: Wear Virgin Contact lenses......Page 171
Tactic 2: Shock and AHH .........Page 178
Tactic 3: Words Are Important......Page 184
Tactic 4: Rally Against Stereotypes......Page 190
Tactic 5: Look In The Rearview Mirror......Page 197
Tactic 6: Time-Bombing......Page 202
Tactic 7: Business Stupidity......Page 208
Tactic 8: A Piece of The Puzzle......Page 214
Tactic 9: Taking Things Out of Context......Page 217
Summary......Page 227
08: The Tomorrow of Surprise......Page 229
Summary......Page 238
EPILOGUE: A Diploma in Surprise......Page 239
OKAY, WE'RE DONE HERE.......Page 243
The End of Pow!......Page 244
AFTERWORD BY DAVID ALLEN: Science of Surprise? Who Knew?......Page 245
Notes......Page 247
About the Author......Page 253
Index......Page 254




نظرات کاربران