ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Ghostwritten

دانلود کتاب شبح نوشته شده است

Ghostwritten

مشخصات کتاب

Ghostwritten

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0375724508, 9780375724503 
ناشر: Vintage 
سال نشر: 2001 
تعداد صفحات: 224 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Ghostwritten به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب شبح نوشته شده است نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب شبح نوشته شده است

اولین رمان مهیج دیوید میچل، خوانندگان را به سفری مسحورکننده در سراسر دنیایی از تجربیات انسانی از طریق مجموعه‌ای از روایت‌های مبتکرانه می‌برد. غافل از روش های عجیب و غریبی که زندگی آنها با هم تلاقی می کند، نه شخصیت - یک تروریست در اوکیناوا، یک کارمند مغازه در توکیو، یک سرمایه دار بریتانیایی پولشویی در هنگ کنگ، یک پیرزنی که یک کلبه چای در چین را اداره می کند، یک مهاجر در حال مهاجرت \ موجودیت "noncorpum" به دنبال یک میزبان انسانی در مغولستان، یک گالری-معاون-دزد- هنر در پترزبورگ، یک درامر در لندن، یک فیزیکدان زن در ایرلند، و یک دیجی رادیویی در نیویورک - هجوم به یک سرنوشت مشترک تاثیر شگفت انگیز مانند یک راوی غیرانسانی کتاب، میچل به شخصیت‌های میزبان خود می‌چسبد و با دقت انگلی به زندگی آن‌ها حمله می‌کند و Ghostwritten را به یک نقشه برجسته ادبی گسترده و درخشان از دنیای مدرن تبدیل می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

David Mitchell's electrifying debut novel takes readers on a mesmerizing trek across a world of human experience through a series of ingeniously linked narratives. Oblivious to the bizarre ways in which their lives intersect, nine characters-a terrorist in Okinawa, a record-shop clerk in Tokyo, a money-laundering British financier in Hong Kong, an old woman running a tea shack in China, a transmigrating "noncorpum" entity seeking a human host in Mongolia, a gallery-attendant-cum-art-thief in Petersburg, a drummer in London, a female physicist in Ireland, and a radio deejay in New York-hurtle toward a shared destiny of astonishing impact. Like the book's one non-human narrator, Mitchell latches onto his host characters and invades their lives with parasitic precision, making Ghostwritten a sprawling and brilliant literary relief map of the modern world.





نظرات کاربران