ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Writing Genres

دانلود کتاب ژانرهای نوشتن

Writing Genres

مشخصات کتاب

Writing Genres

ویرایش: 1st 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0809325535, 9780809325535 
ناشر: Southern Illinois University Press 
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 261 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Writing Genres به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ژانرهای نوشتن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ژانرهای نوشتن

در ژانرهای نوشتن، امی جی. دویت ژانر را از دیدگاه‌های اجتماعی، زبانی، حرفه‌ای و تاریخی بررسی می‌کند و کاربردهای آموزشی ژانر را بررسی می‌کند و این جلد را به جامع‌ترین دیدگاه نظریه ژانر امروزی تبدیل می‌کند. دیویت با تعریف ژانر به عنوان یک کنش بلاغی مشخص که در پیوند موقعیت، فرهنگ و سایر ژانرها اتفاق می افتد، استدلال می کند که ژانر تنوع در متون ضروری برای خلاقیت را برجسته می کند، برخوردی که با دیدگاه سنتی ژانر به عنوان محدودکننده و همگن مخالف است. ژانرهای نوشتاری در گام با دانش ژانرهای معاصر، خود را فقط به ژانرهای ادبی یا ایده های ژانرها به عنوان قراردادهای رسمی محدود نمی کند. دیویت در ارائه یک تعریف نظری از ژانر به عنوان لفاظی، پویا و انعطاف پذیر و همچنین ایدئولوژیک و محدود کننده موفق است. این رویکرد نظری ژانرها را انواعی از کنش‌های بلاغی می‌داند که افراد هر روز در تعاملات تحصیلی، حرفه‌ای و اجتماعی با آن‌ها مواجه می‌شوند. به این ترتیب، جوک‌ها، نامه‌های قرعه‌کشی، نامه‌های ناخواسته، رمان‌های معمایی، مقالات تحقیقاتی دانشگاهی، گفتگوهای کوچک، سخنرانی‌ها و بروشورهای سفر، همگی ژانرهای پیچیده‌ای هستند. ژانرهایی از این دست این قدرت را دارند که ارتباطات را آسان کنند یا فریب دهند، کسی را قادر به صحبت کردن یا منصرف کردن کسی از گفتن چیز دیگری کنند. ژانرهای نوشتاری نشان می‌دهد که چگونه ژانرها در جوامع خود به لحاظ بلاغی و اجتماعی عمل می‌کنند، چگونه از نظر تاریخی از بافت‌های خود بیرون می‌روند، چگونه ژانرها با انواع دیگر هنجارها و معیارهای زبان ارتباط دارند و چگونه ژانرها با این وجود خلاقیت را ممکن می‌سازند. دیویت همچنین از آموزش ژانر انتقادی بر اساس این ایده‌ها حمایت می‌کند و منطقی برای کلاس‌های نویسندگی سال اول ارائه می‌دهد که مبتنی بر آموزش ژانرهای پیشین است. پژوهش این پژوهش از حوزه‌های بلاغت، انشاء، زبان‌شناسی، مطالعات ارتباطی، مطالعات ادبی و تربیت انتقادی و آثاری از نظریه‌های بلاغی و ساخت‌گرایی اجتماعی سرچشمه می‌گیرد. برگرفته از نظریه پردازانی مانند تزوتان تودوروف، میخائیل باختین و M.A.K. هالیدی، و همچنین تلاش‌های اخیر کاتلین هال جیمیسون، دیوید راسل، و کارولین آر. میلر، دیویت به نوبه خود با بررسی ژانرها در زمینه‌های چندگانه، کاوش در چگونگی توسعه ژانرها، با این استدلال که ژانرها بیشتر پرورش می‌دهند، مسیری را برای محققان مدرن ایجاد می‌کند. از محدود کردن خلاقیت، مقایسه ژانرهای ادبی و بلاغی، و حمایت از روش‌های آموزشی مسئولانه برای مطالعات ژانر آینده.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In Writing Genres, Amy J. Devitt examines genre from social, linguistic, professional, and historical perspectives and explores genre’s educational uses, making this volume the most comprehensive view of genre theory today. Beginning by defining genre as a typified rhetorical action occurring at the nexus of situation, culture, and other genres, Devitt argues that genre highlights variations in texts necessary for creativity, a treatment that opposes the traditional view of genre as constraining and homogenizing. In step with contemporary genre scholarship, Writing Genres does not limit itself just to literary genres or to ideas of genres as formal conventions. Devitt succeeds in providing a theoretical definition of genre as rhetorical, dynamic, and flexible, as well as ideological and constraining. This theoretical approach sees genres as types of rhetorical actions that people perform and encounter everyday in academic, professional, and social interactions. As such, jokes, sweepstakes letters, junk mail, mystery novels, academic research papers, small talk, lectures, and travel brochures are all complex genres of their own. Genres such as these have the power to ease communication or to deceive, to enable someone to speak or to discourage someone from saying something different. Writing Genres demonstrates how genres function within their communities rhetorically and socially, how they develop out of their contexts historically, how genres relate to other types of norms and standards in language, and how genres nonetheless enable creativity. Devitt also advocates a critical genre pedagogy based on these ideas and provides a rationale for first-year writing classes grounded in teaching antecedent genres. This study’s research stems from the fields of rhetoric, composition, linguistics, communication studies, literary studies, and critical pedagogy, and works from rhetorical and social constructionist theory. Drawing from such theorists as Tzvetan Todorov, Mikhail Bakhtin, and M.A.K. Halliday, as well as the more recent efforts of Kathleen Hall Jamieson, David Russell, and Carolyn R. Miller, Devitt in turn blazes a trail for modern scholars by examining genres in their multiple contexts, exploring how genres develop, arguing that genres foster rather than restrict creativity, comparing literary and rhetorical genres, and advocating responsible teaching methods for future genre studies.





نظرات کاربران