ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Discussion-Based Online Teaching to Enhance Student Learning: Theory, Practice and Assessment

دانلود کتاب آموزش آنلاین مبتنی بر بحث برای تقویت یادگیری دانش آموزان: تئوری، عمل و ارزیابی

Discussion-Based Online Teaching to Enhance Student Learning: Theory, Practice and Assessment

مشخصات کتاب

Discussion-Based Online Teaching to Enhance Student Learning: Theory, Practice and Assessment

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1579220657, 9781579220655 
ناشر: Stylus Publishing 
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 217 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 56,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Discussion-Based Online Teaching to Enhance Student Learning: Theory, Practice and Assessment به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آموزش آنلاین مبتنی بر بحث برای تقویت یادگیری دانش آموزان: تئوری، عمل و ارزیابی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آموزش آنلاین مبتنی بر بحث برای تقویت یادگیری دانش آموزان: تئوری، عمل و ارزیابی

با افزایش دوره های آنلاین، معلمان به طور فزاینده ای متوجه می شوند که باید مانند کلاس های حضوری با دانش آموزان خود ارتباط برقرار کنند. آنها باید فرصت‌های واقعی را برای یادگیری الهام‌بخش و معنادار، به‌جای تجربه‌ای استریل از کلیک کردن در هزارتوی پیوندها، فراهم کنند. با هدف خاص تغییر تأکید از مسائل فنی آموزش آنلاین به مفاهیم انسانی آموزش و یادگیری از طریق اینترنت. تیشا بندر از تحقیقات گسترده خود، آموزش اساتید آنلاین و تجربه تدریس آنلاین خود استفاده می کند تا دید جدیدی از آموزش آنلاین ایجاد کند. آموزش آنلاین مبتنی بر بحث برای تقویت یادگیری دانش‌آموز شامل سه بخش است: ارزیابی عملی نظریه نویسنده نشان می‌دهد که چگونه نظریه‌های یادگیری را در دوره‌های بحث محور آنلاین به کار می‌گیرد. او انبوهی از پیشنهادات و تکنیک‌ها را ارائه می‌کند که با مثال‌های واقعی نشان داده شده‌اند، برای تحریک و مدیریت مؤثر بحث آنلاین، و برای بهبود شیوه‌های تدریس. این کتاب با روش‌هایی برای ارزیابی اثربخشی دوره‌های آنلاین به پایان می‌رسد. این کتاب در دسترس و جامع رویکردی جذاب و کاربردی برای آموزش آنلاین ارائه می دهد که ریشه در تجربه و اشتیاق نویسنده برای ایجاد یک محیط مجازی دارد که دانش آموزان را درگیر می کند و یادگیری عمیق آنها را تقویت می کند. این کتابی است برای همه مربیان و مدیران آموزش عالی، در هر رشته‌ای که درگیر یا در فکر ارائه کلاس‌های آنلاین هستند که شامل بحث یا یادگیری مشارکتی است. این هم به آموزش کلاس های ترکیبی و حضوری توسط اساتید مرتبط است و هم دوره هایی که به طور کامل آنلاین برگزار می شوند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

As online courses proliferate, teachers increasingly realize that they have to connect with their students as they would in face-to-face classes. They have to provide true opportunities for inspirational and meaningful learning, rather than a sterile experience of clicking within a labyrinth of links.With the specific purpose of switching emphasis from the technical issues of online teaching to the human implications of teaching and learning through the Internet, Tisha Bender draws on her extensive research, her training of online faculty, and her own online teaching experience, to create a fresh vision of online pedagogy. Discussion-Based Online Teaching to Enhance Student Learning consists of three parts:TheoryPractice AssessmentThe author shows how she applies learning theories to online discussion-based courses. She presents a wealth of suggestions and techniques, illustrated by real examples, for stimulating and managing online discussion effectively, and for improving teaching practices. The book concludes with methods for assessing the efficacy of online courses. This accessible and comprehensive book offers an engaging and practical approach to online teaching that is rooted in the author's experience and enthusiasm for creating a virtual environment that engages students and fosters their deep learning. This is a book for all educators and administrators in higher education, in any discipline, engaged in, or contemplating offering, online classes that involve discussion or collaborative learning. It is relevant both to faculty teaching a hybrid and face-to-face classes, and courses conducted entirely online.





نظرات کاربران