ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Developing Students Statistical Reasoning: Connecting Research and Teaching Practice

دانلود کتاب توسعه استدلال آماری دانش آموزان: پیوند تحقیق و تمرین

Developing Students Statistical Reasoning: Connecting Research and Teaching Practice

مشخصات کتاب

Developing Students Statistical Reasoning: Connecting Research and Teaching Practice

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 1402083823, 9781402083822 
ناشر:  
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 407 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 10 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Developing Students Statistical Reasoning: Connecting Research and Teaching Practice به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب توسعه استدلال آماری دانش آموزان: پیوند تحقیق و تمرین نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب توسعه استدلال آماری دانش آموزان: پیوند تحقیق و تمرین

توجه فزاینده ای به نیاز به شهروندان تحصیل کرده آماری می شود: آمار اکنون در برنامه درسی ریاضی K-12 گنجانده شده است، تعداد فزاینده ای از دانش آموزان در حال گذراندن دوره ها در دبیرستان هستند و دوره های آمار مقدماتی در کالج مورد نیاز است. با این حال، افزایش میزان آموزش برای آماده سازی شهروندان با سواد آماری کافی نیست. تغییر اساسی در نحوه آموزش آمار لازم است. برای ایجاد این تغییر، سه بعد دانش معلم باید مورد توجه قرار گیرد: دانش آنها از محتوای آماری، دانش آموزشی آنها، و دانش آماری - آموزشی آنها، یعنی دانش خاص آنها در مورد نحوه آموزش آمار. این کتاب برای مربیان و محققان ریاضیات و آمار نوشته شده است. این پژوهش را خلاصه می کند و مفاهیم مهمی را که معلمان باید بر آن تأکید کنند برجسته می کند و روابط متقابل بین مفاهیم را نشان می دهد. پیشنهادات خاصی در مورد چگونگی ایجاد فعالیت های کلاس درس، ادغام ابزارهای تکنولوژیکی و ارزیابی یادگیری دانش آموزان ارائه می دهد. این یک کتاب منحصر به فرد است. در حالی که نمونه های فراوانی را از طریق درس ها و مجموعه داده ها ارائه می دهیم، همچنین بهترین تلاش اعضای حرفه ما برای ادغام پیشنهادات از یافته های تحقیقاتی با مفاهیم آمار و آموزش است. پیام کتاب در مورد اهمیت گوش دادن به تحقیق و همچنین پیام آن در مورد روش های جایگزین آموزش آمار رسا و واضح است. این کتاب بر مربیان تأثیر می گذارد و به آنها می اندیشد: "آیا کاری که اکنون انجام می دهم واقعاً بهترین کار برای دانش آموزانم است؟ چه کاری می توانم بهتر انجام دهم؟" J. Michael Shaughnessy، پروفسور، بخش علوم ریاضی، ایالت پورتلند دانشگاه، ایالات متحده آمریکا این متن بسیار مورد نیاز برای پیوند تحقیق و عمل در آموزش آمار است. نویسندگان مروری جامع از وضعیت فعلی هنر در تحقیقات آموزش آمار ارائه کرده اند. بینش هایی که آنها از ادبیات به دست آورده اند باید برای کسانی که درگیر تدریس و تحقیق دروس مقدماتی هستند بسیار مفید باشد. Randall E. Groth، استادیار آموزش ریاضی، دانشگاه سالزبری، ایالات متحده آمریکا


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Increased attention is being paid to the need for statistically educated citizens: statistics is now included in the K-12 mathematics curriculum, increasing numbers of students are taking courses in high school, and introductory statistics courses are required in college. However, increasing the amount of instruction is not sufficient to prepare statistically literate citizens. A major change is needed in how statistics is taught. To bring about this change, three dimensions of teacher knowledge need to be addressed: their knowledge of statistical content, their pedagogical knowledge, and their statistical-pedagogical knowledge, i.e., their specific knowledge about how to teach statistics. This book is written for mathematics and statistics educators and researchers. It summarizes the research and highlights the important concepts for teachers to emphasize, and shows the interrelationships among concepts. It makes specific suggestions regarding how to build classroom activities, integrate technological tools, and assess students learning. This is a unique book. While providing a wealth of examples through lessons and data sets, it is also the best attempt by members of our profession to integrate suggestions from research findings with statistics concepts and pedagogy. The book s message about the importance of listening to research is loud and clear, as is its message about alternative ways of teaching statistics. This book will impact instructors, giving them pause to consider: "Is what I m doing now really the best thing for my students? What could I do better?" J. Michael Shaughnessy, Professor, Dept of Mathematical Sciences, Portland State University, USA This is a much-needed text for linking research and practice in teaching statistics. The authors have provided a comprehensive overview of the current state-of-the-art in statistics education research. The insights they have gleaned from the literature should be tremendously helpful for those involved in teaching and researching introductory courses. Randall E. Groth, Assistant Professor of Mathematics Education, Salisbury University, USA



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XII
Front Matter....Pages 1-1
The Discipline of Statistics Education....Pages 3-19
Research on Teaching and Learning Statistics....Pages 21-43
Creating a Statistical Reasoning Learning Environment....Pages 45-63
Assessment in Statistics Education....Pages 65-89
Using Technology to Improve Student Learning of Statistics....Pages 91-114
Front Matter....Pages 115-122
Learning to Reason About Data....Pages 123-142
Learning to Reason About Statistical Models and Modeling....Pages 143-163
Learning to Reason About Distribution....Pages 165-186
Learning to Reason About Center....Pages 187-200
Learning to Reason About Variability....Pages 201-214
Learning to Reason About Comparing Groups....Pages 215-234
Learning to Reason About Samples and Sampling Distributions....Pages 235-259
Learning to Reason About Statistical Inference....Pages 261-288
Learning to Reason About Covariation....Pages 289-308
Front Matter....Pages 309-312
Collaboration in the Statistics Classroom....Pages 313-324
Collaboration in Teaching and Research....Pages 325-341
Back Matter....Pages 343-408




نظرات کاربران