دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: First
نویسندگان: Petri Hottola
سری:
ISBN (شابک) : 184593508X, 9781845935085
ناشر: CABI
سال نشر: 2009
تعداد صفحات: 248
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Tourism Strategies and Local Responses in Southern Africa به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب استراتژی های گردشگری و پاسخ های محلی در جنوب آفریقا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
رشد گردشگری یکی از محرک های اولیه توسعه اقتصادی است و یک استراتژی اصلی در سطوح محلی و ملی برای بهبود زندگی جوامع محلی است. با این حال، گردشگری می تواند هم مزایا و هم معایب را برای جوامع به همراه داشته باشد و همه استراتژی های ملی در مدیریت گردشگری در بخش های خصوصی، جامعه محور و دولتی قابل اجرا یا مناسب نیستند. گردشگری به عنوان ابزار اصلی ملت سازی در بسیاری از کشورهای پسااستعماری مانند نامیبیا، آفریقای جنوبی، بوتسوانا و ماداگاسکار استفاده می شود. با استفاده از مطالعات موردی از این مناطق، این کتاب به بررسی اهداف استراتژیک برای رشد گردشگری و چگونگی عملکرد اهداف ملی مانند رشد اقتصادی، افزایش اشتغال، کاهش فقر، توانمندسازی اقتصادی سیاه، پایداری زیستمحیطی و کاهش نابرابریهای منطقهای در سطح مردمی میپردازد. به چالش کشیدن شیوه های جاری و ارائه نوآوری های جدید برای توسعه گردشگری قابل اجرا در سایر کشورهای در حال توسعه، این مطالعه هم برای محققان و هم برای تصمیم گیرندگان در گردشگری مفید خواهد بود.
Tourism growth is one of the primary drivers of economic development and is a core strategy at local and national levels to improve the lives of local communities. However, tourism can bring both advantages and disadvantages to communities and not all national strategies in tourism management are applicable or suitable in private, community-based and public sectors. Tourism is used as a main instrument of nation building in many postcolonial countries such as Namibia, South Africa, Botswana and Madagascar. Using case studies from these areas, this book examines the strategic objectives for tourism growth and how nationally-set objectives such as economic growth, increased employment, poverty reduction, black economic empowerment, environmental sustainability and reduction of regional inequalities work at the grassroots level. Challenging ongoing practices and providing new innovations for tourism development applicable to other developing countries, this study will be useful for both researchers and decision makers in tourism.
Contents......Page 6
Contributors......Page 8
Foreword......Page 10
Acknowledgements......Page 12
1 Introduction: Development Through Tourism?......Page 14
2 Tourism Development Strategies in Namibia: Private and Community Perceptions on the National Policy......Page 21
3 Local Economic Development and Tourism Planning in Africa: Evidence from Route Tourism in South Africa......Page 40
4 Community Development Strategies in the Kalahari: an Expression of Modernization’s Monologue?......Page 54
5 Selling Places and Constructing Local Cultures in Tourism: the Role of the Ovahimba in Namibian Tourism Promotion......Page 74
6 The Applicability of Government Policy to Community-based Catering Services: the Hananwa of Blouberg, Limpopo Province......Page 86
7 Tourism Development, Rural Livelihoods and Biodiversity Conservation in the Okavango Delta, Botswana......Page 103
8 Coastal Bird Tourism in Namibia: Postcolonial Resources and Restraints......Page 118
9 The Responses of the Southern African Tourism Sector in Combating HIV/AIDS......Page 140
10 Interplay Between Local Service Suppliers and Incoming Tour Operators: the Case of Madagascar......Page 157
11 Tourism Development and the Polemic of ICT Advocacy in Namibian Schools......Page 171
12 Transfrontier Tourism and Relations Between Local Communities and the Private Sector in the Great Limpopo Transfrontier Park......Page 180
13 Tourism Development Strategies: Lessons from the Southern African Experiences......Page 196
References......Page 216
G......Page 246
T......Page 247
X......Page 248