دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1 نویسندگان: Frank W. Hale Jr., William E. Kirwan سری: ISBN (شابک) : 1579220673, 9781579220662 ناشر: Stylus Publishing سال نشر: 2003 تعداد صفحات: 361 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 3 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب What Makes Racial Diversity Work in Higher Education: Academic Leaders Present Successful Policies and Strategies به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب چه چیزی باعث می شود تنوع نژادی در آموزش عالی عمل کند: رهبران دانشگاهی سیاست ها و استراتژی های موفقی ارائه می دهند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
* یک مرجع منحصر به فرد برای توصیف ابتکارات موفق تنوع در آموزش عالی آموزش عالی، مانند کشور، با تغییرات جمعیتی عمده ای روبرو است. کالجها و دانشگاههای ما تشخیص میدهند که نه تنها باید فراگیرتر باشند، بلکه باید محیطی را فراهم کنند که به طور مؤثر جمعیت رو به رشد دانشجویان با تنوع قومی و نژادی را حفظ و توسعه دهد. آنها چقدر آماده هستند و چه کاری باید انجام دهند؟ فرانک دبلیو هیل جونیور -- معروف به "رئیس تنوع" به دلیل تلاش های پیشگام خود در ایجاد ایالت اوهایو به عنوان یکی از موسساتی که بیشترین مدرک دکترا را سیاه پوستان دریافت کرده است. -- بیست و دو محقق و مدیر برجسته را از سراسر کشور گردآوری کرده است که برنامههای موفق تنوع را که توسعه دادهاند توصیف میکنند. این کتاب با درک اهمیت تنوع بهعنوان وسیلهای برای پذیرش تجارب، دیدگاهها و تخصص سایر فرهنگها، آنچه را که دارد به اشتراک میگذارد. در کمک به موسسات برای ایجاد جو و فرهنگ پردیس که نه تنها دانشجویان، اساتید و کارکنان رنگین پوست را می پذیرد، بلکه حضور و مشارکت آنها را می پذیرد و از آنها استقبال می کند، بسیار موثر بوده است. موفقیت هایی که ارائه می دهد به رهبران دانشگاهی چیزهای زیادی را ارائه می دهد که می توانند از آنها بیاموزند، و ایده ها و روش هایی را که می توانند تطبیق دهند، همانطور که آنها در مورد سیاست ها و ابتکارات دانشگاه خود بحث و توسعه می دهند. مشارکت کنندگان:ساموئل بتانسسدونالد براون کارلوس ای. کورت؟sMyra GordonLinda S. GreeneFrank W. Hale, Jr.Margaret N. HarriganWilliam B. HarveyFreeman A. Hrabowski, IIILee JonesWilliam “Brit” KirwanPaul KivelAntoilliam L. StewartM. Rick TurnerClarence G. WilliamsRaymond A. Winbush
* A unique reference describing successful diversity initiatives in higher educationHigher education, like the nation, is facing major demographic changes. Our colleges and universities recognize they not only have to be more inclusive, but that they have to provide an environment that will effectively retain and develop the growing population of ethnically and racially diverse students. How ready are they and what should they be doing?Frank W. Hale, Jr. -- known as the "Dean of Diversity" for his pioneering efforts in establishing Ohio State as one of the institutions graduating the most Black Ph.D.s -- has gathered twenty-two leading scholars and administrators from around the country who describe the successful diversity programs they have developed.Recognizing the importance of diversity as a means of embracing the experiences, perspectives and expertise of other cultures, this book shares what has been most effective in helping institutions to create an atmosphere and a campus culture that not only admits students, faculty and staff of color but accepts and welcomes their presence and participation.This is a landmark reference for every institution concerned with inclusivity and diversity. The successes it presents offers academic leaders much they can learn from, and ideas and procedures they can adapt, as they discuss and develop their own campus policies and initiatives. Contributors:Samuel BetancesDonald BrownCarlos E. Cort?sMyra GordonLinda S. GreeneFrank W. Hale, Jr.Margaret N. HarriganWilliam B. HarveyFreeman A. Hrabowski, IIILee JonesWilliam “Brit” KirwanPaul KivelAntoinette MirandaJoAnn MoodyLeslie N. PollardNeil L. RudenstineWilliam E. SedlacekMac A. StewartM. Rick TurnerClarence G. WilliamsRaymond A. Winbush
Contents......Page 8
Acknowledgments......Page 10
Preface......Page 12
Foreword......Page 22
Introduction -- by Frank H. Hale......Page 27
1. The Culture of Power -- by Paul Kivel......Page 49
2. A Brief Meditation on Diversity and "Duhversity" -- by Raymond A. Winbush ......Page 57
3. Limits to "Pluribus," Limits to "Unum" -- by Carlos E. Cortes......Page 63
4. How to Become an Outstanding Educator of Hispanic and African-American First-Generation College Students -- by Samuel Betances......Page 69
5. Diversity and Learning at Harvard -- by Neil L. Rudenstine......Page 85
6. The MIT Experience -- by Clarence G. Williams......Page 99
7. Self-Discovery to Actualization -- by Antoinette Miranda......Page 119
8. The Office of African-American Affairs -- by M. Rick Turner......Page 137
9. The Development of a Multicultural Student Services Office and Retention Strategy for Minority Students -- by Lee Jones......Page 149
10. Effective Minority Programs at the Ohio State University -- by Mac A. Stewart ......Page 171
11. Departmental Good Practices for Retaining Minority Graduate Students -- by JoAnn Moody ......Page 189
12. Diversification of the Faculty -- by Myra Gordon......Page 207
13. Overcoming the Odds -- by Freeman A. Hrabowski, III......Page 225
14. The Combination of Opportunity and Support Equals Success -- by Donald Brown ......Page 239
15. Strategic Priorities and Strategic Funding -- by Linda S. Greene and Margaret N. Harrigan ......Page 257
16. A Multicultural Research Program -- by William E. Sedlacek ......Page 281
17. Foundations for Making Racial Diversity Work -- by Leslie N. Pollard ......Page 297
18. Deans as Diversity Leaders -- by William B. Harvey ......Page 317
Appendix ......Page 332
Index ......Page 343