ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Measuring up: what educational testing really tells us

دانلود کتاب اندازه گیری: آزمون آموزشی واقعاً به ما چه می گوید

Measuring up: what educational testing really tells us

مشخصات کتاب

Measuring up: what educational testing really tells us

ویرایش: First Edition 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0674028058, 9780674028050 
ناشر: Harvard University Press 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 364 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1,006 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Measuring up: what educational testing really tells us به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اندازه گیری: آزمون آموزشی واقعاً به ما چه می گوید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اندازه گیری: آزمون آموزشی واقعاً به ما چه می گوید

کیفیت یک مدرسه، یک منطقه، یک معلم، یک دانش آموز را چگونه قضاوت می کنید؟ البته با نمرات آزمون. با این حال، با همه صحبت‌ها، این که تست‌های آموزشی چه چیزی می‌توانند به شما بگویند و چه چیزی نمی‌توانند به شما بگویند، و اینکه چگونه نمرات را می‌توان اشتباه فهمید و استفاده نادرست کرد، برای اکثر افراد یک راز باقی مانده است. پیچیدگی‌های آزمایش معمولاً نادیده گرفته می‌شوند، یا به این دلیل که تشخیص داده نمی‌شوند، یا به این دلیل که ممکن است - خوب، پیچیده باشند. Measuring Up با الهام از یک دوره محبوب دانشگاه هاروارد برای دانش‌آموزان بدون پیش‌زمینه ریاضی گسترده، تست‌های آموزشی را از MCAS گرفته تا SAT تا WAIS را با تمام سوپ الفبا در میان می‌آورد. دانیل کورتز با آوردن اصطلاحات آماری، خوانندگان را از اساسی‌ترین مسائلی که در آزمون‌های آموزشی به وجود می‌آیند، راهنمایی می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه آنها را در مورد برخی از بحث‌برانگیزترین موضوعات آموزش امروزی، از آزمون‌های پرمخاطره گرفته تا آموزش ویژه، به کار می‌گیرند. او خوانندگان را از طریق مثال‌های روزمره راهنمایی می‌کند تا نشان دهد چه تست‌هایی به خوبی انجام می‌شوند، چه محدودیت‌هایی دارند، چقدر تست‌ها و نمرات را می‌توان بیش از حد به فروش رساند یا اشتباه فهمید، و چگونه می‌توان از آنها به طور معقول برای کمک به کشف میزان آموخته‌های بچه‌ها استفاده کرد. (20080521)


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

How do you judge the quality of a school, a district, a teacher, a student? By the test scores, of course. Yet for all the talk, what educational tests can and can’t tell you, and how scores can be misunderstood and misused, remains a mystery to most. The complexities of testing are routinely ignored, either because they are unrecognized, or because they may be—well, complicated. Inspired by a popular Harvard course for students without an extensive mathematics background, Measuring Up demystifies educational testing—from MCAS to SAT to WAIS, with all the alphabet soup in between. Bringing statistical terms down to earth, Daniel Koretz takes readers through the most fundamental issues that arise in educational testing and shows how they apply to some of the most controversial issues in education today, from high-stakes testing to special education. He walks readers through everyday examples to show what tests do well, what their limits are, how easily tests and scores can be oversold or misunderstood, and how they can be used sensibly to help discover how much kids have learned. (20080521)



فهرست مطالب

Contents......Page 8
Prologue......Page 12
1. If Only It Were So Simple......Page 16
2. What Is a Test?......Page 27
3. What We Measure: Just How Good Is the Sample?......Page 46
4. The Evolution of American Testing......Page 57
5. What Test Scores Tell Us about American Kids......Page 85
6. What Influences Test Scores, or How Not to Pick a School......Page 124
7. Error and Reliability: How Much We Don’t Know What We’re Talking About......Page 154
8. Reporting Performance: Standards and Scales......Page 190
9. Validity......Page 226
10. Inflated Test Scores......Page 246
11. Adverse Impact and Bias......Page 271
12. Testing Students with Special Needs......Page 292
13. Sensible Uses of Tests......Page 326
Notes......Page 346
Acknowledgments......Page 356
Index......Page 358




نظرات کاربران