ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Philosophy of the Curriculum: The Need for General Education

دانلود کتاب فلسفه برنامه درسی: نیاز به آموزش عمومی

The Philosophy of the Curriculum: The Need for General Education

مشخصات کتاب

The Philosophy of the Curriculum: The Need for General Education

ویرایش:  
نویسندگان: , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0879750510, 9780879750510 
ناشر: Prometheus Books 
سال نشر: 1975 
تعداد صفحات: 147 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 24 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب The Philosophy of the Curriculum: The Need for General Education به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب فلسفه برنامه درسی: نیاز به آموزش عمومی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب فلسفه برنامه درسی: نیاز به آموزش عمومی

این کتاب به مهمترین سؤالاتی که در مورد آموزش عالی پرسیده می شود می پردازد: محتوای آن چگونه باید باشد؟ برای چه چیزی باید آموزش ببینیم و چرا؟ چه چیزی یک آموزش لیبرال معنادار را تشکیل می دهد که از آموزش صرف برای یک حرفه متمایز است؟ این و بسیاری سوالات دیگر توسط روبن آبل، M.H. آبرامز، رابرت ال. بارتلی، رونالد برمن، همچنین اس. برناردو، دبلیو. تئودور دبری، گری دورسی، جوزف دانر، ناتان گلیزر، فلیکس گراس، گرترود هیملفارب، جرالد هولتون، سیدنی هوک، چارلز ایساوی، مونتیمر آر کادیش، پل اسکار کریستلر، پل کورتز، هربرت آی لندن، ارنست آر نگل، هی نووتنی، فردریک آ. اولافسون، مایکل رابین، هوارد بی رادست، جوزف جی. شواب، رابرت اف. سکستون، توماس سوول، جان بی استفنسون، و میرو ام. تودوروویچ.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book addresses the most important questions asked about higher education: What should its content be? What should we educate for, and why? What constitutes a meaningful liberal education, as distinct from mere training for a vocation? These and many other questions are addressed by Reuben Abel, M.H. Abrams, Robert L. Bartley, Ronald Berman, Also S. Bernardo, Wm. Theodore deBary, Gray Dorsey, Joseph Dunner, Nathan Glazer, Feliks Gross, Gertrude Himmelfarb, Gerald Holton, Sidney Hook, Charles Issawi, Montimer R. Kadish, Paul Oscar Krissteller, paul Kurtz, Herbert I. London, Ernest Nagel, Henry R. Novotny, Frederick A. Olafson, Michael Rabin, Howard B. Radest, Joseph J. Schwab, Robert F. Sexton, Thomas Sowell, John B. Stephenson, and Miro M. Todorovich.





نظرات کاربران