ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Reading Faulkner: glossary and commentary. Absalom, Absalom!

دانلود کتاب : واژه نامه و تفسیر. ابشالوم ، ابشالوم!

Reading Faulkner: glossary and commentary. Absalom, Absalom!

مشخصات کتاب

Reading Faulkner: glossary and commentary. Absalom, Absalom!

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری: Reading Faulkner 
ISBN (شابک) : 1604734345, 9781604734348 
ناشر: Univ. Press of Mississippi 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 224 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1,000 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب Reading Faulkner: glossary and commentary. Absalom, Absalom! به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب : واژه نامه و تفسیر. ابشالوم ، ابشالوم! نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب : واژه نامه و تفسیر. ابشالوم ، ابشالوم!

ابشالوم، ابشالوم! مدت‌هاست که به عنوان یکی از دشوارترین، متراکم‌ترین و چندلایه‌ترین رمان‌های ویلیام فاکنر در نظر گرفته می‌شود. این در یک سطح، داستان توماس ساتپن، غریبه ای مرموز است که در اوایل دهه 1830 به جفرسون آمد تا عمارت خود را از ته گل آلود بیابان شمال می سی سی پی بیرون بکشد. فاکنر می‌گوید: «او مردی بود که پسر می‌خواست و پسران او را نابود کردند.» در سطحی دیگر، این کتاب فاجعه‌ای را روایت می‌کند که بر کل خانواده ساتپن می‌آید و میراث آن تراژدی که تا قرن بیستم و پس از آن ادامه دارد. سبک نثر پیچیده و پرطمطراق رمان، و دراماتیزه کردن آن از تاریخ پیچیده و سخت جنوب، آن را به شاهکاری از ادبیات قرن بیستم آمریکا تبدیل کرده است. خواندن فاکنر: ابسالوم، ابسالوم! بررسی دقیق و تفسیری از رمان ارائه می دهد. در اینجا کلمات دشوار و اصطلاحات فرهنگی که ممکن است برای خوانندگان عمومی مشکل ساز باشد، توضیح داده شده و با شماره صفحه در متن قطعی فاکنر (کتابخانه آمریکا و نسخه های قدیمی) کلید می خورد. نویسندگان رمان فاکنر را در بافت تاریخی آن قرار می دهند و در عین حال آن را با دیگر آثار او نیز مرتبط می کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Absalom, Absalom! has long been regarded as one of William Faulkner's most difficult, dense, and multilayered novels. It is, on one level, the story of Thomas Sutpen, an enigmatic stranger who came to Jefferson in the early 1830s to wrest his mansion out of the muddy bottoms of the north Mississippi wilderness. He was a man, Faulkner said, "who wanted sons and the sons destroyed him." On another level, the book narrates the tragedy that befalls the entire Sutpen family and that tragedy's legacy that continues well into the twentieth century and beyond. The novel's intricate, demanding prose style, and its haunting dramatization of the South's intricate, demanding history make it a masterpiece of twentieth-century American literature.Reading Faulkner: Absalom, Absalom! offers a close examination and interpretation of the novel. Here difficult words and cultural terms that might prove to be a problem for general readers are explained and keyed to page numbers in the definitive Faulkner text (Library of America and Vintage editions). The authors place Faulkner's novel in its historical context, while also connecting it to his other works.



فهرست مطالب

CONTENTS......Page 8
SERIES PREFACE......Page 10
INTRODUCTION......Page 12
HOW TO USE THIS BOOK......Page 16
Absalom, Absalom!: GLOSSARY AND COMMENTARY......Page 18
WORKS CITED......Page 218
G......Page 222
P......Page 223
Z......Page 224




نظرات کاربران