ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Moving Freight with Better Trucks: Improving Safety, Productivity and Sustainability

دانلود کتاب حمل بار با کامیون های بهتر: بهبود ایمنی، بهره وری و پایداری

Moving Freight with Better Trucks: Improving Safety, Productivity and Sustainability

مشخصات کتاب

Moving Freight with Better Trucks: Improving Safety, Productivity and Sustainability

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9789282102930, 9789282102961 
ناشر: OECD Publishing 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 361 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Moving Freight with Better Trucks: Improving Safety, Productivity and Sustainability به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب حمل بار با کامیون های بهتر: بهبود ایمنی، بهره وری و پایداری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب حمل بار با کامیون های بهتر: بهبود ایمنی، بهره وری و پایداری

این گزارش پیشرفت‌های بالقوه را از نظر ایمنی مؤثرتر و مقررات زیست‌محیطی برای کامیون‌ها، با پشتوانه سیستم‌های اجرایی بهتر، شناسایی می‌کند و فرصت‌هایی را برای کارایی بیشتر و بهره‌وری بالاتر شناسایی می‌کند. این گزارش بر اساس بررسی ادبیات، مشاوره میان ذینفعان و تحقیق و تحلیل اعضای گروه کاری است. همچنین نتایج یک مطالعه محک جامع از 39 پیکربندی کامیون در حال کار در سراسر جهان از وسایل نقلیه معمولی سوارکار تا وسایل نقلیه با ظرفیت بسیار بالا را ارائه می‌کند و عملکرد آنها را از نظر پایداری پویا، بهره‌وری و تأثیر بر زیرساخت ارزیابی می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This report identifies potential improvements in terms of more effective safety and environmental regulation for trucks, backed by better systems of enforcement, and identifies opportunities for greater efficiency and higher productivity. The report is based on a review of literature, consultation among stakeholders, and research and analysis from working group members. It also presents the results of a comprehensive benchmarking study of 39 truck configurations in operation around the world from typical workhorse vehicles to very high capacity vehicles and assesses their performance in terms of dynamic stability, productivity and impact on the infrastructure.



فهرست مطالب

\"\"INTERNATIONAL TRANSPORT FORUM\"\"
\"\"FOREWORD\"\"
\"\"ABSTRACT\"\"
\"\"TABLE OF CONTENTS\"\"
\"\"KEY MESSAGES AND CONCLUSIONS\"\"
\"\"Context\"\"
\"\"Key Messages\"\"
\"\"Conclusions\"\"
\"\"CHAPTER 1. TRENDS IN ROAD FREIGHT TRANSPORT\"\"
\"\"1.1. The role of road freight transport\"\"
\"\"1.2. Perspectives and issues for this report\"\"
\"\"1.3. Features of the history of trucking\"\"
\"\"1.4. Public perception and amenity\"\"
\"\"1.5. Trends in road freight policies\"\"
\"\"1.6. Evolution of freight transport in OECD and ITF countries\"\"
\"\"1.7. Road freight costs\"\"
\"\"1.8. Road pricing for trucks\"\" \"\"CHAPTER 2. LOGISTIC CHALLENGES IN THE ROAD TRANSPORT MARKET\"\"\"\"2.1. Loading capacity � Massing out\"\"
\"\"2.2. Transport as an element in logistics decision making\"\"
\"\"2.3. Transport decision making\"\"
\"\"2.4. Logistics drivers and trends\"\"
\"\"2.5. Organisational structure of the road freight transport sector\"\"
\"\"2.6. Development of costs, prices and margins\"\"
\"\"2.7. The availability of skilled drivers\"\"
\"\"2.8. The efficiency of road freight transport\"\"
\"\"2.9. Challenges in the market for road freight transport services\"\"
\"\"2.10. Public interventions in logistics processes\"\" \"\"2.11. Conclusions\"\"\"\"CHAPTER 3. REGULATION OF ROAD FREIGHT TRANSPORT\"\"
\"\"3.1. The regulatory framework\"\"
\"\"3.2. Technical vehicle standards\"\"
\"\"3.3. Weights and dimensions\"\"
\"\"3.4. Trends in heavy vehicle technical standards\"\"
\"\"3.5. Environmental Standards\"\"
\"\"3.6. Truck operations\"\"
\"\"3.7. Drivers\"\"
\"\"3.8. Transport operators\"\"
\"\"CHAPTER 4. EVALUATION OF TRUCK PERFORMANCE\"\"
\"\"4.1. Benchmarking concept\"\"
\"\"4.2. Vehicle benchmarking method\"\"
\"\"4.3. Vehicles\"\"
\"\"4.4. Performance measures\"\"
\"\"4.5. Results\"\"
\"\"4.6. Influences on performance measures\"\"
\"\"4.7. Results summary\"\" \"\"4.8. Productivity and efficiency benchmarking\"\"\"\"4.9. Calculating power and energy\"\"
\"\"4.10. Impacts of trucks on pavements and bridges\"\"
\"\"4.11. Conclusions\"\"
\"\"CHAPTER 5. ENVIRONMENTAL CHALLENGES\"\"
\"\"5.1. Local air pollutants\"\"
\"\"5.2. Fuel consumption and CO2 emissions\"\"
\"\"5.3. Noise emissions\"\"
\"\"5.4. Conclusions\"\"
\"\"CHAPTER 6. HEAVY TRUCK SAFETY\"\"
\"\"6.1. Introduction\"\"
\"\"6.2. Recent trends in fatal truck crashes\"\"
\"\"6.3. Truck crash patterns\"\"
\"\"6.4. Accident causation factors\"\"
\"\"6.5. Measures to improve the safety of trucks\"\" \"\"6.6. Vehicle technology --
Driver support and communication systems\"\"\"\"6.7. Conclusions\"\"
\"\"CHAPTER 7. INFRASTRUCTURE CHALLENGES\"\"
\"\"7.1. Introduction\"\"
\"\"7.2. The effect of truck traffic on pavements\"\"
\"\"7.3. The effects of trucks on bridges\"\"
\"\"7.4. Safety barriers, piers, bridge supports and expansion joints\"\"
\"\"7.5. Impacts on road traffic\"\"
\"\"7.6. Tunnels\"\"
\"\"7.7. Intermodal terminals\"\"
\"\"7.8. Conclusions\"\"
\"\"CHAPTER 8. CURRENT USE OF HIGHER CAPACITY VEHICLES\"\"
\"\"8.1. Introduction\"\"
\"\"8.2. Status regarding the operation of Higher Capacity Vehicles in OECD/ITF countries\"\"




نظرات کاربران