ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Vital Lie: Reality and Illusion in Modern Drama

دانلود کتاب دروغ حیاتی: واقعیت و توهم در درام مدرن

The Vital Lie: Reality and Illusion in Modern Drama

مشخصات کتاب

The Vital Lie: Reality and Illusion in Modern Drama

ویرایش: First Edition 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0817303960, 9780817303969 
ناشر: University Alabama Press 
سال نشر: 1988 
تعداد صفحات: 258 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 10 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب دروغ حیاتی: واقعیت و توهم در درام مدرن: ایالات متحده آمریکا، آفریقایی آمریکایی، درام و نمایشنامه، ادبیات و داستان، ایالات متحده آمریکا، آفریقایی آمریکایی، آمریکایی آسیایی، اسپانیایی آمریکایی، منطقه ای و فرهنگی، تاریخ و نقد، ادبیات و داستان



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب The Vital Lie: Reality and Illusion in Modern Drama به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب دروغ حیاتی: واقعیت و توهم در درام مدرن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب دروغ حیاتی: واقعیت و توهم در درام مدرن



 دروغ حیاتی اولین کتابی است که به بررسی تضاد واقعیت و توهم در درام مدرن از ایبسن تا نمایشنامه نویسان امروزی می پردازد. این کتاب این پرسش را مطرح می‌کند که چرا دروغ‌های حیاتی، دروغ‌های ضروری برای خود زندگی، برای نمایشنامه‌نویسان صد سال اخیر چنین دغدغه‌ای وسواس گونه است. ابوت با استفاده از آثار پانزده نمایشنامه نویس به دنبال کشف این است که آیا نمایشنامه نویسان مدرن با توهمات به عنوان کمک کننده یا ضروری برای زندگی رفتار می کنند یا به عنوان علائم بیماری هایی که انسان ها باید از آن درمان شوند. چه اتفاقی برای شخصیت‌ها می‌افتد که مجبور می‌شوند بدون محافظت از توهمات خود با حقیقتی در مورد خود و دنیایشان روبرو شوند؟ نویسنده یک تحلیل تاریخی سه قسمتی از استفاده از موضوع واقعیت-توهم، از منشأ آن به عنوان یک جستجوی متافیزیکی تا شرح و بسط فعلی آن به عنوان یک بازی تئاتری را توسعه می دهد.

 


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

 The Vital Lie is the first book to examine the reality-illusion conflict in modern drama from Ibsen to present-day playwrights. The book questions why vital lies, lies necessary for life itself, are such an obsessive concern for playwrights of the last hundred years. Using the work of fifteen playwrights, Abbott seeks to discover if modern playwrights treat illusions as helpful or necessary to life, or as signals of sicknesses from which human beings need to be cured. What happens to characters when they are forced to face the truth about themselves and their worlds without the protection of their illusions? The author develops a three-part historical analysis of the use of the reality-illusion theme, from its origins as a metaphysical search to its current elaborations as a theatrical game.

 



فهرست مطالب

Contents......Page 8
Preface: The Vital Lie......Page 10
1. Reality, Illusion, and the More Abundant Life......Page 18
Part One: The Hegelians......Page 24
2. Henrik Ibsen......Page 26
3. August Strindberg......Page 39
4. Anton Chekhov......Page 51
5. George Bernard Shaw......Page 62
6. John Millington Synge......Page 76
Part Two: Lost and Found......Page 86
7. Luigi Pirandello......Page 88
8. Bertolt Brecht......Page 104
9. T. S. Eliot......Page 117
10. Eugene O\'Neill......Page 130
11. Arthur Miller and Tennessee Williams......Page 146
Part Three: Absurdism and After......Page 166
12. Samuel Beckett and Eugene Ionesco......Page 168
13. Edward Albee......Page 188
14. Harold Pinter......Page 203
15. Theater as Reality/Reality as Theater......Page 217
16. Reality and the Hero......Page 231
Notes......Page 237
Bibliography......Page 247
Permissions......Page 251
Index......Page 252




نظرات کاربران