دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Per Kvaerne
سری:
ISBN (شابک) : 1570621861, 9781570621864
ناشر: Shambhala
سال نشر: 2001
تعداد صفحات: 155
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 57 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب The Bon Religion of Tibet: The Iconography of a Living Tradition به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب دین خوب تبت: شمایل نگاری یک سنت زنده نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
دین بون ادعا می کند که دین اصلی و اصیل مردم تبت است که مدت ها قبل از معرفی بودیسم در قرن هفتم پس از میلاد در سرزمین برف ها استوار است. اگرچه طرفداران آن به تدریج به یک اقلیت کاهش یافتند، با این حال، بن در بسیاری از مناطق تا به امروز در تبت، به ویژه در مناطق شرقی و شمال شرقی، که در آن رنسانس بازسازی در حال وقوع است، و همچنین در جامعه بون به شکوفایی خود ادامه داده است. در تبعید از تبت شمایلشناسی دین بون از طریق مجموعهای از تانگکاها، مینیاتورها و برنزها از مجموعههای عمومی و خصوصی در غرب و همچنین از جوامع تبت ارائه میشود. خدایان صلح جو، قیم، محافظ و محلی، و همچنین بون سیدها، لاماها و داکینی ها، با گزیده هایی از متون آیینی یا زندگی نامه ای که در اینجا ترجمه شده اند، شناسایی و به طور کامل توصیف می شوند.
The Bon religion claims to be the original and authentic religion of the Tibetan people, firmly established in the Land of Snows long before Buddhism was introduced in the seventh century CE. Although its adherents were gradually reduced to a minority, Bon has nevertheless continued to flourish in many areas up to the present day in Tibet, especially in the eastern and northeastern regions, where a reconstruction renaissance is taking place, as well as within the Bon community in exile from Tibet. The iconography of the Bon religion is presented through a series of thangkas, miniatures, and bronzes from public and private collections in the West, as well as from communities within Tibet. The peaceful, tutelary, protector, and local deities, as well as the Bon siddhas, lamas, and dakinis, are identified and fully described by means of excerpts from ritual or biographical texts that are translated here.