ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Motivating Students to Learn

دانلود کتاب ایجاد انگیزه در دانش آموزان برای یادگیری

Motivating Students to Learn

مشخصات کتاب

Motivating Students to Learn

ویرایش: 3 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0415800706, 9780415800709 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 360 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب Motivating Students to Learn به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ایجاد انگیزه در دانش آموزان برای یادگیری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ایجاد انگیزه در دانش آموزان برای یادگیری

این کتاب که به طور خاص برای معلمان نوشته شده است، انبوهی از اصول مبتنی بر تحقیق را برای ایجاد انگیزه در دانش آموزان برای یادگیری ارائه می دهد. تمرکز آن بر اصول انگیزشی به جای نظریه‌پردازان یا نظریه‌های انگیزشی، به طور طبیعی به بحث در مورد استراتژی‌های کلاس درس خاص منجر می‌شود. در سرتاسر کتاب، این اصول و استراتژی‌ها با واقعیت‌های مدارس معاصر (مثلاً اهداف برنامه درسی) و کلاس‌های درس (مانند تفاوت‌های دانش‌آموزی، پویایی کلاس درس) گره خورده است. نویسنده از یک رویکرد التقاطی برای انگیزش استفاده می کند که نشان می دهد چگونه می توان به طور موثر استفاده از استراتژی های بیرونی و درونی را ادغام کرد. رهنمودهایی برای تطبیق اصول انگیزشی با تفاوت های گروهی و فردی و انجام \"کار تعمیر\" با دانش آموزانی که به یادگیرندگان دلسرد یا ناراضی تبدیل شده اند ارائه شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Written specifically for teachers, this book offers a wealth of research-based principles for motivating students to learn. Its focus on motivational principles rather than motivation theorists or theories leads naturally into discussion of specific classroom strategies. Throughout the book these principles and strategies are tied to the realities of contemporary schools (e.g., curriculum goals) and classrooms (e.g., student differences, classroom dynamics). The author employs an eclectic approach to motivation that shows how to effectively integrate the use of extrinsic and intrinsic strategies. Guidelines are provided for adapting motivational principles to group and individual differences and for doing "repair work" with students who have become discouraged or disaffected learners.



فهرست مطالب

Cover......Page 1
Motivating students to learn......Page 4
Contents......Page 8
Preface......Page 12
Acknowledgments......Page 16
1 Student Motivation: Th e Teacher’s Perspective......Page 18
2 Establishing a Learning Community in Your Classroom......Page 39
3 Supporting Students’ Confi dence as Learners......Page 61
4 Goal Theory......Page 88
5 Rebuilding Discouraged Students’ Confidence and Willingness to Learn......Page 118
6 Providing Extrinsic Incentives......Page 144
7 Self-Determination Th eory of Intrinsic Motivation: Meeting Students’\rNeeds for Autonomy, Competence, and Relatedness......Page 169
8 Other Ways to Support Students’ Intrinsic Motivation......Page 201
9 Stimulating Students’ Motivation to Learn......Page 225
10 Socializing Uninterested or Alienated Students......Page 273
11\rAdapting to Differences in Students’\rMotivational Patterns......Page 294
12 Looking Back and Ahead: Integrating Motivational Goals into Your\rPlanning and Teaching......Page 329
Author Index......Page 344
Subject Index......Page 356




نظرات کاربران