ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Critical Multicultural Analysis of Children's Literature: Mirrors, Windows, and Doors (Language, Culture, and Teaching Series)

دانلود کتاب تحلیل انتقادی چند فرهنگی ادبیات کودکان: آیینه‌ها، پنجره‌ها و درها (مجموعه‌های زبان، فرهنگ و آموزش)

Critical Multicultural Analysis of Children's Literature: Mirrors, Windows, and Doors (Language, Culture, and Teaching Series)

مشخصات کتاب

Critical Multicultural Analysis of Children's Literature: Mirrors, Windows, and Doors (Language, Culture, and Teaching Series)

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0805837116, 9780805837117 
ناشر: Routledge (Taylor and Francic Group) 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 382 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Critical Multicultural Analysis of Children's Literature: Mirrors, Windows, and Doors (Language, Culture, and Teaching Series) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تحلیل انتقادی چند فرهنگی ادبیات کودکان: آیینه‌ها، پنجره‌ها و درها (مجموعه‌های زبان، فرهنگ و آموزش) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تحلیل انتقادی چند فرهنگی ادبیات کودکان: آیینه‌ها، پنجره‌ها و درها (مجموعه‌های زبان، فرهنگ و آموزش)

«ادبیات کودکان و نوجوانان، مانند آموزش چندفرهنگی، زمینه‌ای بحث‌برانگیز است. در مجموع، آنها چالش بزرگی را هم برای معلمان کلاس و هم برای دانشگاهیان به وجود می‌آورند. آینه‌ها، پنجره‌ها و درها، ماریا جوس؟ بوتلهو و ماشا کاباکو رودمان با پیشنهاد چارچوب‌بندی مجدد این میدان، با این زمین‌ها روبه‌رو، ساختارشکنی و بازسازی می‌کنند... مطمئناً همه ما - کودکان، معلمان و دانشگاهیان - می‌توانیم از این گسترده‌تر بهره ببریم. درک معنای خواندن کتاب.» سونیا نیتو، از پیشگفتار تحلیل چند فرهنگی انتقادی یک تغییر فلسفی برای آموزش ادبیات، ساختن برنامه درسی و پرداختن به موضوعات تنوع و عدالت اجتماعی فراهم می کند. این کتاب ادبیات کودکان را مشکل‌ساز می‌کند، راهی برای قدرت خواندن ارائه می‌دهد، شبکه پیچیده روابط سیاسی-اجتماعی را بررسی می‌کند، و مفروضات بدیهی گرفته شده در مورد زبان، معنا، خواندن و ادبیات را واسازی می‌کند: این مطالعه ادبی به‌عنوان تغییر اجتماعی-سیاسی است. این کتاب با آوردن لنز انتقادی به مطالعه چندفرهنگی در ادبیات کودکان، معلمان، مربیان معلم و پژوهشگران ادبیات کودک را برای تحلیل ابعاد ایدئولوژیک خواندن و مطالعه ادبیات آماده می کند. هر فصل شامل توصیه هایی برای کاربرد کلاس، تحقیق در کلاس و مطالعه بیشتر است. ضمیمه های مفید پایان کتاب شامل فهرستی از جوایز کتاب کودک، فهرست ناشران، نمودارهای پیوستار قدرت و چارچوب نظری تحلیل انتقادی چندفرهنگی، و فهرستی از مجلات منتخب ادبیات کودکان و منابع آنلاین است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

"Children’s literature is a contested terrain, as is multicultural education. Taken together, they pose a formidable challenge to both classroom teachers and academics…. Rather than deny the inherent conflicts and tensions in the field, in Critical Multicultural Analysis of Children’s Literature: Mirrors, Windows, and Doors, Maria Jos? Botelho and Masha Kabakow Rudman confront, deconstruct, and reconstruct these terrains by proposing a reframing of the field…. Surely all of us – children, teachers, and academics – can benefit from this more expansive understanding of what it means to read books." Sonia Nieto, From the Foreword Critical multicultural analysis provides a philosophical shift for teaching literature, constructing curriculum, and taking up issues of diversity and social justice. It problematizes children’s literature, offers a way of reading power, explores the complex web of sociopolitical relations, and deconstructs taken-for-granted assumptions about language, meaning, reading, and literature: it is literary study as sociopolitical change. Bringing a critical lens to the study of multiculturalism in children’s literature, this book prepares teachers, teacher educators, and researchers of children’s literature to analyze the ideological dimensions of reading and studying literature. Each chapter includes recommendations for classroom application, classroom research, and further reading. Helpful end-of-book appendixes include a list of children’s book awards, lists of publishers, diagrams of the power continuum and the theoretical framework of critical multicultural analysis, and lists of selected children’s literature journals and online resources.



فهرست مطالب

Title......Page 2
ISBN......Page 6
Dedication......Page 7
Contents......Page 9
Foreword......Page 11
Preface......Page 15
Overview of the Book......Page 18
Acknowledgements......Page 21
CHAPTER 1......Page 25
CHAPTER 2......Page 41
CHAPTER 3......Page 61
CHAPTER 4......Page 95
CHAPTER 5......Page 125
CHAPTER 6......Page 151
CHAPTER 7......Page 177
CHAPTER 8......Page 215
CHAPTER 9......Page 245
CHAPTER 10......Page 265
CHAPTER 11......Page 283
APPENDIX A......Page 317
APPENDIX B......Page 327
APPENDIX C......Page 349
APPENDIX D......Page 351
APPENDIX E......Page 353
APPENDIX F......Page 361
APPENDIX G......Page 367
Index......Page 369




نظرات کاربران