ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Las ilusiones del postmodernismo

دانلود کتاب توهمات پست مدرنیسم

Las ilusiones del postmodernismo

مشخصات کتاب

Las ilusiones del postmodernismo

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 950126503X 
ناشر: Paidós 
سال نشر: 1997 
تعداد صفحات: 102 
زبان: Spanish 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 56,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Las ilusiones del postmodernismo به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب توهمات پست مدرنیسم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب توهمات پست مدرنیسم

چگونه ارزیابی کار دانش‌آموز می‌تواند به ابزاری برای توسعه حرفه‌ای معلمان تبدیل شود؟ این کتاب ارزشیابی را به عنوان فرآیندی معرفی می‌کند که به معلمان اجازه می‌دهد تا دانش خود را زیر سوال ببرند، از همسالان خود بازخورد دریافت کنند و به جای تکیه بر بازنمایی‌های یادگیری دانش‌آموز مانند نمرات و نمرات آزمون، دوباره بر رشد حرفه‌ای تمرکز کنند. این کتاب طیف وسیعی از رویکردها را برای ارزیابی کار دانش‌آموز ارائه می‌کند، از جمله ارائه‌های شفاهی و تصویری، و بر کار مشترک معلمان تأکید می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

How can student work assessment become a tool for teacher professional development? This book introduces assessment as a process that allows teachers to question their knowledge, get feedback from their peers and refocus professional development, rather than relying on representations of student learning such as test scores and grades. The book provides a range of approaches to assess student work, including oral and visual presentations, and emphasizes teachersb collaborative work.



فهرست مطالب

0001......Page 1
0002......Page 2
0003......Page 3
0004......Page 4
0005......Page 5
0006......Page 6
0007......Page 7
0008......Page 8
0009......Page 9
0010......Page 10
0011......Page 11
0012......Page 12
0013......Page 13
0014......Page 14
0015......Page 15
0016......Page 16
0017......Page 17
0018......Page 18
0019......Page 19
0020......Page 20
0021......Page 21
0022......Page 22
0023......Page 23
0024......Page 24
0025......Page 25
0026......Page 26
0027......Page 27
0029......Page 28
0030......Page 29
0031......Page 30
0032......Page 31
0033......Page 32
0034......Page 33
0035......Page 34
0036......Page 35
0037......Page 36
0038......Page 37
0039......Page 38
0040......Page 39
0041......Page 40
0042......Page 41
0043......Page 42
0044......Page 43
0045......Page 44
0046......Page 45
0047......Page 46
0048......Page 47
0049......Page 48
0050......Page 49
0051......Page 50
0052......Page 51
0053......Page 52
0054......Page 53
0055......Page 54
0056......Page 55
0057......Page 56
0058......Page 57
0059......Page 58
0060......Page 59
0061......Page 60
0062......Page 61
0063......Page 62
0064......Page 63
0065......Page 64
0066......Page 65
0067......Page 66
0068......Page 67
0069......Page 68
0070......Page 69
0071......Page 70
0072......Page 71
0073......Page 72
0074......Page 73
0075......Page 74
0076......Page 75
0077......Page 76
0078......Page 77
0079......Page 78
0080......Page 79
0081......Page 80
0082......Page 81
0083......Page 82
0084......Page 83
0085......Page 84
0086......Page 85
0087......Page 86
0088......Page 87
0089......Page 88
0090......Page 89
0091......Page 90
0092......Page 91
0093......Page 92
0094......Page 93
0095......Page 94
0096......Page 95
0097......Page 96
0098......Page 97
0099......Page 98
0100......Page 99
0101......Page 100
0102......Page 101
0103......Page 102




نظرات کاربران