ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Ballspiele - Praxiserprobte Spielideen für Freizeit, Schule und Verein

دانلود کتاب بازی های توپ - ایده های بازی آزمایش شده برای اوقات فراغت، مدرسه و باشگاه ها

Ballspiele - Praxiserprobte Spielideen für Freizeit, Schule und Verein

مشخصات کتاب

Ballspiele - Praxiserprobte Spielideen für Freizeit, Schule und Verein

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 3898995933, 9783898995931 
ناشر: Meyer & Meyer Sport 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 344 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 9 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Ballspiele - Praxiserprobte Spielideen für Freizeit, Schule und Verein به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازی های توپ - ایده های بازی آزمایش شده برای اوقات فراغت، مدرسه و باشگاه ها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازی های توپ - ایده های بازی آزمایش شده برای اوقات فراغت، مدرسه و باشگاه ها

هر کسی که اغلب با کودکان و جوانان و همچنین با بزرگسالان مسن تر بازی های ورزشی انجام می دهد، همیشه به دنبال بازی های جدید و جذابی است که حرکت زیادی را شامل می شود، به مواد زیادی نیاز ندارد و می تواند به سرعت با آنها سازگار شود. توسعه بازی مربوطه در گروه. [Ballspiele] گنجینه ای از ایده های جدید بازی های آزمایش شده است که می تواند به راحتی در هر گروهی پیاده سازی شود. بیش از 250 بازی و تنوع از بازی های محبوب توپ به وضوح در این جلد ارائه شده است. برای هر بازی نکات تمرین محور در مورد نحوه انجام آن و همچنین اطلاعاتی در مورد جنبه های ورزشی-آموزشی و روش شناختی وجود دارد. فصل [برای دسترسی سریع] به معلمان، مربیان و مربیان یک مرور کلی از بازی ها ارائه می دهد که در آن آنها می توانند به راحتی بازی های مناسب را برای گروه خود بسته به سن / تعداد شرکت کنندگان / ماده / منطقه بازی انتخاب کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Wer mit Kindern und Jugendlichen, aber auch älteren Erwachsenen häufig Sportspiele spielt, ist immer auf der Suche nach neuen, attraktiven Spielen, bei denen man sich viel bewegt, kein grosser Materialeinsatz notwendig ist und die sich schnell an die jeweilige Spielentwicklung in der Gruppe anpassen lassen. [Ballspiele] ist eine Fundgrube neuer praxiserprobter Spielideen, die sich problemlos in jeder Gruppe umsetzen lassen. Mehr als 250 Spiele und Variationen beliebter Ballspiele werden in diesem Band übersichtlich vorgestellt. Zu jedem Spiel gibt es praxisorientierte Tipps zur Durchführung sowie Hinweise zu sportpädagogischen und methodischen Gesichtspunkten. Das Kapitel [Für den schnellen Zugriff] bietet Lehrern, Übungsleitern und Trainern eine Übersicht der Spiele an, in der sie problemlos geeignete Spiele für ihre Gruppe je nach Alter/Anzahl Teilnehmer/Material/Spielfläche auswählen können.





نظرات کاربران