ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Multicultural Service Learning: Educating Teachers in Diverse Communities

دانلود کتاب آموزش خدمات چندفرهنگی: آموزش معلمان در جوامع گوناگون

Multicultural Service Learning: Educating Teachers in Diverse Communities

مشخصات کتاب

Multicultural Service Learning: Educating Teachers in Diverse Communities

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0807742341 
ناشر: Teachers College Press 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 169 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 456 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Multicultural Service Learning: Educating Teachers in Diverse Communities به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آموزش خدمات چندفرهنگی: آموزش معلمان در جوامع گوناگون نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آموزش خدمات چندفرهنگی: آموزش معلمان در جوامع گوناگون

این نگاه عمیق به رابطه بین یادگیری خدمات و مسائل مربوط به تنوع، طرحی مجازی برای کمک به معلمان (قبل از خدمت و در حین خدمت) است تا درک بیشتری از تنوع را به همه کلاس‌ها ارائه دهند. از آنجایی که در یک کلاس دانشگاهی فقط می‌توانید در مورد فرهنگ، تفاوت و قدرت آموزش دهید، یادگیری خدمات به یک همراه ضروری برای آموزش معلمان چندفرهنگی تبدیل شده است. این جلد نشان می‌دهد که چگونه نویسنده با شرکای اجتماعی و معلمان پیش از خدمت برای ساختن مشترک مکمل یادگیری خدماتی برای یک دوره آموزشی چندفرهنگی - از پایین به بالا - همکاری کرده است. این متن بسیار مورد نیاز که در سه بخش سازماندهی شده است: چارچوب های نظری، مفهومی و فلسفی را برای یادگیری خدمات اجتماعی در آموزش چندفرهنگی پیشنهاد می کند. یافته‌های چند مطالعه تحقیقاتی کیفی را در رابطه با یادگیری خدماتی که در دوره آموزشی چندفرهنگی نویسنده انجام شده است، بررسی می‌کند. و نمای داخلی "آنچه واقعا اتفاق می افتد" را در عمل واقعی نشان می دهد و راه هایی را برای تحقیقات بیشتر پیشنهاد می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This in-depth look at the relationship between service learning and issues of diversity is a virtual blueprint for helping teachers (pre- and in-service) bring increased understanding of diversity to all classrooms. Because there is only so much you can teach about culture, difference, and power in a university classroom, service learning is becoming an essential companion to multicultural teacher education. This volume shows how the author collaborated with community partners and pre-service teachers to jointly construct the service learning supplement to a multicultural education course—from the bottom up. Organized into three parts, this much-needed text: proposes theoretical, conceptual, and philosophical frameworks for community service learning in multicultural education; examines findings from several qualitative research studies in relation to service learning conducted within the author's multicultural education course; and shows an inside view of "what really happens" in actual practice and suggests avenues for further research.





نظرات کاربران