دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: نویسندگان: J. Friso Den Hertog, Edward Huizenga سری: ISBN (شابک) : 1860941362 ناشر: World Scientific Publishing Company سال نشر: 2000 تعداد صفحات: 346 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 21 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب The Knowledge Enterprise: Implementation of Intelligent Business Strategies (Series on Technology Management) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب بنگاه دانش: پیادهسازی استراتژیهای کسبوکار هوشمند (مجموعه مدیریت فناوری) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
قیمت و کیفیت دیگر به تنهایی برای کسب مزیت رقابتی کافی نیستند. این دانش با کیفیت بالا است که فرصت هایی را برای افزودن ارزش انحصاری به محصولات و خدمات فراهم می کند. این کار راهی را برای سازمان ها فراهم می کند تا جاه طلبی دانش را تغییر دهند و آن را در عمل تحقق بخشند. برای این منظور، یک استراتژی تجاری هوشمند بر اساس تجربیات هفت رهبر بازار در هلند، همراه با بینش مدرن از تئوری سازمانی ارائه شده است. نویسندگان توجه زیادی را به ابزارهای موجود برای شرکت دانش، مانند ساختارهای جانبی، مدیریت پرسنل و فناوری اطلاعات اختصاص دادهاند.
Price and quality alone are no longer sufficient to gain competitive advantage. It is high quality knowledge which provides the opportunities for adding exclusive value to products and services. This work provides organizations with a way to shift the knowledge ambition and realize it in practice. For this purpose, an intelligent business strategy is offered based on the experiences of seven market leaders in the Netherlands, combined with modern insights from organizational theory. The authors devote much attention to the tools available to the knowledge enterprise, such as lateral structures, personnel management and information technology.