دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: نویسندگان: Paul E. Peterson, Martin R. West سری: ISBN (شابک) : 0815770286 ناشر: Brookings Institution Press سال نشر: 2003 تعداد صفحات: 351 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 1 Mb
در صورت تبدیل فایل کتاب No Child Left Behind?: The Politics and Practice of School Accountability به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب هیچ کودکی پشت سر نمی ماند؟: سیاست و عملکرد پاسخگویی مدرسه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
قانون سال 2002 هیچ کودکی پشت سر گذاشته نمی شود، مهم ترین قانون در آموزش و پرورش آمریکا از دهه 1960 است. قانون، ایالت ها را ملزم می کند که مجموعه ای از استانداردها را همراه با یک طرح آزمایشی جامع که برای اطمینان از رعایت این استانداردها طراحی شده است، وضع کنند. دانشآموزان مدارسی که نمیتوانند آن استانداردها را برآورده کنند ممکن است به مدارس دیگر بروند و مدارسی که به اندازه کافی پیشرفت نمیکنند مشمول سازماندهی مجدد میشوند. اهمیت آن در کمک های دلاری فدرال کمتر از جهتی است که به هزینه های مدرسه می دهد. این به تدوین حرکت به سمت استانداردهای مشترک و مسئولیت پذیری مدرسه کمک می کند. به عنوان اولین ارزیابی علمی از قانون جدید، این کتاب زمینه جدیدی را در بحث های جاری در مورد مسئولیت پذیری قطع می کند. مشارکت کنندگان محترم منشاء قانون، سیاست های پیرامون اجرای آن و پیامدهای احتمالی آن برای آموزش و پرورش آمریکا را بررسی می کنند.
The 2002 No Child Left Behind Act is the most important legislation in American education since the 1960s. The law requires states to put into place a set of standards, together with a comprehensive testing plan designed to ensure these standards are met. Students at schools that fail to meet those standards may leave for other schools, and schools not progressing adequately become subject to reorganization. Its significance lies less in federal dollar contributions than in the direction it gives to school spending. It helps codify the movement toward common standards and school accountability. As the first scholarly assessment of the new legislation, this book cuts new ground in the ongoing debate over accountability. The distingushed contributors examine the law's origins, the politics surrounding its implementation, and its likely consequences for American education.