دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: نویسندگان: Gerhard Gensch, Eva Maria Stöckler, Peter Tschmuck سری: Gabler Edition Wissenschaft ISBN (شابک) : 9783835009134, 3834980455 ناشر: Gabler Verlag / GWV Fachverlage GmbH سال نشر: 2009 تعداد صفحات: 337 زبان: German فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Musikrezeption, Musikdistribution und Musikproduktion : Der Wandel des Wertschöpfungsnetzwerks in der Musikwirtschaft به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب پذیرش موسیقی ، پخش موسیقی و تولید موسیقی: تغییر در شبکه ایجاد ارزش در صنعت موسیقی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
Front Matter....Pages I-VIII
Front Matter....Pages 1-1
Der Musiker im Spannungsfeld zwischen Begabungsideal, Berufsbild und Berufspraxis im digitalen Zeitalter....Pages 3-23
Lebensstil und Musikgeschmack....Pages 25-56
Musikrezeption aus der Sicht der Musikwirkungsforschung....Pages 57-82
Live-Veranstaltungen von populärer Musik und ihre Rezeption....Pages 83-107
Neue Live-Kulturen der westlichen Kunstmusik: Für eine Rezeption musikalischer Interpretationen mit Körper und Ort....Pages 109-137
Front Matter....Pages 139-139
Vom Tonträger zur Musikdienstleistung — Der Paradigmenwechsel in der Musikindustrie....Pages 141-162
Digitale Musikdistribution und die Krise der Tonträgerindustrie....Pages 163-185
Preisstrategien für Onlinemusik....Pages 187-203
Marketing und Promotion von Musikprodukten....Pages 205-238
Front Matter....Pages 239-239
Soziologie der Musikproduktion....Pages 241-265
„Produkt Musik“. Eine musikwissenschaftliche Annäherung....Pages 267-292
Artist & Repertoire (A&R). Eine markentheoretische Betrachtung....Pages 293-309
Musikinstrumentenindustrie im digitalen Paradigmenwechsel....Pages 311-334
Back Matter....Pages 335-340