ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Musikrezeption, Musikdistribution und Musikproduktion : Der Wandel des Wertschöpfungsnetzwerks in der Musikwirtschaft

دانلود کتاب پذیرش موسیقی ، پخش موسیقی و تولید موسیقی: تغییر در شبکه ایجاد ارزش در صنعت موسیقی

Musikrezeption, Musikdistribution und Musikproduktion : Der Wandel des Wertschöpfungsnetzwerks in der Musikwirtschaft

مشخصات کتاب

Musikrezeption, Musikdistribution und Musikproduktion : Der Wandel des Wertschöpfungsnetzwerks in der Musikwirtschaft

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری: Gabler Edition Wissenschaft 
ISBN (شابک) : 9783835009134, 3834980455 
ناشر: Gabler Verlag / GWV Fachverlage GmbH 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 337 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Musikrezeption, Musikdistribution und Musikproduktion : Der Wandel des Wertschöpfungsnetzwerks in der Musikwirtschaft به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب پذیرش موسیقی ، پخش موسیقی و تولید موسیقی: تغییر در شبکه ایجاد ارزش در صنعت موسیقی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-VIII
Front Matter....Pages 1-1
Der Musiker im Spannungsfeld zwischen Begabungsideal, Berufsbild und Berufspraxis im digitalen Zeitalter....Pages 3-23
Lebensstil und Musikgeschmack....Pages 25-56
Musikrezeption aus der Sicht der Musikwirkungsforschung....Pages 57-82
Live-Veranstaltungen von populärer Musik und ihre Rezeption....Pages 83-107
Neue Live-Kulturen der westlichen Kunstmusik: Für eine Rezeption musikalischer Interpretationen mit Körper und Ort....Pages 109-137
Front Matter....Pages 139-139
Vom Tonträger zur Musikdienstleistung — Der Paradigmenwechsel in der Musikindustrie....Pages 141-162
Digitale Musikdistribution und die Krise der Tonträgerindustrie....Pages 163-185
Preisstrategien für Onlinemusik....Pages 187-203
Marketing und Promotion von Musikprodukten....Pages 205-238
Front Matter....Pages 239-239
Soziologie der Musikproduktion....Pages 241-265
„Produkt Musik“. Eine musikwissenschaftliche Annäherung....Pages 267-292
Artist & Repertoire (A&R). Eine markentheoretische Betrachtung....Pages 293-309
Musikinstrumentenindustrie im digitalen Paradigmenwechsel....Pages 311-334
Back Matter....Pages 335-340




نظرات کاربران