ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Planting flowers, pulling weeds: identifying your most profitable customers to ensure a lifetime of growth

دانلود کتاب کاشت گل، کشیدن علف های هرز: شناسایی سودآورترین مشتریان خود برای اطمینان از رشد مادام العمر

Planting flowers, pulling weeds: identifying your most profitable customers to ensure a lifetime of growth

مشخصات کتاب

Planting flowers, pulling weeds: identifying your most profitable customers to ensure a lifetime of growth

ویرایش: 1st 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0471035130, 9780471035138 
ناشر: John Wiley and Sons 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 289 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 791 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Planting flowers, pulling weeds: identifying your most profitable customers to ensure a lifetime of growth به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کاشت گل، کشیدن علف های هرز: شناسایی سودآورترین مشتریان خود برای اطمینان از رشد مادام العمر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کاشت گل، کشیدن علف های هرز: شناسایی سودآورترین مشتریان خود برای اطمینان از رشد مادام العمر

یک رویکرد ده مرحله‌ای قدرتمند برای ایجاد روابط قوی و مادام‌العمر با با ارزش‌ترین مشتریان هر شرکتی معرفی می‌کند. مشتریان سودآور، ایجاد و حفظ روابط پایدار با آنها، و تخصیص منابع بر اساس ارزش نهایی آنها: سیستم رشد تأثیر مستقیم. روبیو و لافلین از مطالعات موردی جذاب و آموزنده بر اساس تجربیات خود در دل، زیراکس، سیتی بانک، مرسدس بنز، براون و سایر شرکت‌های برتر بین‌المللی استفاده می‌کنند تا این سیستم را در عمل و نتایج خارق‌العاده‌اش نشان دهند. بازاریابی مستقیم و برنامه های کاتالوگ و نظارت بر بودجه تبلیغاتی 20 میلیون دلاری آن. در سال 1998 او Direct Impact را تأسیس کرد، یک آژانس بازاریابی ملی برتر و متخصص در کمک به شرکت‌ها برای تسریع و کنترل رشد. او در دل، مجموعه ای از برنامه های فروش و ابزارهای ارزیابی مشتری را توسعه داد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Introduces a powerful, ten-step approach to forging strong, life-long relationships with any company's most valuable customersTwo former Dell executives turned Fortune 500 consultants reveal the incredibly successfully, ten-step program they instituted at the world's number-one PC manufacturer for finding profitable customers, building and maintaining lasting relationships with them, and allocating resources based on their bottom-line value: the Direct Impact Growth System. Rubio and Laughlin use fascinating and instructive case studies based on their experiences at Dell, Xerox, Citibank, Mercedes Benz, Braun, and other top international firms to demonstrate the system in action and its phenomenal results.Janet Rubio (Austin, TX) led Dell's direct marketing and catalog programs and oversaw its 20 million dollar promotional budget. In 1998 she founded Direct Impact, a top national marketing agency specializing in helping companies accelerate and control growth.Patrick Laughlin (Austin, TX) left IBM, where he was the company's top-ranking salesman, to join Dell as a marketing manager. At Dell, he developed a range of sales programs and customer evaluation tools.



فهرست مطالب

PLANTING FLOWERS, PULLING WEEDS......Page 4
PREFACE......Page 10
ABOUT THE AUTHORS......Page 14
CONTENTS......Page 16
INTRODUCTION The Need to Know Customers......Page 18
PART I Building the Value Segments......Page 40
OVERVIEW It Takes a System......Page 42
STEP 1. Defining Your Corporate Objectives......Page 64
STEP 2. Collecting and Storing Your Data......Page 82
STEP 3. Assessing and Analyzing Your Data......Page 102
STEP 4. Placing People in Value Segments......Page 116
PART II Implementation and Execution......Page 144
STEP 5. Planning to Capture Value......Page 146
STEP 6. Organizational Magnification......Page 164
STEP 7. Marketing Execution......Page 182
STEP 8. Sales Execution......Page 206
PART III Evaluation and Modification......Page 232
STEP 9. Metrics......Page 234
STEP 10. Closing the Loop......Page 252
APPENDIX Resources......Page 270
INDEX......Page 282




نظرات کاربران