ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Blackwell Encyclopedic Dictionary of Marketing (Blackwell Encyclopedia of Management)

دانلود کتاب فرهنگ لغت دایره المعارف بازاریابی بلک ول (دانشنامه مدیریت بلک ول)

The Blackwell Encyclopedic Dictionary of Marketing (Blackwell Encyclopedia of Management)

مشخصات کتاب

The Blackwell Encyclopedic Dictionary of Marketing (Blackwell Encyclopedia of Management)

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0631214852, 9780631214854 
ناشر: Wiley-Blackwell 
سال نشر: 1999 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English  
فرمت فایل : CHM (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 989 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 25


در صورت تبدیل فایل کتاب The Blackwell Encyclopedic Dictionary of Marketing (Blackwell Encyclopedia of Management) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب فرهنگ لغت دایره المعارف بازاریابی بلک ول (دانشنامه مدیریت بلک ول) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب فرهنگ لغت دایره المعارف بازاریابی بلک ول (دانشنامه مدیریت بلک ول)

دیکشنری با دقت طراحی شده است تا هم به متخصص و هم تازه وارد مروری داشته باشد و مهم ترین مسائل سنتی و معاصر در بازاریابی را ارائه دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The Dictionary has been carefully designed to give both the expert and the newcomer overviews and succinct presentations of the most important traditional and contemporary issues in marketing.





نظرات کاربران