ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Psychology

دانلود کتاب روانشناسی

Psychology

مشخصات کتاب

Psychology

ویرایش: 9th ed. in modules 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781429216388, 1429215976 
ناشر: Worth 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 929 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 44 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب روانشناسی: روانشناسی، روانشناسی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 22


در صورت تبدیل فایل کتاب Psychology به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب روانشناسی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب روانشناسی

این نسخه از متن اصلی، برای دسترسی بیشتر، فصل ها را به ماژول های کوتاه تر تقسیم می کند. تکه های کوچکتر به دانش آموزان اجازه می دهد تا مفاهیم روانشناختی را بهتر درک و کشف کنند. ماژول ها همچنین انعطاف پذیری بیشتری را در تدریس فراهم می کنند، زیرا ارجاعات متقابل به فصل های دیگر با توضیحات مختصر جایگزین شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This version of the main text breaks down the chapters into shorter modules, for more accessibility. The smaller chunks allow students to better grasp and explore psychological concepts. The modules also allow more flexibility in teaching, as cross-references to other chapters have been replaced with brief explanations.



فهرست مطالب

Cover Page......Page 0
Half-title Page......Page 3
Copyright Page......Page 4
Title Page......Page 5
Dedication Page......Page 6
About the Author......Page 7
Brief Contents\r......Page 9
Contents\r......Page 10
Preface......Page 17
PROLOGUE: The Story of Psychology......Page 35
Psychology’s Roots\r......Page 36
Psychological Science Develops\r......Page 38
Untitled......Page 40
Psychology’s Biggest Question\r......Page 41
Psychology’s Three Main Levels of Analysis\r......Page 42
Psychology’s Subfields\r......Page 44
CLOSE-UP: Tips for Studying Psychology\r......Page 46
The Need for Psychological Science\r......Page 49
Did We Know It All Along? Hindsight Bias\r......Page 50
The Scientific Attitude\r......Page 52
Critical Thinking\r......Page 54
The Scientific Method\r......Page 55
Description\r......Page 56
Correlation\r......Page 59
Experimentation\r......Page 64
Statistical Reasoning in Everyday Life\r......Page 67
Describing Data\r......Page 68
Making Inferences\r......Page 71
Frequently Asked Questions About Psychology\r......Page 72
CHAPTER 2: The Biology of Mind\r......Page 81
Neural Communication\r......Page 82
Neurons\r......Page 83
How Neurotransmitters Influence Us\r......Page 85
The Peripheral Nervous System\r......Page 89
The Central Nervous System\r......Page 90
The Endocrine System\r......Page 92
The Brain\r......Page 94
The Tools of Discovery: Having Our Head Examined\r......Page 95
Older Brain Structures\r......Page 96
The Cerebral Cortex\r......Page 102
Our Divided Brain\r......Page 109
Right-Left Differences in the Intact Brain\r......Page 112
CHAPTER 3: Consciousness and the Two-Track Mind......Page 119
Cognitive Neuroscience\r......Page 120
Dual Processing\r......Page 121
Sleep and Dreams\r......Page 125
Biological Rhythms and Sleep\r......Page 126
Why Do We Sleep?\r......Page 131
Sleep Disorders\r......Page 135
Dreams\r......Page 137
Facts and Falsehoods\r......Page 142
Explaining the Hypnotized State\r......Page 144
Drugs and Consciousness\r......Page 146
Dependence and Addiction\r......Page 147
Psychoactive Drugs\r......Page 148
Influences on Drug Use\r......Page 157
Near-Death Experiences\r......Page 160
CHAPTER 4: Nature, Nurture, and Human Diversity......Page 167
Genes: Our Codes for Life\r......Page 168
Twin and Adoption Studies\r......Page 169
Temperament and Heredity\r......Page 173
Heritability\r......Page 174
The New Frontier: Molecular Genetics\r......Page 176
Evolutionary Psychology: Understanding Human Nature......Page 177
Evolutionary Success Helps Explain Similarities\r......Page 178
An Evolutionary Explanation of Human Sexuality\r......Page 180
Parents and Early Experiences\r......Page 183
Peer Influence\r......Page 186
Cultural Influences\r......Page 187
Variation Across Cultures\r......Page 188
Culture and the Self\r......Page 189
Culture and Child-Rearing\r......Page 191
Developmental Similarities Across Groups\r......Page 192
Gender Similarities and Differences\r......Page 193
The Nature of Gender\r......Page 196
The Nurture of Gender\r......Page 198
Reflections on Nature and Nurture\r......Page 200
Conception\r......Page 207
Prenatal Development\r......Page 208
The Competent Newborn\r......Page 209
Physical Development\r......Page 211
Cognitive Development\r......Page 213
CLOSE-UP: Autism and “Mind-Blindness”\r......Page 220
Social Development\r......Page 222
Adolescence\r......Page 230
Physical Development\r......Page 231
Cognitive Development\r......Page 233
Social Development\r......Page 236
Emerging Adulthood\r......Page 239
Adulthood\r......Page 240
Physical Development\r......Page 241
Cognitive Development\r......Page 246
Social Development\r......Page 250
Continuity and Stages\r......Page 257
Stability and Change\r......Page 258
CHAPTER 6: Sensation and Perception......Page 263
Sensing the World: Some Basic Principles\r......Page 264
Thresholds\r......Page 265
Sensory Adaptation\r......Page 268
The Stimulus Input: Light Energy\r......Page 270
The Eye\r......Page 271
Visual Information Processing\r......Page 274
Color Vision\r......Page 277
The Stimulus Input: Sound Waves\r......Page 279
The Ear\r......Page 280
Hearing Loss and Deaf Culture\r......Page 284
CLOSE-UP: Living in a Silent World\r......Page 285
Touch\r......Page 286
Pain\r......Page 289
Taste\r......Page 292
Smell\r......Page 294
Perceptual Organization\r......Page 297
Form Perception\r......Page 298
Depth Perception\r......Page 300
Perceptual Constancy\r......Page 303
Perceptual Interpretation\r......Page 306
Sensory Deprivation and Restored Vision\r......Page 307
Perceptual Adaptation\r......Page 308
Perceptual Set\r......Page 309
Perception and the Human Factor\r......Page 313
Premonitions or Pretensions?\r......Page 316
Putting ESP to Experimental Test\r......Page 317
How Do We Learn?\r......Page 325
Pavlov’s Experiments\r......Page 328
Extending Pavlov’s Understanding\r......Page 333
Pavlov’s Legacy\r......Page 336
Operant Conditioning\r......Page 338
Skinner’s Experiments......Page 339
Extending Skinner’s Understanding\r......Page 345
Skinner’s Legacy\r......Page 347
Contrasting Classical and Operant Conditioning\r......Page 350
Learning by Observation\r......Page 351
Mirrors in the Brain\r......Page 352
Bandura’s Experiments\r......Page 353
Applications of Observational Learning\r......Page 354
The Phenomenon of Memory\r......Page 361
Studying Memory: Information-Processing Models......Page 362
How We Encode\r......Page 364
What We Encode\r......Page 367
Sensory Memory\r......Page 371
Working/Short-Term Memory\r......Page 372
Long-Term Memory\r......Page 373
Storing Memories in the Brain\r......Page 374
Retrieval: Getting Information Out\r......Page 379
Retrieval Cues\r......Page 380
Forgetting\r......Page 383
Encoding Failure\r......Page 384
Storage Decay\r......Page 385
Retrieval Failure\r......Page 386
CLOSE-UP: Retrieving Passwords\r......Page 388
Misinformation and Imagination Effects\r......Page 390
Discerning True and False Memories\r......Page 392
Children’s Eyewitness Recall\r......Page 394
Repressed or Constructed Memories of Abuse?\r......Page 395
Improving Memory\r......Page 398
Thinking\r......Page 403
Concepts\r......Page 404
Solving Problems\r......Page 405
Making Decisions and Forming Judgments\r......Page 407
THINKING CRITICALLY ABOUT: The Fear Factor—Do We Fear the Right Things?......Page 412
Language\r......Page 416
Language Structure\r......Page 417
Language Development\r......Page 418
The Brain and Language\r......Page 423
Language Influences Thinking\r......Page 425
Thinking in Images\r......Page 427
Animal Thinking and Language\r......Page 429
What Do Animals Think?\r......Page 430
The Case of the Apes\r......Page 432
CLOSE-UP: Talking Hands\r......Page 433
What Is Intelligence?\r......Page 439
Is Intelligence One General Ability or Several Specific Abilities?......Page 440
Intelligence and Creativity\r......Page 444
Emotional Intelligence\r......Page 446
Is Intelligence Neurologically Measurable?\r......Page 447
The Origins of Intelligence Testing\r......Page 449
Modern Tests of Mental Abilities\r......Page 452
Principles of Test Construction\r......Page 453
Stability or Change?\r......Page 456
Extremes of Intelligence\r......Page 458
Twin and Adoption Studies\r......Page 461
Environmental Influences\r......Page 463
Group Differences in Intelligence Test Scores\r......Page 465
The Question of Bias\r......Page 471
CHAPTER 11: Motivation and Work\r......Page 477
Instincts and Evolutionary Psychology\r......Page 478
Optimum Arousal\r......Page 479
A Hierarchy of Motives\r......Page 480
Hunger\r......Page 481
The Physiology of Hunger\r......Page 482
The Psychology of Hunger\r......Page 485
Obesity and Weight Control\r......Page 489
CLOSE-UP: Waist Management\r......Page 497
The Physiology of Sex\r......Page 499
The Psychology of Sex\r......Page 501
Adolescent Sexuality\r......Page 503
Sexual Orientation\r......Page 505
Sex and Human Values\r......Page 511
The Need to Belong\r......Page 512
Motivation at Work\r......Page 515
Personnel Psychology\r......Page 517
CLOSE-UP: Discovering Your Strengths\r......Page 518
Organizational Psychology: Motivating Achievement\r......Page 521
CLOSE-UP: Doing Well While Doing Good: “The Great Experiment”......Page 523
CHAPTER 12: Emotions, Stress, and Health......Page 531
Theories of Emotion\r......Page 502
Emotions and the Autonomic Nervous System\r......Page 534
Physiological Differences Among Specific Emotions\r......Page 535
Cognition and Emotion\r......Page 537
THINKING CRITICALLY ABOUT: Lie Detection\r......Page 538
Expressed Emotion\r......Page 541
Detecting Emotion\r......Page 542
Gender, Emotion, and Nonverbal Behavior\r......Page 543
Culture and Emotional Expression\r......Page 545
The Effects of Facial Expres\r......Page 547
Experienced Emotion\r......Page 548
Fear\r......Page 550
Anger\r......Page 552
Happiness\r......Page 553
CLOSE-UP: How to Be Happier\r......Page 559
Stress and Illness\r......Page 561
Stress and the Heart\r......Page 566
Stress and Susceptibility to Disease\r......Page 568
Coping With Stress\r......Page 572
CLOSE-UP: Pets Are Friends, Too\r......Page 575
Managing Stress\r......Page 576
THINKING CRITICALLY ABOUT: Complementary and Alternative Medicine......Page 580
CLOSE-UP: The Relaxation Response\r......Page 581
CHAPTER 13: Personality\r......Page 587
Exploring the Unconscious\r......Page 588
Assessing Unconscious Processes\r......Page 592
Evaluating the Psychoanalytic Perspective\r......Page 595
The Humanistic Perspective\r......Page 598
Carl Rogers’ Person-Centered Perspective\r......Page 599
Evaluating the Humanistic Perspective\r......Page 600
The Trait Perspective\r......Page 601
Exploring Traits\r......Page 602
Assessing Traits\r......Page 604
The Big Five Factors\r......Page 605
THINKING CRITICALLY ABOUT: How to Be a “Successful” Astrologer or Palm Reader......Page 606
Evaluating the Trait Perspective\r......Page 607
The Social-Cognitive Perspective\r......Page 610
Reciprocal Influences\r......Page 611
Personal Control\r......Page 612
CLOSE-UP: Toward a More Positive Psychology\r......Page 615
Assessing Behavior in Situations\r......Page 617
Exploring the Self\r......Page 618
The Benefits of Self-Esteem\r......Page 619
Self-Serving Bias\r......Page 620
CHAPTER 14: Psychological Disorders\r......Page 627
Defining Psychological Disorders\r......Page 628
THINKING CRITICALLY ABOUT: ADHD—Normal High Energy or Genuine Disorder?......Page 629
Understanding Psychological Disorders\r......Page 630
Classifying Psychological Disorders\r......Page 631
Labeling Psychological Disorders\r......Page 633
Anxiety Disorders\r......Page 635
Panic Disorder\r......Page 636
Obsessive-Compulsive Disorder\r......Page 637
Post-Traumatic Stress Disorder\r......Page 638
Understanding Anxiety Disorders\r......Page 640
Somatoform Disorders\r......Page 642
Dissociative Identity Disorder\r......Page 643
Understanding Dissociative Identity Disorder\r......Page 644
Mood Disorders\r......Page 645
Bipolar Disorder\r......Page 646
Understanding Mood Disorders\r......Page 648
CLOSE-UP: Suicide\r......Page 650
Schizophrenia\r......Page 655
Symptoms of Schizophrenia\r......Page 656
Onset and Development of Schizophrenia\r......Page 657
Understanding Schizophrenia\r......Page 658
Personality Disorders\r......Page 662
Understanding Antisocial Personality Disorder\r......Page 663
Rates of Psychological Disorders\r......Page 665
CHAPTER 15: Therapy\r......Page 671
Psychoanalysis\r......Page 672
Humanistic Therapies\r......Page 675
Behavior Therapies\r......Page 676
Cognitive Therapies\r......Page 680
Group and Family Therapies\r......Page 683
Evaluating Psychotherapies\r......Page 684
Is Psychotherapy Effective?\r......Page 685
THINKING CRITICALLY ABOUT: “Regressing” From Unusual to Usual\r......Page 686
The Relative Effectiveness of Different Therapies\r......Page 688
Evaluating Alternative Therapies\r......Page 689
Commonalities Among Psychotherapies\r......Page 691
Culture and Values in Psychotherapy\r......Page 692
CLOSE-UP: A Consumer’s Guide to Psychotherapists\r......Page 693
Drug Therapies\r......Page 694
Brain Stimulation\r......Page 698
Therapeutic Life-Style Change\r......Page 701
Preventing Psychological Disorders\r......Page 702
Attributing Behavior to Persons or to Situations\r......Page 707
Attitudes and Actions\r......Page 709
CLOSE-UP: Abu Ghraib Prison: An “Atrocity-Producing Situation”?......Page 712
Social Influence\r......Page 713
Conformity and Obedience\r......Page 714
Group Influence\r......Page 721
The Power of Individuals\r......Page 724
Prejudice\r......Page 725
CLOSE-UP: Automatic Prejudice\r......Page 727
Aggression\r......Page 732
CLOSE-UP: Parallels Between Smoking Effects and Media Violence Effects\r......Page 738
Attraction\r......Page 739
CLOSE-UP: Online Matchmaking and Speed Dating\r......Page 740
Altruism\r......Page 746
Conflict and Peacemaking\r......Page 748
The Bachelor’s Degree\r......Page 757
Doctoral Degrees......Page 759
Subfields of Psychology\r......Page 761
Preparing Early for Graduate Study in Psychology\r......Page 765
For More Information\r......Page 766
CHAPTER 1: Thinking Critically With Psychological Science......Page 769
CHAPTER 3: Consciousness and the Two-Track Mind......Page 770
CHAPTER 4: Nature, Nurture, and Human Diversity......Page 771
CHAPTER 5: Developing Through the Life Span......Page 772
CHAPTER 6: Sensation and Perception......Page 773
CHAPTER 8: Memory......Page 774
CHAPTER 9: Thinking and Language......Page 775
CHAPTER 11: Motivation and Work......Page 776
CHAPTER 12: Emotions, Stress, and Health......Page 777
CHAPTER 13: Personality......Page 778
CHAPTER 14: Psychological Disorders......Page 779
CHAPTER 16: Social Psychology......Page 780
Glossary\r......Page 781
References\r......Page 795
Name Index\r......Page 883
Subject Index\r......Page 899
Untitled......Page 1




نظرات کاربران