ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Diagnosing and Treating Computer-Related Vision Problems

دانلود کتاب تشخیص و درمان مشکلات بینایی مربوط به رایانه

Diagnosing and Treating Computer-Related Vision Problems

مشخصات کتاب

Diagnosing and Treating Computer-Related Vision Problems

ویرایش:  
نویسندگان: , , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780750674041 
ناشر: Butterworth Heinemann 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 279 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Diagnosing and Treating Computer-Related Vision Problems به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تشخیص و درمان مشکلات بینایی مربوط به رایانه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تشخیص و درمان مشکلات بینایی مربوط به رایانه

با توجه به اینکه علائم بصری در 50 تا 90 درصد از کارگرانی که از رایانه استفاده می کنند رخ می دهد، این راهنمای عملی تشخیص دقیق و درمان شرایط بینایی را که می تواند باعث سندرم بینایی شود را شرح می دهد. این کتاب دانش، منابع، مواد و برنامه‌های عملی را ارائه می‌کند که برای کمک به پزشکان در تشخیص و مدیریت اختلالات بینایی مرتبط با کامپیوتر طراحی شده‌اند. این به عوامل بصری و محیطی می پردازد که باعث مشکلات بینایی تجربه شده توسط کاربران رایانه می شود، پیشنهادهای عملی برای ارزیابی ارگونومی بصری ایستگاه کاری رایانه بیمار و کاهش نیازهای بصری یک کار ارائه می دهد. به عنوان راهنمای "چگونه" خواندنی و عملی برای مشکلات بینایی مرتبط با کامپیوتر است که خواننده را در تشخیص و درمان اختلالات بینایی مرتبط با کامپیوتر راهنمایی می کند. پوشش عمیق هم به مشکلات رایج بینایی و هم به عوامل محیطی که باعث ایجاد آنها می شود می پردازد. برنامه های اقدام در هر فصل فعالیت هایی را برای پیاده سازی و بکارگیری استراتژی ها در محل کار پیشنهاد می کند. فصلی در مورد تعیین موقعیت عمل، اطلاعاتی در مورد چگونگی گسترش عملکرد بالینی در حوزه مراقبت از کاربران رایانه و بهبود رضایت بیمار ارائه می دهد. فصلی درباره بازاریابی ابزارهای مورد نیاز برای وارد کردن بیماران جدید به مطب خوانندگان و گسترش پایگاه بیمار را فراهم می کند. تمرین‌ها و موادی که برای آموزش بیمار طراحی شده‌اند، پیروی بیمار را با دستورالعمل‌های درمان تشویق می‌کنند. اطلاعات به‌روز در مورد مطالعات و یادداشت‌های تحقیقاتی مختلف، دلایل مبتنی بر شواهد پشت عمل مؤثر را مورد بحث قرار می‌دهد. اطلاعات مربوط به محصولات لنز اطلاعاتی در مورد تجویز لنزهای طراحی شده برای استفاده رایانه ای ارائه می دهد. بحث در مورد ابزارهای شبیه سازی کامپیوتری اطلاعاتی را در مورد خرید و استفاده از ابزارهای شبیه سازی کامپیوتری ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

With visual symptoms occurring in 50-90 percent of workers using computers, this practical guide details careful diagnosis and treatment of visual conditions that can cause visual syndromes. This book provides the knowledge, references, materials, and action plans designed to help practitioners diagnose and manage computer-related vision disorders. It addresses the visual and environmental factors that cause the visual problems experienced by computer users, offering practical suggestions for assessing the visual ergonomics of a patient's computer workstation and reducing the visual demands of a task. Serves as a readable and practical "how-to" guide to computer-related visual problems that guides the reader in diagnosing and treating computer-related visual disorders. In-depth coverage addresses both the common visual problems and the environmental factors that cause them. Action plans in each chapter suggest activities for implementing and applying strategies in the workplace. A chapter on positioning the practice provides information on how to expand clinical practice into the area of caring for computer-users and improve patient satisfaction. A chapter on marketing provides the tools needed to bring new patients into the reader's practice and expand the patient base. Exercises and hand-out materials designed for patient education encourage patient compliance with treatment guidelines. Up-to-date information on various research studies and notes discusses the evidence-based rationales behind effective practice. Information on lens products provides information on prescribing lenses designed for computer use. Discussions of computer-simulation instruments provides information on the purchase and use of computer simulation instruments.



فهرست مطالب

Cover......Page 1
Copyright......Page 2
Preface......Page 3
Acknowledgments......Page 5
Computer Vision Syndrome......Page 8
Positioning Your Practice to Care for Computer-User Patients......Page 14
Signs and Symptoms of Computer Vision Problems......Page 42
Diagnosis and Treatment of Refractive Errors for Computer Users......Page 54
Diagnosis and Treatment of Accommodative and Binocular Conditions......Page 68
Presbyopia......Page 98
Treating Ocular Pathologic Conditions That Affect Computer Vision......Page 122
Lighting......Page 134
Reflections from the Computer Display......Page 150
Computer Displays......Page 164
Optimum Workstation Arrangements......Page 192
The Eye Care Practitioner......Page 212
\rAssisting Children and Low Vision Patients in the Use of Computers......Page 228
Marketing Yourself......Page 236
Index......Page 278




نظرات کاربران