ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Missing Data: A Gentle Introduction (Methodology In The Social Sciences)

دانلود کتاب داده های از دست رفته: مقدمه ای آرام (روش شناسی در علوم اجتماعی)

Missing Data: A Gentle Introduction (Methodology In The Social Sciences)

مشخصات کتاب

Missing Data: A Gentle Introduction (Methodology In The Social Sciences)

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 1593853947, 9781606232217 
ناشر: The Guilford Press 
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 268 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Missing Data: A Gentle Introduction (Methodology In The Social Sciences) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب داده های از دست رفته: مقدمه ای آرام (روش شناسی در علوم اجتماعی) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب داده های از دست رفته: مقدمه ای آرام (روش شناسی در علوم اجتماعی)

در حالی که بیشتر کتاب‌های مربوط به داده‌های از دست رفته بر استفاده از تکنیک‌های آماری پیچیده برای مقابله با مشکل پس از وقوع آن تمرکز دارند، این جلد روشی برای کنترل و پیشگیری از داده‌های از دست رفته ارائه می‌دهد. به زبانی واضح و غیر فنی، نویسندگان به خواننده کمک می‌کنند تا انواع مختلف داده‌های از دست رفته و پیامدهای آن‌ها را برای قابلیت اطمینان، اعتبار و تعمیم‌پذیری نتایج یک مطالعه درک کند. آنها توصیه های عملی برای طراحی مطالعاتی ارائه می دهند که احتمال از دست رفتن داده ها را کاهش می دهد و برای پرداختن به این موضوع مهم هنگام گزارش نتایج مطالعه. هنگامی که به راه‌حل‌های آماری نیاز است - مانند روش‌های حذف، روش‌های افزایش، و روش‌های انتساب تکی و چندگانه - این کتاب همچنین نحوه تصمیم‌گیری صحیح در مورد استفاده از آنها را توضیح می‌دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

While most books on missing data focus on applying sophisticated statistical techniques to deal with the problem after it has occurred, this volume provides a methodology for the control and prevention of missing data. In clear, nontechnical language, the authors help the reader understand the different types of missing data and their implications for the reliability, validity, and generalizability of a study’s conclusions. They provide practical recommendations for designing studies that decrease the likelihood of missing data, and for addressing this important issue when reporting study results. When statistical remedies are needed--such as deletion procedures, augmentation methods, and single imputation and multiple imputation procedures--the book also explains how to make sound decisions about their use.





نظرات کاربران