ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Vocabulary of Intellectual Life in the Middle Ages

دانلود کتاب واژگان زندگی فکری در قرون وسطی

Vocabulary of Intellectual Life in the Middle Ages

مشخصات کتاب

Vocabulary of Intellectual Life in the Middle Ages

دسته بندی: خارجی
ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 250351457X, 9782503514574 
ناشر: Brepols Pub 
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 482 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Vocabulary of Intellectual Life in the Middle Ages به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب واژگان زندگی فکری در قرون وسطی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب واژگان زندگی فکری در قرون وسطی

واژگان لاتین زندگی فکری در قرون وسطی مورد توجه مجموعه CIVICIMA بوده است: نه جلد از مجموعه مقالات کنفرانس، تک نگاری ها و آثار جمعی. این سریال به طور قانع کننده ای ثابت کرده است که تحلیل عبارات کلامی زندگی فکری قرون وسطی و معانی دقیق آنها کاری ارزشمند و پر ارزش است که درک ما را از آموزش و یادگیری در جهان قرون وسطی تیزتر و عمیق تر می کند. با این جلد دهم مجموعه به پایان رسیده است. این کتاب به عنوان یک کتاب راهنما، ابزاری عملی برای یافتن اطلاعات و مطالب در مورد تعداد قابل توجهی از اصطلاحات کلیدی است که در چهار دسته واژگان فنی طبقه بندی شده اند - اصطلاحاتی که معانی تخصصی را در زمینه آموزش و یادگیری قرون وسطی ایجاد می کنند. دسته اول شامل واژگان مدارس و دانشگاه ها (به عنوان مثال، schola، magister، universitas و غیره) است. دوم واژگان کتاب و تولید کتاب (به عنوان مثال، آرماریوم، پشیا، اسکریپتوریوم و غیره). سوم به واژگان روش‌های آموزشی، ابزارها و فرآورده‌های زندگی فکری می‌پردازد (مثلاً concordantia، disputatio، glossa، و غیره). چهارم نام رشته ها، معلمان و دانش آموزان آنها (به عنوان مثال، artes liberales، canonista، decretista، theologia، و غیره). اصطلاحات این چهار دسته، به صورت فردی یا گروهی منسجم از نظر محتوا، در مقالات کوتاه و یکسانی مورد بررسی قرار می گیرند. معانی قرون وسطایی آنها همراه با منشأ آنها، معانی کلاسیک آنها، توسعه معنایی آنها، و تفاوت های تاریخی یا منطقه ای در معنا توصیف شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The Latin vocabulary of intellectual life in the Middle Ages has been the focus of the CIVICIMA-series: nine volumes of conference-proceedings, monographs and collective works. The series has proved convincingly that analyses of the verbal expressions of medieval intellectual life and their precise meanings is a worthwhile and rewarding task, which sharpens and deepens our understanding of education and learning in the medieval world. With this tenth volume the series has been brought to a conclusion. It serves as a handbook, a practical tool for finding information and material about a considerable number of key terms, which have been classified in four categories of technical vocabulary--terms that developed specialized meanings in the context of medieval education and learning. The first category consists of the vocabulary of schools and universities (for instance, schola, magister, universitas, etc.); the second the vocabulary of the book and book production (for instance, armarium, pecia, scriptorium, etc.); the third treats the vocabulary of teaching-methods, instruments and products of intellectual life (for instance, concordantia, disputatio, glossa, etc.); the fourth the names of the disciplines, their teachers and students (for instance, artes liberales, canonista, decretista, theologia, etc.). Terms from these four categories are treated, either individually or in groups coherent with respect to content, in short and uniform articles. Their medieval meanings are described, together with their origins, their classical meanings, their semantic development, and the historical or regional differences in meaning.





نظرات کاربران