دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Edwin D. Craun
سری: Cambridge Studies in Medieval Literature 76
ISBN (شابک) : 9780511676192, 9780521199322
ناشر: Cambridge University Press
سال نشر: 2010
تعداد صفحات: 233
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Ethics and Power in Medieval English Reformist Writing به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب اخلاق و قدرت در نوشتار اصلاح طلبانه انگلیسی قرون وسطی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
کلیسای اواخر قرون وسطی همه مسیحیان را موظف میکرد که گناهان دیگران را سرزنش کنند، بهویژه کسانی که قدرت تأدیب در کلیسا و دولت داشتند: کشیشان، اعترافکنندگان، اسقفها، قضات، پاپ. این عمل که در آن زیان دیده باید مستقیماً و به طور خصوصی با خطاکار مقابله می کرد، به اصلاح برادرانه معروف بود. ادوین کراون بررسی میکند که چگونه نوشتههای شبانی به مسیحیان دستور میدهد تا با پرهیز از تهمت، توهین و ریاکاری، این فرآیند اصلاحی را مؤثر کنند. او به بررسی این موضوع می پردازد که چگونه جان ویکلیف و پیروانش این رویه ثابت شده را گسترش دادند تا به مجادله خود علیه افراد متقلب و ثروت روحانی اجازه دهند. در نهایت، او نشان میدهد که چگونه نوشتههای اصلی اصلاحطلبان انگلیسی - پیرز پلومن، مامان و سوتسگر، و کتاب مارجری کمپ - این عمل را برای توجیه اعتراضهای خود، برای محافظت از خود در برابر عناصر سرکوبگر در کلیسا و ایالت ریکاردی و لانکاستری، گسترش دادند. تا خوانندگان خود را ترغیب کنند تا اعتراضات مؤثری علیه سوء استفاده های مذهبی، اجتماعی و سیاسی برگزار کنند.
The late medieval Church obliged all Christians to rebuke the sins of others, especially those who had power to discipline in Church and State: priests, confessors, bishops, judges, the Pope. This practice, in which the injured party had to confront the wrong-doer directly and privately, was known as fraternal correction. Edwin Craun examines how pastoral writing instructed Christians to make this corrective process effective by avoiding slander, insult, and hypocrisy. He explores how John Wyclif and his followers expanded this established practice to authorize their own polemics against mendicants and clerical wealth. Finally, he traces how major English reformist writing - Piers Plowman, Mum and the Sothsegger, and The Book of Margery Kempe - expanded the practice to justify their protests, to protect themselves from repressive elements in the late Ricardian and Lancastrian Church and State, and to urge their readers to mount effective protests against religious, social, and political abuses.
Cover......Page 1
Frontmatter......Page 2
Contents......Page 8
Acknowledgments......Page 10
Editorial practices, translations, abbreviations......Page 12
Introduction......Page 14
1 - Universalizing correction as a moral practice......Page 23
Pastoral power and sin......Page 25
Out of the monastery......Page 28
Major sources......Page 31
Sharing in pastoral reform: fraternal correction as moral practice......Page 36
Pastoral power and power relations......Page 40
2 - Negotiating contrary things......Page 48
Universalist charity and avoiding intrusiveness......Page 50
The dangers of hypocrisy and the imperatives of charity......Page 53
Good repute and the common good......Page 59
Courtliness and harshness......Page 65
Moral authority......Page 67
3 - Managing the rhetoric of reproof: the B-version of Piers Plowman......Page 70
Branding reproof as deviant: the galled horse bites back......Page 74
Clergie and the corrector's integrity......Page 78
Abiding by law: the "lewed" person's authority to correct communal sin publicly......Page 82
Mismade reproof: fallible Will......Page 92
Licensing reformist fiction......Page 95
4 - John Wyclif: disciplining the English clergy and the Pope......Page 98
5 - Wycliffites under oppression: fraternal correction as polemical weapon......Page 114
The true corrector......Page 118
Wresting pastoral care from the clergy......Page 127
6 - Lancastrian reformist lives: toeing the line while stepping over it......Page 133
The truth-teller in political life: Mum and the Sothsegger......Page 138
The holy woman: Margery Kempe the impeccable corrector......Page 145
Postscript......Page 156
Notes......Page 160
Bibliography......Page 207
Index......Page 223
CAMBRIDGE STUDIES IN MEDIEVAL LETERATURE......Page 231