دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: illustrated edition
نویسندگان: John Dickie
سری:
ISBN (شابک) : 1841134546, 9781841134543
ناشر: Hart Publishing
سال نشر: 2005
تعداد صفحات: 179
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Producers And Consumers in EU E-commerce Law به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در قانون تجارت الکترونیک اتحادیه اروپا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در قانون تجارت الکترونیک اتحادیه اروپا استدلال می کند که اتحادیه اروپا به اندازه کافی در حمایت از منافع حیاتی مصرف کنندگان در حوزه تجارت الکترونیک شکست خورده است. نویسنده حمایت نزدیک و سریع اتحادیه را از منافع حیاتی تولیدکنندگان در تجارت الکترونیک، از نظر نویسندگی و «هویت دامنه»، با گامهای متزلزل آن در جهت حمایت از منافع مربوط به مصرفکنندگان، که از نظر تجارت منصفانه دیده میشود، مقایسه میکند. ، حریم خصوصی و (از طرف کودکان) اخلاق. نویسنده تهدیدات ناشی از این منافع متفاوت را ارزیابی میکند، میزانی که خودیاری میتواند این تهدیدها را خنثی کند و انجام میدهد، و با توجه به شکافهای باقیمانده، میزانی که اتحادیه تا چه حد در این نقض قدم گذاشته است.
Producers and Consumers in EU E-Commerce Law argues that the European Union is failing adequately to protect consumers' critical interests in the area of e-commerce. The author compares the Union's close and rapidly enacted protection of producers' critical interests in e-commerce, in terms of authorship and in 'domain-identity', with its faltering steps towards protection of consumers' corresponding interests, seen in terms of fair trading, privacy and (on behalf of children) morality. The author assesses the threats posed to these disparate interests, the extent to which self-help can and does neutralize those threats and, regarding any gaps left, the extent to which the Union has stepped into the breach.
Preface......Page 6
Contents......Page 8
Table of Cases......Page 10
Table of Instruments......Page 14
The Argument......Page 28
The Distinctive Nature of E-Commerce......Page 29
Defining ‘Consumers’, ‘Producers’ and the Notion of ‘Critical Interests’......Page 37
Consumers’ Critical Interests......Page 38
Producers’ Critical Interests......Page 41
The Role of the European Community......Page 43
Threats to Consumers’ Fair Trading Interests......Page 53
Self-help as a Solution?......Page 56
Community Regulation......Page 60
Observations......Page 78
Threats to Consumers’ Privacy Interests......Page 80
Self-help as a Solution?......Page 84
Community Regulation......Page 89
Observations......Page 104
Threats to Consumers’ Moral Interests......Page 105
Self-help as a Solution?......Page 108
Community Regulation......Page 112
Observations......Page 120
Threats to Producers’ Authorship Interests......Page 121
Self-help as a Solution?......Page 123
Community Regulation......Page 125
Observations......Page 138
Introduction—The Threat to Producers’ Domain-Identity Interest......Page 139
Self-help as a Solution?—The ICANN Process......Page 140
Community Regulation......Page 148
Observations......Page 154
The Imbalance Between the Protection of Consumers’ and Producers’ Critical Interests......Page 156
Research Findings......Page 161
Index......Page 174