دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Sheldon Rothblatt (editor). Bjorn Wittrock (editor)
سری:
ISBN (شابک) : 9780511720925, 9780521031103
ناشر: Cambridge University Press
سال نشر: 2006
تعداد صفحات: 383
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 4 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب The European and American University since 1800 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب دانشگاه اروپایی و آمریکایی از سال 1800 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
گفته می شود که دانشگاه ها «نیروگاه» جامعه مدرن هستند. آنها رهبران ما را آموزش می دهند و دانش اولیه ما را از طبیعت و جامعه ارتقا می دهند. مقالههای این کتاب به چگونگی عملکرد و عملکرد دانشگاهها در رابطه با سایر بخشهای «سیستم» آموزش عالی و در زمینه توسعه تاریخی آنها میپردازد. نویسندگان بهویژه به «پیچیدگی» علاقهمند هستند، زیرا بر دانشگاهها، حرفهها و دولت تأثیر میگذارد و تحلیل مقایسهای را در ارزیابی عملکرد، موفقیت و اهمیت دانشگاهها انجام میدهند.
Universities are said to be the "powerhouses" of modern society. They educate our leaders and advance our basic knowledge of nature and society. The essays in this book discuss how universities work, and have worked, in relation to other parts of the higher education "system" and in the context of their historical development. The authors are particularly interested in "complexity" as it affects universities, the professions and government, and exercise comparative analysis in assessing the functioning, the success and the significance of universities.
Cover......Page 1
Frontmatter......Page 2
Contents......Page 8
Notes on the contributors......Page 10
Introduction: universities and `higher education\'......Page 14
Part I - Fact and ideals in liberal education......Page 30
1 - The limbs of Osiris: liberal education in the English-speaking world......Page 32
2 - In search of Isis: general education in Germany and Sweden......Page 87
Part 2 - The State, the university, and the professions......Page 120
3 - The transformation of professional education in the nineteenth century......Page 122
4 - From practice to school-based professional education: patterns of conflict and accommodation in England, France, and the United States......Page 155
Part 3 - The ambiguities of university research in Sweden and the United States......Page 202
5 - Universities, research, and the transformation of the State in Sweden......Page 204
6 - Research, graduate education, and the ecology of American universities: an interpretive history......Page 247
Part 4 - Complexity......Page 274
7 - The problem of complexity in modern higher education......Page 276
8 - Comparative perspectives on British and American higher education......Page 293
Part 5 - The ironies of university history......Page 314
9 - The modern university: the three transformations......Page 316
Index......Page 376