دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: نویسندگان: Apple Computer. Inc, Jobs. Steve, Jobs. Steven, Kahney. Leander سری: ISBN (شابک) : 9781440632570, 9781436203999 ناشر: Penguin;Portfolio سال نشر: 2008 تعداد صفحات: 0 زبان: English فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 222 کیلوبایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب درون مغز استیو: صنعت کامپیوتر--ایالات متحده، مدیریت، صنعت کامپیوتر، بیوگرافی، کتاب های الکترونیک، جابز، استیو، -- 1955-2011، اپل کامپیوتر، شرکت - مدیریت، اپل کامپیوتر، شرکت، جابز، استیون، اپل کامپیوتر، شرکت - - مدیریت، صنعت کامپیوتر - ایالات متحده، ایالات متحده
در صورت تبدیل فایل کتاب Inside Steve's Brain به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب درون مغز استیو نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
مقدمه -- 1: تمرکز: چگونه "نه" گفتن اپل را نجات داد -- 2: استبداد: گروه تمرکز تک نفره اپل -- 3: کمال گرایی: طراحی محصول و تعالی -- 4: نخبه گرایی: فقط یک بازیکن را استخدام کنید , آتش بوزوها -- 5: اشتیاق: قرار دادن دنگ در جهان -- 6: روح مبتکر: نوآوری از کجا می آید؟ -- 7: مطالعه موردی: چگونه همه چیز با آی پاد ترکیب شد -- 8: کنترل کامل: کل ویجت -- قدردانی -- یادداشت ها -- فهرست. از ناشر: راهنمای خودی برای سبک رهبری منحصر به فرد استیو جابز، نیروی محرکه موفقیت اپل و پیکسار. استیو جابز مشهورترین مدیرعامل فناوری است، مردی که در دهه های 1970 و 80 کامپیوترها (با Apple II و Mac)، فیلم های انیمیشن در دهه 1990 (با Pixar) و موسیقی دیجیتال در دهه 2000 (با iPod و iTunes) را متحول کرد. ). او همچنین یکی از بحثبرانگیزترین مدیران اجرایی تاریخ است که گفته میشود عصبانیتهای حماسی ایجاد میکند، کارکنان را در آسانسور اخراج میکند و برای دستاوردهای دیگران اعتبار میپذیرد. پس داستان واقعی چیست؟ به گفته لئاندر کانی، که از اوایل دهه 1990 به عنوان گزارشگر، ویراستار و نویسنده کتاب به جابز پرداخته است، او مجموعه ای جذاب از تناقضات است. او یک نخبهگرا است که فکر میکند بیشتر مردم بوزو هستند، اما او ابزارها را آنقدر آسان میکند که استفاده از آنها را آسان میکند، یک بوزو میتواند بر آنها تسلط پیدا کند. او با خلق و خوی کثیف وسواسی است، اما با نوابغ خلاقی مانند استیو وزنیاک، جاناتان آیو و جان لاستر شراکت عمیقی برقرار می کند. او یک بودایی و ضد مادی است، اما در کارخانه های آسیایی محصولاتی را در بازار انبوه تولید می کند و با تسلط مطلق بر زشت ترین رسانه، یعنی تبلیغات، آنها را تبلیغ می کند. به طور خلاصه، جابز ویژگیهای شخصیتی را پذیرفته است که برخی آنها را نقص میدانند - خودشیفتگی، کمالگرایی، ایمان کامل به شهود خود - برای هدایت اپل و پیکسار به پیروزی در برابر شانسهای سخت. و در این روند، او به یک میلیاردر خودساخته تبدیل شده است. پس از مصاحبه با افراد داخلی اپل بیش از هر نویسنده قبلی، کانی اصولی را که جابز را راهنمایی میکند، در هنگام راهاندازی محصولات قاتل، جذب مشتریان متعصب وفادار، و مدیریت برخی از قدرتمندترین برندهای جهان، به کار برده است.
Introduction -- 1: Focus: how saying "no" saved Apple -- 2: Despotism: Apple's one man focus group -- 3: Perfectionism: product design and the pursuit of excellence -- 4: Elitism: hire only A players, fire the bozos -- 5: Passion: putting a ding in the universe -- 6: Inventive spirit: where does the innovation come from? -- 7: Case study: how it all came together with the iPod -- 8: Total control: the whole widget -- Acknowledgments -- Notes -- Index.;From the Publisher: An insider's guide to the unique leadership style of Steve Jobs, the driving force behind the success of Apple and Pixar. Steve Jobs is technology's most famous CEO, the man who revolutionized computers in the 1970s and 80s (with the Apple II and the Mac), animated movies in the 1990s (with Pixar), and digital music in the 2000s (with the iPod and iTunes). He's also one of the most controversial CEOs in history, allegedly throwing epic tantrums, firing staff in elevators, and taking credit for other people's achievements. So what's the real story? According to Leander Kahney, who has covered Jobs since the early 1990s as a reporter, editor, and book author, he's a fascinating bundle of contradictions. He's an elitist who thinks most people are bozos-but he makes gadgets so easy to use, a bozo can master them. He's a mercurial obsessive with a filthy temper-but he forges deep partnerships with creative geniuses like Steve Wozniak, Jonathan Ive, and John Lasseter. He's a Buddhist and antimaterialist-but he produces mass-market products in Asian factories, and he promotes them with absolute mastery of the crassest medium, advertising. In short, Jobs has embraced the personality traits that some consider flaws-narcissism, perfectionism, total faith in his intuition-to lead Apple and Pixar to triumph against steep odds. And in the process, he has become a self-made billionaire. After interviewing more Apple insiders than any previous author, Kahney has distilled the principles that guide Jobs as he launches killer products, attracts fanatically loyal customers, and manages some of the world's most powerful brands.
Introduction --
1: Focus: how saying \"no\" saved Apple --
2: Despotism: Apple\'s one man focus group --
3: Perfectionism: product design and the pursuit of excellence --
4: Elitism: hire only A players, fire the bozos --
5: Passion: putting a ding in the universe --
6: Inventive spirit: where does the innovation come from? --
7: Case study: how it all came together with the iPod --
8: Total control: the whole widget --
Acknowledgments --
Notes --
Index.