ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Reworking Class

دانلود کتاب کلاس کار مجدد

Reworking Class

مشخصات کتاب

Reworking Class

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0801432421, 9780801432422 
ناشر: Cornell University Press 
سال نشر: 1997 
تعداد صفحات: 212 
زبان: English  
فرمت فایل : DJVU (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 14 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Reworking Class به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کلاس کار مجدد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کلاس کار مجدد

دوازده مقاله در این جلد، جهت گیری های جدیدی را در تحلیل کلاس پیشنهاد می کند. جان آر. هال استدلال می کند که تحولات تاریخی و فکری اخیر نیازمند بازنگری مفروضات اساسی در مورد طبقات و پویایی آنها است. مشارکت کنندگان عملاً مفهوم مبارزه طبقاتی متعالی را کنار می گذارند. آنها در عوض به دنبال درک راه‌های احتمالی تاریخی هستند که در آن منافع اقتصادی تحت شرایط ساختاری نهادی، اجتماعی و فرهنگی دنبال می‌شوند. هال در مقدمه خود یک مکان نئو وبری را پیشنهاد می کند که امیدوارکننده ترین رویکردهای معاصر را برای تحلیل طبقاتی به تبادل مولد با یکدیگر وارد می کند. برخی از فصل‌های بعدی، نحوه مفهوم‌سازی کلاس‌ها را دوباره بررسی می‌کنند. برخی دیگر بازتاب های تاریخی و جامعه شناختی در مورد مسائل مربوط به هویت طبقاتی ارائه می کنند. دسته سوم بر سیاست بسیج طبقاتی و جنبش های اجتماعی در زمینه تغییرات اقتصادی ملی و جهانی تمرکز دارد. مشارکت کنندگان ریچارد بیرنکی، دانشگاه کالیفرنیا، سن دیگو ویلیام براستاین، دانشگاه مینه سوتا مایکل دانلی، دانشگاه نیوهمپشایر جان آر. هال، دانشگاه کالیفرنیا، دیویس جی. کریگ جنکینز، دانشگاه ایالتی اوهایو پاتریک جویس، دانشگاه منچستر، دانشگاه منچستر دانشگاه پرینستون KEVIN LEICHT، دانشگاه آیووا SONYA O. ROSE، دانشگاه میشیگان JAN C. C. RUPP، دانشکده تحقیقات علوم اجتماعی آمستردام مارگارت سامرز، دانشگاه میشیگان جورج استاینمتز، دانشگاه شیکاگو دیل تومیک، SUNY Binghamton، دانشگاه کالیفرنیا، WOHN دیویس اریک اولین رایت، دانشگاه ویسکانسین


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The twelve essays in this volume propose new directions in the analysis of class. John R. Hall argues that recent historical and intellectual developments require reworking basic assumptions about classes and their dynamics. The contributors effectively abandon the notion of a transcendent class struggle. They seek instead to understand the historically contingent ways in which economic interests are pursued under institutionally, socially, and culturally structured circumstances. In his introduction, Hall proposes a neo-Weberian venue intended to bring the most promising contemporary approaches to class analysis into productive exchange with one another. Some of the chapters that follow rework how classes are conceptualized. Others offer historical and sociological reflections on questions of class identity. A third cluster focuses on the politics of class mobilizations and social movements in contexts of national and global economic change. Contributors RICHARD BIERNACKI, University of California, San Diego WILLIAM BRUSTEIN, University of Minnesota MICHAEL DONNELLY, University of New Hampshire JOHN R. HALL, University of California, Davis J. CRAIG JENKINS, Ohio State University PATRICK JOYCE, University of Manchester MICHELE LAMONT, Princeton University KEVIN LEICHT, University of Iowa SONYA O. ROSE, University of Michigan JAN C. C. RUPP, Amsterdam School for Social Science Research MARGARET SOMERS, University of Michigan GEORGE STEINMETZ, University of Chicago DALE TOMICH, SUNY Binghamton JOHN WALTON, University of California, Davis ERIK OLIN WRIGHT, University of Wisconsin





نظرات کاربران