ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Mathematics for Physicists and Engineers: Fundamentals and Interactive Study Guide

دانلود کتاب ریاضیات برای فیزیکدانان و مهندسان: اصول و راهنمای مطالعه تعاملی

Mathematics for Physicists and Engineers: Fundamentals and Interactive Study Guide

مشخصات کتاب

Mathematics for Physicists and Engineers: Fundamentals and Interactive Study Guide

دسته بندی: ریاضیات
ویرایش: 1 
نویسندگان: , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 3642001726, 9783642001727 
ناشر: Springer Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 596 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ریاضیات برای فیزیکدانان و مهندسان: اصول و راهنمای مطالعه تعاملی: روش های ریاضی در فیزیک، کاربردی ریاضیات/روش های محاسباتی مهندسی، فیزیک نظری، ریاضی و محاسباتی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Mathematics for Physicists and Engineers: Fundamentals and Interactive Study Guide به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ریاضیات برای فیزیکدانان و مهندسان: اصول و راهنمای مطالعه تعاملی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ریاضیات برای فیزیکدانان و مهندسان: اصول و راهنمای مطالعه تعاملی



ریاضیات زبان پایه در فیزیک و مهندسی است. این یک ابزار ضروری است که دانش آموزان سال اول و دوم باید در اسرع وقت به آن مسلط شوند. فقدان شایستگی در ریاضیات دلیل اصلی شکست و ترک تحصیل در دوره های ابتدایی مطالعه است.

این کتاب درسی رویکردی قابل دسترس و بسیار مورد تایید را ارائه می دهد که با ترکیب کتاب درسی مشخص می شود. با یک راهنمای مطالعه دقیق که به صورت آنلاین در extras.springer.com موجود است. این راهنمای مطالعه، کل تکلیف یادگیری را به واحدهای کوچکی تقسیم می کند که دانش آموز به احتمال زیاد به موفقیت در آنها تسلط پیدا می کند. بنابراین از او خواسته می شود که بخش محدودی از کتاب درسی را بخواند و مطالعه کند و پس از آن به راهنمای مطالعه بازگردد. کار با راهنمای مطالعه، نتایج یادگیری او با سؤالات درجه بندی شده، تمرین ها، تکرارها و در نهایت با مشکلات و کاربردهای محتوای مورد مطالعه کنترل، نظارت و عمیق تر می شود. از آنجایی که میزان دشواری‌ها به آرامی در حال افزایش است، دانش‌آموزان اعتماد به نفس پیدا می‌کنند و پیشرفت خود را در شایستگی ریاضی تجربه می‌کنند و در نتیجه انگیزه را تقویت می‌کنند. علاوه بر این در صورت مشکلات یادگیری به او توضیحات تکمیلی داده می شود و در صورت نیاز فردی تمرینات و برنامه های تکمیلی. بنابراین توالی مطالعات با توجه به عملکرد و نیازهای فردی فردی است و می تواند به عنوان یک دوره آموزشی کامل در نظر گرفته شود.

بیش از آن هدف راهنمای مطالعه برآوردن دو هدف به طور همزمان است: اولاً این امکان را فراهم می کند. دانش آموزان برای استفاده موثر از کتاب درسی و ثانیاً توصیه هایی در زمینه ارتقای مهارت های مطالعه ارائه می دهد. مطالعات تجربی نشان داده است که شایستگی دانش‌آموز برای استفاده از اطلاعات نوشتاری با استفاده از این راهنمای مطالعه به طور قابل توجهی بهبود یافته است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Mathematics is the basic language in physics and engineering. It is an essential tool which first and second year students have to master as soon as possible. A lack of competence in mathematics is the main reason for failure and drop out in the beginning periods of study.

This textbook offers an accessible and highly approved approach which is characterized by the combination of the textbook with a detailed study guide available online at extras.springer.com. This study guide divides the whole learning task into small units which the student is very likely to master successfully. Thus he or she is asked to read and study a limited section of the textbook and to return to the study guide afterwards. Working with the study guide his or her learning results are controlled, monitored and deepened by graded questions, exercises, repetitions and finally by problems and applications of the content studied. Since the degree of difficulties is slowly rising the students gain confidence and experience their own progress in mathematical competence thus fostering motivation. Furthermore in case of learning difficulties he or she is given supplementary explanations and in case of individual needs supplementary exercises and applications. So the sequence of the studies is individualised according to the individual performance and needs and can be regarded as full tutorial course.

More than that the study guide aims to satisfy two objectives simultaneously: firstly it enables students to make effective use of the textbook and secondly it offers advice on the improvement of study skills. Empirical studies have shown that the student's competence for using written information has improved significantly by using this study guide.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xvi
Vector Algebra I: Scalars and Vectors....Pages 1-21
Vector Algebra II: Scalar and Vector Products....Pages 23-37
Functions....Pages 39-68
Exponential, Logarithmic and Hyperbolic Functions....Pages 69-84
Differential Calculus....Pages 85-144
Integral Calculus....Pages 145-189
Applications of Integration....Pages 191-226
Taylor Series and Power Series....Pages 227-246
Complex Numbers....Pages 247-271
Differential Equations....Pages 273-320
Laplace Transforms....Pages 321-335
Functions of Several Variables; Partial Differentiation; and Total Differentiation....Pages 337-375
Multiple Integrals; Coordinate Systems....Pages 377-400
Transformation of Coordinates; Matrices....Pages 401-427
Sets of Linear Equations; Determinants....Pages 429-450
Eigenvalues and Eigenvectors of Real Matrices....Pages 451-459
Numerical Methods....Pages 461-490
Fourier Series; Harmonic Analysis....Pages 491-505
Probability Calculus....Pages 507-518
Probability Distributions....Pages 519-536
Theory of Errors....Pages 537-556
Back Matter....Pages 557-588




نظرات کاربران