دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1st Edition
نویسندگان: Cynthia Baron. Sharon Marie Carnicke
سری:
ISBN (شابک) : 0472050257, 9780472070251
ناشر: University of Michigan Press
سال نشر: 2008
تعداد صفحات: 309
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 19 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Reframing Screen Performance به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب Reframing عملکرد صفحه نمایش نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
"بازیگری نمایشگر نقش مهمی در ادبیات مطالعات عملکرد روی صفحه نمایش، مطالعه بازیگری فیلم را به روز می کند. این باید برای کسانی که در مطالعات سینما هستند و همچنین خوانندگان عمومی جالب باشد." --- Frank P. Tomasulo، دانشگاه ایالتی فلوریدا Reframing Screen Performance یک مطالعه پیشگامانه در مورد بازیگری فیلم است که این باور قدیمی را که اجراهای سینمایی عالی در اتاق تدوین خلق می شوند به چالش می کشد. بررسی تغییر نگرش ها و شیوه های بازیگری فیلم --- از فیلم های صامت چارلی چاپلین تا ظهور استودیوی بازیگر لی استراسبرگ در دهه 1950 تا التقاط موجود در سینمای معاصر --- این جلد استدلال می کند که بازی در صفحه نمایش یک جزء حیاتی است. از فیلم و اینکه می توان آن را مانند اجرای تئاتر درک کرد. این جلد با مصور فراوان نشان می دهد که چگونه و چرا جزئیات خاطره انگیز صداها، حرکات، بیان و اعمال بازیگران به اندازه روایت فیلم و طراحی سمعی و بصری قابل توجه است. این کتاب شامل مطالعات عمیق اجراهای آنجلیکا هیوستون، جان کیوزاک و جولیان مور (در میان دیگران) در کنار تحلیلهای ظریف کارگردانانی مانند رابرت آلتمن و آکیرا کوروساوا، سالی پاتر و اورسن ولز است. این کتاب، زمینههای متفاوت مطالعات سینما و مطالعات تئاتر را پل میکند، زیرا بهطور متقاعدکنندهای نشان میدهد که چگونه تئوری تئاتر میتواند هنر بازیگر سینما را روشن کند. Reframing Screen Performance مطالعه بازیگری فیلم را به قرن بیست و یکم می آورد و متنی ضروری برای بازیگران، کارگردانان، محققان مطالعات سینما و سینماگران مشتاق به دانستن بیشتر در مورد عناصر سازنده عملکرد به یاد ماندنی صفحه نمایش است. سینتیا بارون دانشیار مطالعات فیلم در دانشگاه ایالتی بولینگ گرین و ویراستار بیش از یک روش: روندها و سنتها در اجرای فیلم معاصر. شارون کارنیکه استاد تئاتر و مطالعات اسلاو و دانشیار رئیس تئاتر در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و نویسنده استانیسلاوسکی در فوکوس است.
"A significant contribution to the literature on screen performance studies, Reframing Screen Performance brings the study of film acting up to date. It should be of interest to those within cinema studies as well as general readers."---Frank P. Tomasulo, Florida State UniversityReframing Screen Performance is a groundbreaking study of film acting that challenges the long held belief that great cinematic performances are created in the editing room. Surveying the changing attitudes and practices of film acting---from the silent films of Charlie Chaplin to the rise of Lee Strasberg's Actor's Studio in the 1950s to the eclecticism found in contemporary cinema---this volume argues that screen acting is a vital component of film and that it can be understood in the same way as theatrical performance. This richly illustrated volume shows how and why the evocative details of actors' voices, gestures, expressions, and actions are as significant as filmic narrative and audiovisual design. The book features in-depth studies of performances by Anjelica Huston, John Cusack, and Julianne Moore (among others) alongside subtle analyses of directors like Robert Altman and Akira Kurosawa, Sally Potter and Orson Welles. The book bridges the disparate fields of cinema studies and theater studies as it persuasively demonstrates the how theater theory can be illuminate the screen actor's craft. Reframing Screen Performance brings the study of film acting into the twenty-first century and is an essential text for actors, directors, cinema studies scholars, and cinephiles eager to know more about the building blocks of memorable screen performance.Cynthia Baron is Associate Professor of Film Studies at Bowling Green State University and co-editor of More Than a Method: Trends and Traditions in Contemporary Film Performance. Sharon Carnicke is Professor of Theater and Slavic Studies and Associate Dean of Theater at the University of Southern California and author of Stanislavsky in Focus.