ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Teaching Academic Literacy: The Uses of Teacher-Research in Developing a Writing Program

دانلود کتاب آموزش سواد آکادمیک: کاربردهای معلم پژوهشی در تهیه یک برنامه نوشتاری

Teaching Academic Literacy: The Uses of Teacher-Research in Developing a Writing Program

مشخصات کتاب

Teaching Academic Literacy: The Uses of Teacher-Research in Developing a Writing Program

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0805828028, 9780805828023 
ناشر: Taylor & Francis 
سال نشر: 1999 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English  
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 505 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Teaching Academic Literacy: The Uses of Teacher-Research in Developing a Writing Program به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آموزش سواد آکادمیک: کاربردهای معلم پژوهشی در تهیه یک برنامه نوشتاری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آموزش سواد آکادمیک: کاربردهای معلم پژوهشی در تهیه یک برنامه نوشتاری

آموزش سواد آکادمیک با گرد هم آوردن گروهی از مقالات مرتبط که از زوایای مختلف، چگونگی عملکرد واقعی مفاهیم نظری در مورد نوشتن را در نوشتارهای واقعی دانش‌آموزان تحلیل می‌کند، چشم‌انداز منحصربه‌فردی را در مورد تکامل برنامه نوشتاری سال اول ارائه می‌کند. بر اساس برنامه نوشتن ابتدایی که در دانشگاه ویسکانسین-مدیسون ایجاد شد، دوره‌ای که از دانشجویان می‌خواهد معنی باسواد بودن یک جامعه را در نظر بگیرند، مقالات موجود در مجموعه به بررسی چگونگی تبدیل شدن دانش‌آموزان (و چه چیزی مانع پیشرفت آنها می‌شود. شدن) مقامات در موقعیت های نوشتاری. ویژگی های کلیدی این جلد عبارتند از: * نشان دادن چگونگی تحقیق در مورد مسائل خاص آموزشی (به عنوان مثال، مشکل اقتدار در شروع کار نویسندگان) با بررسی کار دانش آموزان از طریق انواع لنزها مانند تفسیر کار، همکاری، و کنفرانس. به طوری که مربیان بتوانند بفهمند چه عواملی بر دانش‌آموزان تأثیر می‌گذارند و سپس می‌توانند از آموخته‌هایشان برای تغییر شکل شیوه‌های تدریس خود استفاده کنند. * سازگاری نظریه و تحقیق برای توسعه دوره ای که نویسندگان پایه را با ایده های چالش برانگیز درگیر می کند. * مدلی از نحوه اجرای یک برنامه نوشتاری بزرگ، به ویژه در رابطه با ادغام تحقیق و توسعه برنامه درسی. و * ادغام نظریه های ادبی و ترکیب.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Teaching Academic Literacy provides a unique outlook on a first-year writing program's evolution by bringing together a group of related essays that analyze, from various angles, how theoretical concepts about writing actually operate in real students' writing. Based on the beginning writing program developed at the University of Wisconsin-Madison, a course that asks students to consider what it means to be a literate member of a community, the essays in the collection explore how students become (and what impedes their progress in becoming) authorities in writing situations. Key features of this volume include: * demonstrations of how research into specific teaching problems (e.g., the problem of authority in beginning writers' work) can be conducted by examining student work through a variety of lenses such as task interpretation, collaboration, and conference, so that instructors can understand what factors influence students, and can then use what they have learned to reshape their teaching practices; * adaptability of theory and research to develop a course that engages basic writers with challenging ideas; * a model of how a large writing program can be administered, particularly in regards to the integration of research and curriculum development; and * integration of literary and composition theories.





نظرات کاربران