ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Dynamics of Persuasion

دانلود کتاب پویایی اقناع

The Dynamics of Persuasion

مشخصات کتاب

The Dynamics of Persuasion

ویرایش: [1st ed.] 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0805804900, 9780805804904 
ناشر: Lawrence Erlbaum 
سال نشر: 1993 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 5


در صورت تبدیل فایل کتاب The Dynamics of Persuasion به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب پویایی اقناع نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب پویایی اقناع

متقاعدسازی یکی از قدیمی ترین زمینه های مطالعات آکادمیک است -- قدمت آن به هزاران سال قبل باز می گردد. در عصر ما، اقناع عمدتاً با استفاده از نظریه ها و روش های تحقیق علوم اجتماعی مورد مطالعه قرار گرفته است. دانشمندان متعددی به دانش ما در مورد اقناع کمک کرده‌اند، و این رشته انبوهی از مفاهیم جذاب و مجموعه‌ای چشمگیر از دانش در مورد فرآیندها و اثرات متقاعدسازی ایجاد کرده است. با این حال، متقاعدسازی صرفاً یک علم نیست -- بلکه یک هنر نیز هست. امروزه صنعت متقاعدسازی رو به رشدی وجود دارد که شامل تبلیغات، فروش، روابط عمومی، شرکت‌های مشاوره سیاسی و مجموعه‌ای از شرکت‌های خصوصی و دولتی است که به دنبال تغییر نگرش‌ها و تأثیرگذاری بر رفتارهای اجتماعی هستند. از پاراگراف دوم فقط برای کاتالوگ های عمومی استفاده کنید... این کتاب که برای افزایش درک دانش آموزان از نظریه متقاعدسازی و کاربردهای آن در موقعیت های روزمره نوشته شده است، مروری به روز از نظریه و تحقیق متقاعدسازی ارائه می دهد. تلاش برای نشان دادن این که چگونه این نظریه‌ها می‌توانند درک ما را از نحوه اعمال متقاعدسازی در موقعیت‌های مختلف زندگی عمیق‌تر کنند، به عنوان متنی برای دانشجویان مقطع کارشناسی طراحی شده است که می‌خواهند درباره مفاهیم «نگرش» و «مقایسه» بیشتر بدانند. اقناع\" و همچنین آشنا کردن دانشجویان تحصیلات تکمیلی با تئوری و تحقیق در زمینه اقناع. با نگاهی گسترده به تحقیقات متقاعدسازی، این جلد رویکردهای روان‌شناختی متقاعدسازی، نظریه‌های ارتباط بین فردی، و رابط بین متقاعدسازی و ارتباطات جمعی، به‌ویژه کمپین‌های اطلاعات رسانه‌های جمعی را بررسی می‌کند. این پژوهش به بررسی پردازش شناختی پیام‌های متقاعدکننده، کسب انطباق در زمینه‌های بین فردی، و اثرات کمپین‌های ارتباط سلامت در مقیاس بزرگ می‌پردازد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Persuasion is one of the oldest fields of academic study -- it dates back thousands of years. In our own era, persuasion has been studied primarily by means of the theories and methods of social science research. Numerous scholars have made contributions to our knowledge of persuasion, and the field has generated a wealth of intriguing concepts and an impressive body of knowledge on persuasion processes and effects. Persuasion is not simply a science, however -- it is also an art. Today there is a burgeoning persuasion industry that includes advertising, sales, public relations, political consulting firms, and a host of private and public companies that seek to change attitudes and influence social behaviors. USE SECOND PARAGRAPH ONLY FOR GENERAL CATALOGS... Written to enhance students' understanding of persuasion theory and its applications to everyday situations, this book presents an up-to-date review of persuasion theory and research. Attempting to show students how these theories can deepen our understanding of how persuasion is practiced in a variety of real-life situations, it is designed as a text for undergraduate students who wish to know more about concepts of "attitude" and "persuasion," as well as introducing graduate students to theory and research in the field of persuasion. With a broad look at persuasion research, this volume examines psychological approaches to persuasion, interpersonal communication theories, and the interface between persuasion and mass communication, in particular mass media information campaigns. It examines research on cognitive processing of persuasive messages, compliance-gaining in interpersonal contexts, and the effects of large-scale health communication campaigns.





نظرات کاربران