ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Conceptual Coordination: How the Mind Orders Experience in Time

دانلود کتاب هماهنگی مفهومی: ذهن چگونه تجربه را در زمان سفارش می دهد

Conceptual Coordination: How the Mind Orders Experience in Time

مشخصات کتاب

Conceptual Coordination: How the Mind Orders Experience in Time

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0805831436, 9780805831436 
ناشر: Psychology Press 
سال نشر: 1999 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 22


در صورت تبدیل فایل کتاب Conceptual Coordination: How the Mind Orders Experience in Time به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب هماهنگی مفهومی: ذهن چگونه تجربه را در زمان سفارش می دهد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب هماهنگی مفهومی: ذهن چگونه تجربه را در زمان سفارش می دهد

این کتاب شکاف بین مدل‌های رفتار انسانی را که مبتنی بر تحلیل وظایف شناختی است و مدل‌های مبتنی بر شبکه‌های عصبی پر می‌کند. نویسنده استدلال می کند که این رویکردها ناقص هستند و به درستی با یکدیگر مرتبط نیستند. سنتز او با این فرض که «آنچه مغز به خاطر می‌آورد» مجموعه‌ای از نمادها یا نورون‌ها یا حتی شبکه‌های هر یک از این‌ها نیست، بلکه چگونگی هماهنگ کردن رفتار در زمان، مربوط به مفهوم‌سازی‌های بسیار متفاوت حافظه انسانی است که توسط این دو رویکرد فرض شده است. روش های مختلف تصور و حرکت فرض دوم این است که توالی های رفتاری دسته بندی می شوند، با دسته بندی های ادراکی (صداها، تصاویر) که مرتبه اول طبقه بندی و دسته بندی مفهومی ادراکات و اعمال در زمان را تشکیل می دهند که مرتبه دوم را تشکیل می دهند. طبقه‌بندی‌های مفهومی خود به ترتیب و طبقه‌بندی می‌شوند که مطابق با سلسله‌مراتب طبقه‌بندی آشنا در مدل‌های شناختی است. نویسنده با الهام از کار بارتلت، به دنبال توسعه نظریه ای درباره «حافظه فرآیندی» است - حافظه برای تجربه در زمان. او با پیروی از روش شناخت موقعیت‌یافته، سرنخ‌هایی را در جزئیات فعالیت‌های انسانی، مانند خطاهای تایپ، نحوه استفاده از رابط رایانه، نحوه یادگیری بازی در استخر، محدودیت‌های عجیب و غریب در درک زبان، و غیره پیدا می‌کند. در سرتاسر، او مدل‌های شناختی و عصبی موجود (و اغلب معروف) را با توجه به این پدیده‌ها بررسی می‌کند. در هر مورد، او تلاش می‌کند نشان دهد که رفتار تجربه‌شده را می‌توان به‌عنوان دنباله‌ای از مقوله‌هایی که دوباره فعال، جایگزین و ترکیب می‌شوند درک کرد. در نهایت، نشان داده می‌شود که این تحلیل پیوندی است که ممکن است به بهبود مدل‌های نمادین و مبتنی بر عصبی حافظه و رفتار منجر شود، با پیامدهای همزمان برای روان‌شناسی شناختی، هوش مصنوعی و علوم شناختی به عنوان یک کل.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book bridges the gap between models of human behavior that are based on cognitive task analysis and those based on neural networks. The author argues that these approaches are incomplete and not properly related to each other. His synthesis reconciles the very different conceptualizations of human memory assumed by these two approaches by assuming that 'what the brain remembers' is not a collection of symbols or neurons or even networks of either of these, but rather how to coordinate behavior in time, relating different modalities of conception and movement. A second premise is that behavior sequences are categorized, with perceptual categorizations (sounds, images) comprising the first order of categorization and conceptual categorizations of perceptions and actions in time comprising the second order. The conceptual categorizations are themselves sequenced and categorized, corresponding to the familiar classification hierarchies in cognitive models. Inspired by Bartlett's work, the author seeks to develop a theory of "process memory"--memory for experience in time. Following the methodology of situated cognition, he finds clues in the particulars of human activity, such as typing errors, how a computer interface is used, how a child learns to play in a swimming pool, odd limitations in language comprehension, and so on. Throughout, he examines existing (and often famous) cognitive and neural models with respect to these phenomena. In each case, he attempts to show that the experienced behavior can be understood as sequences of categories being reactivated, substituted, and composed. Ultimately, this analysis is shown to be the link that may lead to improvement of both symbolic and neurally based models of memory and behavior, with concomitant implications for cognitive psychology, artificial intelligence, and cognitive science as a whole.





نظرات کاربران