ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Anti-terrorist Measures And Human Rights

دانلود کتاب اقدامات ضد تروریستی و حقوق بشر

مشخصات کتاب

Anti-terrorist Measures And Human Rights

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9004140735, 9781423721604 
ناشر: Brill Academic Pub 
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 406 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 18 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 20


در صورت تبدیل فایل کتاب Anti-terrorist Measures And Human Rights به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اقدامات ضد تروریستی و حقوق بشر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اقدامات ضد تروریستی و حقوق بشر

رویدادهای غم انگیز 11 سپتامبر 2001 منجر به تشدید اقدامات علیه تروریسم در سطح دولت ها و سازمان های بین المللی شده است. قوانین و قطعنامه های جدیدی به منظور تقویت اقدامات ملی و بین المللی علیه تروریسم به تصویب رسیده است. برخی از این اقدامات ناقض حقوق بشر است و بدون رعایت رویه‌های اجباری بر اساس کنوانسیون‌های بین‌المللی حقوق بشر برای انحراف در موارد اضطراری معرفی شده‌اند. این پیشرفت باعث نگرانی بسیاری در سراسر جهان شده است. به منظور تجزیه و تحلیل بسیاری از سؤالات (حقوق بشر) ناشی از تشدید مبارزه با تروریسم، سمپوزیومی به ابتکار بنیاد حقوق بشر مارنگوپولوس (MFHR) آتن توسط مرکز آموزش و تحقیقات اروپایی حقوق بشر برگزار شد. و دموکراسی (ETC) در گراتس و آکادمی دیپلماتیک وین همراه با MFHR. این جلد بیشتر مشارکت‌های این بحث سطح بالا و عمیق را به صورت ویرایش‌شده و به‌روز شده گرد هم می‌آورد. از جمله مواردی که مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد، خطرات ناشی از دکترین جدید جنگ های پیشگیرانه، موضوع پیشگیری از تروریسم از طریق اقدامات مقابله با علل آن و تقویت امنیت انسانی است. این جلد همچنین حاوی ضمیمه ای با اسناد اصلی مربوط به مسئله حقوق بشر و تروریسم در سطوح جهانی و منطقه ای است که توسط سازمان های بین المللی و سازمان های غیر دولتی تهیه شده است که راهنمای مفیدی در این زمینه است. بنیاد حقوق بشر مارنگوپولوس (MFHR). در سال 1978 در آتن، یونان تاسیس شد. اهداف اصلی آن تحقیق، مطالعه، دفاع، حفاظت و ارتقای حقوق بشر و آزادی های اساسی به رسمیت شناخته شده است. در این چارچوب، MFHR توجه ویژه ای به پیشبرد آموزش رسمی و غیررسمی در مورد حقوق بشر، افزایش آگاهی عمومی و اتخاذ تدابیری برای حمایت از حقوق بشر، صلح و توسعه نهادهای دموکراتیک توسط دولت ها یا سازمان های بین المللی. برای جزئیات بیشتر، نگاه کنید به: http: //www.mfhr.gr مرکز آموزشی و تحقیقاتی اروپایی برای حقوق بشر و دموکراسی (ETC) در سال 2000 در شهر گراتس، اولین شهر حقوق بشر در اروپا تأسیس شده است. این یک سازمان غیردولتی است که از طریق قرارداد همکاری با دانشگاه گراتس مرتبط است. ETC تمرکز ویژه ای بر اروپای جنوب شرقی دارد، جایی که به ایجاد شبکه ای از مراکز حقوق بشر کمک کرد. در فعالیت های آموزشی و تحقیقاتی خود توسط یک هیئت مشاور بین المللی حمایت می شود. تمرکز ویژه برنامه های آموزشی و تحقیقاتی آن، رابطه بین حقوق بشر و امنیت انسانی، عدم تبعیض، مهاجرت، دموکراسی و حقوق بشر در سطح محلی است. برای جزئیات بیشتر به: http://www.etc-graz.at مراجعه کنید.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران