ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Designing project-based science: connecting learners through guided inquiry

دانلود کتاب طراحی علم پروژه محور: ارتباط فراگیران از طریق تحقیق هدایت شده

Designing project-based science: connecting learners through guided inquiry

مشخصات کتاب

Designing project-based science: connecting learners through guided inquiry

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 080773912X, 9780807739129 
ناشر: Teachers College Press 
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 658 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Designing project-based science: connecting learners through guided inquiry به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب طراحی علم پروژه محور: ارتباط فراگیران از طریق تحقیق هدایت شده نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب طراحی علم پروژه محور: ارتباط فراگیران از طریق تحقیق هدایت شده

این مطالعه موردی یک معلم استثنایی شرحی از مشکلات و پاداش‌های به کار بردن آموزش نوآورانه در عمل ارائه می‌دهد. نویسنده از توصیفات زندگی کلاس درس استفاده می کند تا تلاش های یک معلم را برای ایجاد ابزاری نوآورانه برای آموزش علوم در دبیرستان بررسی کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This case study of an exceptional teacher provides an account of the difficulties and rewards of putting innovative teaching into practice. The author uses descriptions of classroom life to explore one teacher's attempts to create an innovative means of teaching science in secondary school.





نظرات کاربران