دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Joseph L. Polman
سری:
ISBN (شابک) : 080773912X, 9780807739129
ناشر: Teachers College Press
سال نشر: 2000
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 658 کیلوبایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Designing project-based science: connecting learners through guided inquiry به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب طراحی علم پروژه محور: ارتباط فراگیران از طریق تحقیق هدایت شده نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این مطالعه موردی یک معلم استثنایی شرحی از مشکلات و پاداشهای به کار بردن آموزش نوآورانه در عمل ارائه میدهد. نویسنده از توصیفات زندگی کلاس درس استفاده می کند تا تلاش های یک معلم را برای ایجاد ابزاری نوآورانه برای آموزش علوم در دبیرستان بررسی کند.
This case study of an exceptional teacher provides an account of the difficulties and rewards of putting innovative teaching into practice. The author uses descriptions of classroom life to explore one teacher's attempts to create an innovative means of teaching science in secondary school.