دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1st
نویسندگان: F. Richard Thomas
سری:
ISBN (شابک) : 0809309599, 9780809309597
ناشر: Southern Illinois University Press
سال نشر: 1980
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 89 کیلوبایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Frog praises night: poems with commentary به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب قورباغه شب ستایش می کند: اشعار با شرح نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
ریچارد توماس از طریق قالبی تازه و تخیلی - پیشگفتارها و پسگفتارهایی که شخصیت شاعر را ترسیم میکند، بینشی درباره نحوه نوشتن او و آنچه الهامبخش او میشود، ارائه میکند - ریچارد توماس در این کتاب از شعرهای خود طعم و هیجان یک شعرخوانی را به تصویر کشیده است. سه بخش کتاب (دوستان من؛ عزیزانم؛ خود من) نه تنها شعر را به نمایش می گذارد، بلکه خواننده را با روند نوشتن شعر نیز آشنا می کند. توماس در تعریف هدف خود در این کتاب می گوید: «امیدوارم خوانندگان آموزش ندیده بتوانند اجزای شعر را بهتر درک کنند - استعاره، ابهام، رمز و راز. در مورد خوانندگان باتجربه، امیدوارم نظرات آنها به اندازه نظراتی که ممکن است در مطالعه بشنوند، برایشان جالب باشد. این یک کتاب غیرآموزشی برای کلاسهای نویسندگی خلاق و متنی برای دورههای آموزش انگلیسی و دورههای روشهای هنر زبان در آموزش است. و البته کتابی برای کسانی که شعر را می دانند.
Through a fresh, imaginative format—prefaces and afterwords that sketch the character of the poet, that provide insight into how he writes and what inspires him—Richard Thomas has captured in this book of his own poems the flavor and excitement of a poetry reading. The book’s three sections (My Friends; My Loved Ones; My Self) not only showcase the poem but also acquaint the reader with the process of writing poetry. Defining his goal in this book, Thomas says, “I hope untrained readers may better understand the ingredients of poetry—metaphor, ambiguity, mystery. As for experienced readers, I hope they will find the comments as interesting as those they might hear at a reading.” This is a nondidactic book for creative writing classes and a text for both English education courses and language arts methods courses in education. And of course a book for those who appreciate poetry.