ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Twentieth-century American literary naturalism: an interpretation

دانلود کتاب طبیعت گرایی ادبی آمریکایی قرن بیستم: یک تفسیر

Twentieth-century American literary naturalism: an interpretation

مشخصات کتاب

Twentieth-century American literary naturalism: an interpretation

ویرایش: 1st 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0809310279, 9780809310272 
ناشر: SIU Press 
سال نشر: 1982 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English  
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 384 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Twentieth-century American literary naturalism: an interpretation به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب طبیعت گرایی ادبی آمریکایی قرن بیستم: یک تفسیر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب طبیعت گرایی ادبی آمریکایی قرن بیستم: یک تفسیر

به گفته دونالد پیزر، ناتورالیسم که از بدو تولد مورد تحقیر منتقدان قرار گرفته و به حکم بسیاری مرده است، «یکی از پایدارترین و حیاتی‌ترین رشته‌های داستانی آمریکایی است، شاید تنها شکل ادبی مدرن در آمریکا که هم محبوب و هم قابل توجه بوده است». برای تعریف ناتورالیسم و ​​توضیح تسلط سرسختانه آن در طول قرن بیستم بر تخیل خلاق آمریکایی، پیزر شش رمان را بررسی می‌کند: «جیمز تی فارل Studs Lonigan»، «U.S.A» جان دوس پاسوس، «انگورهای خشم» جان اشتاین‌بک، «برهنه‌ها» و «دیاد» اثر نورمن میلر، در تاریکی دراز بکش ویلیام استایرون و ماجراهای آگی مارچ اثر ساول بلو. رویکرد پیزر به این رمان‌ها تجربی است. او هر رمانی را تا زمانی که با چارچوب کلیات و اصول او مطابقت نداشته باشد، به طرز ناخوشایندی به هم نمی زند. بلکه رمان‌ها را داستانی می‌بیند و با خوانش دقیق آثار به تعریف خود می‌رسد. پیزر با ایجاد پس‌زمینه‌ی طبیعت‌گرایی، توضیح می‌دهد که به این دلیل مورد حمله قرار می‌گیرد که «در موضوعی کثیف و هیجان‌انگیز» است، «ایمان انسان به حس اخلاقی ذاتی‌اش و در نتیجه مسئولیت‌پذیری او در قبال اعمالش» را به چالش می‌کشد. "اسناد اجتماعی" که اغلب به عنوان چیزی بیش از یک تصویر عکاسی از یک زندگی یا یک دوره رد می شود. بنابراین «اعتبار زیبایی‌شناختی رمان ناتورالیستی اغلب زیر سؤال رفته است». پیزر دهه‌های 1890، 1930 و اواخر دهه 1940 را دهه‌هایی می‌داند که طبیعت‌گرایی در آمریکا شکوفا شد. او بر نقد ادبی تمرکز می‌کند، نه بر فلسفه طبیعت‌گرایی، تا نشان دهد که نقد ادبی می‌تواند سهمی در حوزه‌ای به‌ویژه درهم از تاریخ ادبی داشته باشد – طبیعت‌گرایی که زنده و در حال تغییر است، بنابراین در برابر تعاریف دقیقی که برای مردگان در نظر گرفته شده مقاومت می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Scorned by critics since birth, decreed dead by many, naturalism, according to Donald Pizer, is “one of the most persistent and vital strains in American fiction, perhaps the only modern literary form in America that has been both popular and significant.” To define naturalism and explain its tena­cious hold throughout the twentieth century on the American creative imagination, Pizer explores six novels: James T. Farrell’s Studs Lonigan, John Dos Passos’s U.S.A., John Stein­beck’s The Grapes of Wrath, Norman Mailer’s The Naked and the Dead, William Styron’s Lie Down in Darkness, and Saul Bellow’s The Adven­tures of Augie March. Pizer’s approach to these novels is empiri­cal; he does not wrench each novel awk­wardly until it fits his framework of general­izations and principles; rather, he approaches the novels as fiction and arrives at his defini­tion through his close reading of the works. Establishing the background of natural­ism, Pizer explains that it comes under attack because it is “sordid and sensational in sub­ject matter,” it challenges “man’s faith in his innate moral sense and thus his responsibility for his actions,” and it is so full of “social documentation” that it is often dismissed as little more than a photographic record of a life or an era; thus the “aesthetic valid­ity of the naturalistic novel has often been questioned.” Pizer posits the 1890s, the 1930s, and the late 1940s as the decades when naturalism flourished in America. He concentrates on literary criticism, not on the philosophy of naturalism, to show that literary criticism can make a contribution to a particularly muddled area of literary history—a natural­ism that is alive and changing, thus resisting the neat definitions reserved for the dead.





نظرات کاربران