دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1st
نویسندگان: Gerard Magill
سری:
ISBN (شابک) : 0809318369, 9780809318360
ناشر: SIU Press
سال نشر: 1993
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 497 کیلوبایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Discourse and context: an interdisciplinary study of John Henry Newman به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب گفتمان و زمینه: مطالعه ای بین رشته ای از جان هنری نیومن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
جان هنری نیومن (1801-1890) تأثیر قابل توجهی بر سن او گذاشت. تنوع گفتمان در آثار او منعکس کننده زمینه های زیادی است که او در آن به گفتگو پرداخته است، از مجادلات سکولار و مذهبی گرفته تا قلمرو نظری اندیشه فلسفی. با وجود خلق و خوی منزوی و شخصیتی بازنشسته، نیومن در واقع الهامبخش تحقیقات فکری رادیکال قرن نوزدهم بود. در آن، مشارکتکنندگان وارد گفتگوی انتقادی با نوشتههای نیومن از منظر ادبیات و تاریخ، بلاغت و تعلیم و تربیت، و فلسفه و الهیات میشوند تا ارزیابی علمی از خلاقیت و نبوغ نیومن ارائه دهند. آثار رشته ای را فراهم می کند که این مجموعه را به هم پیوند می دهد. پنج بخش عمده در کتاب وجود دارد. در بخش 1، مقالاتی در مورد فردیت نیومن ابعاد بسیار شخصی و بحث برانگیز اندیشه او را به تصویر می کشد. مقالات بخش 2، در مورد رویکرد نیومن به فهم، حس دقیقی از ماهیت تاریخی عقل عملی را آشکار می کند. در بخش 3، مقالاتی در مورد دیدگاه نیومن از آموزش، جشن او از تحقیق آزاد و حساسیت به فرهنگ را ارزیابی می کند. اصرار نیومن بر تعهد شخصی به درک واقعیت تاریخی، اعم از سکولار و مذهبی، مقالات بخش 4 را برای ارزیابی معرفت شناسی دینی و روش الهیات او تحریک می کند. مقالههای بخش 5 روشهایی را بررسی میکنند که در آن تفسیر بعدی از اندیشه نیومن، تنوع مشروعی را تضمین میکند که منعکسکننده زمینههای تاریخی گوناگون است. بورس تحصیلی. در نتیجه، آنها افق های متنوعی را برای درگیر کردن بینش های نیومن از طریق استفاده از دانش معاصر فراهم می کنند. مجموعه موضوعاتی که آنها در مورد آنها بحث می کنند، اهمیت ماندگار نیومن امروزی را به تصویر می کشد. همکاران و مقالات آنها در این جلد عبارتند از جرارد ماگیل، \"روش فکری جان هنری نیومن\"; ادوارد ای. کلی، "هویت و گفتمان: مطالعه ای در فردگرایی نیومن"؛ کنت ال. پارکر، "استفاده فردی نیومن از خدایان کارولین در رسانه ها"؛ مری کاترین تیلمن، \"اقتصاد عقل: نیومن و سنت فرونزیس\"; والتر جوست، «بلغات فلسفی: نیومن و هایدگر»؛ آلن جی کراولی، "نظریه گفتمان: نیومن و ریکور"; جیمز سی لیوینگستون، «مسیحیت و فرهنگ در ایده دانشگاه نیومن»؛ ادوارد جرمی میلر، "ایده نیومن از دانشگاه: آیا امروز قابل اجراست؟"؛ ام. جیمی فریرا، \"گرامر قلب: نیومن در مورد ایمان و تخیل\"; جرارد ماگیل، \"ذهن زنده: نیومن در مورد موافقت و مخالفت\"; سی جی تی تالار، \"دریافت توسعه دکترین مسیحی نیومن\"؛ لارنس بارمن، "تحقیق الهیات در یک کلیسای اقتدارگرا: نیومن و مدرنیسم".
John Henry Newman (1801–1890) had a remarkable influence upon his age. The variety of discourse in his works reflects the many contexts in which he engaged in dialogue, ranging from secular and religious controversies to the speculative realm of philosophical thought. Despite an insular temperament and retiring personality, Newman in fact inspired radical nineteenth-century intellectual inquiry.This collection arises from papers presented during the three-day Newman Centenary Conference at Saint Louis University. In it, the contributors enter a critical dialogue with Newman’s writings from the perspectives of literature and history, rhetoric and education, and philosophy and theology to offer a scholarly appraisal of Newman’s creativity and genius.The fundamental interaction between discourse and context that pervades Newman’s many works provides the thread that weaves this collection together. There are five major divisions in the book. In part 1, the essays on Newman’s individuality portray the highly personal and controversial dimensions of his thought. The essays in part 2, on Newman’s approach to understanding, reveal a keen sense of the historical nature of practical reason. In part 3, essays on Newman’s view of education evaluate his celebration of free inquiry and sensitivity to culture. Newman’s insistence upon personal commitment to apprehend historical reality, both secular and religious, spurs the essays in part 4 to assess his religious epistemology and theological method. The essays in part 5 investigate the ways in which the subsequent interpretation of Newman’s thought warrants a legitimate diversity that mirrors a variety of historical contexts.The essays contained in this volume reflect the increasing richness of literature on Newman studies while constructively expanding the boundaries of interdisciplinary scholarship. As a result, they provide diverse horizons for engaging Newman’s insights through the use of contemporary scholarship. The cluster of issues they discuss portrays the enduring prominence of Newman today.The contributors and their articles to this volume include Gerard Magill, "The Intellectual Ethos of John Henry Newman"; Edward E. Kelly, "Identity and Discourse: A Study in Newman’s Individualism"; Kenneth L. Parker, "Newman’s Individualistic Use of the Caroline Divines in the Via Media"; Mary Katherine Tillman, "Economies of Reason: Newman and the Phronesis Tradition"; Walter Jost, "Philosophic Rhetoric: Newman and Heidegger"; Alan J. Crowley, "Theory of Discourse: Newman and Ricoeur"; James C. Livingston, "Christianity and Culture in Newman’s Idea of a University"; Edward Jeremy Miller, "Newman’s Idea of a University: Is It Viable Today?"; M. Jamie Ferreira, "The Grammar of the Heart: Newman on Faith and Imagination"; Gerard Magill, "The Living Mind: Newman on Assent and Dissent"; C. J. T. Talar, "Receiving Newman’s Development of Christian Doctrine"; Lawrence Barmann, "Theological Inquiry in an Authoritarian Church: Newman and Modernism."