ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The marketing plan: how to prepare and implement it

دانلود کتاب طرح بازاریابی: نحوه تهیه و اجرای آن

The marketing plan: how to prepare and implement it

مشخصات کتاب

The marketing plan: how to prepare and implement it

ویرایش: Expanded 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0814478050, 9780814478059 
ناشر: American Management Association 
سال نشر: 1992 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 544 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب The marketing plan: how to prepare and implement it به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب طرح بازاریابی: نحوه تهیه و اجرای آن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب طرح بازاریابی: نحوه تهیه و اجرای آن

این راهنما نحوه تهیه و توسعه یک برنامه بازاریابی عملی را نشان می دهد که پنج حوزه مهم را پوشش می دهد. طرح محصول/خدمت، ارتباطات بازاریابی، تحقیق، خدمات مشتری و مدیریت فروش.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This guide shows how to prepare and develop a practical marketing plan that covers five critical areas; the product/service plan, marketing communications, research, customer service and sales management.





نظرات کاربران