ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The marketing plan: how to prepare and implement it

دانلود کتاب طرح بازاریابی: نحوه تهیه و اجرای آن

The marketing plan: how to prepare and implement it

مشخصات کتاب

The marketing plan: how to prepare and implement it

ویرایش: 3rd 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0814471013, 9780814471012 
ناشر: AMACOM Div American Mgmt Assn 
سال نشر: 2001 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English  
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب The marketing plan: how to prepare and implement it به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب طرح بازاریابی: نحوه تهیه و اجرای آن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب طرح بازاریابی: نحوه تهیه و اجرای آن

نه، برنامه بازاریابی سال گذشته را نمی توان فقط یک بار دیگر بازیافت کرد! برای اکثر شرکت‌ها، زمان آن فرا رسیده است که برنامه‌های خود را به طور کامل بازنگری کنند، فرضیات قدیمی را کنار بگذارند و واقعیت‌های جدید بازاری که به سرعت در حال تغییر است را مورد بررسی قرار دهند. بسته با ریز عکسهای تاریخچه پرونده اخیر، اطلاعات کاملاً جدید در مورد بازاریابی اینترنتی، و به روز رسانی کامل در سراسر، ویرایش سوم طرح بازاریابی یک رویکرد جامع و سیستماتیک را ارائه می دهد که نتایج را تضمین می کند. این راهنمای ضروری، خوانندگان را در هر مرحله کلیدی هدایت می‌کند، از جمله: * تجزیه و تحلیل بازار، رقابت، تجارت و مشتریان یک شرکت * انتخاب بازارهای سودآور * جداسازی نقاط قوت تجاری مهم * توسعه شخصیت برند * ایجاد یک برنامه بازاریابی * اقدام بر اساس استراتژی ها * گردآوری بازخورد با استفاده از اهداف قابل اندازه گیری و تحقیقات بازار. در قلب این کتاب، اطلاعات مهمی در مورد نحوه استفاده از مجموعه کاملی از ابزارهای بازاریابی موثر، از جمله مدل‌های فروش \"\"چه می‌شد اگر\"\"، استراتژی قیمت‌گذاری، تبلیغات، پست مستقیم، بازاریابی تلفنی، نمایشگاه‌های تجاری، وجود دارد. تجارت، کوپن، حق بیمه، قرعه کشی، خرید، روابط عمومی، اینترنت، مدیریت فروش و خدمات مشتری. اگر به درستی استفاده شود، اینها ابزارهایی هستند که هر شرکتی می تواند از آنها برای افزایش چشمگیر فروش و افزایش سود استفاده کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

No, last year's marketing plan can't be recycled just one more time! For most companies, it's time to completely overhaul their plans, throw out old assumptions, and factor in the new realities of a rapidly changing marketplace. Packed with recent case history thumbnails, all-new information on Internet marketing, and a thorough updating throughout, the third edition of The Marketing Plan outlines a comprehensive, systematic approach that guarantees results. This essential guide leads readers through every key stage, including: * Analyzing a company's market, competition, business, and customers * Selecting profitable markets * Isolating critical business strengths * Developing a brand personality * Creating a marketing plan * Acting on the strategies * Gathering feedback using measurable objectives and market research. At the heart of the book is hard-hitting information on how to use a full array of effective marketing tools, including ""what if"" sales models, pricing strategy, advertising, direct mail, telemarketing, trade shows, merchandising, coupons, premiums, sweepstakes, shoppertainment, public relations, the Internet, sales management, and customer service. Properly used, these are tools that every company can use to dramatically increase sales and boost profits.





نظرات کاربران