ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Return to Nevèrÿon, Book 4

دانلود کتاب بازگشت به Nevèrÿon، کتاب 4

Return to Nevèrÿon, Book 4

مشخصات کتاب

Return to Nevèrÿon, Book 4

ویرایش: Return to Neveryeon, Book 4 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0819562785, 9780819562784 
ناشر: Wesleyan University Press 
سال نشر: 1994 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English  
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 579 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Return to Nevèrÿon, Book 4 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازگشت به Nevèrÿon، کتاب 4 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازگشت به Nevèrÿon، کتاب 4

ساموئل آر. دلانی، برنده جایزه هوگو و سحابی، در مجموعه چهار جلدی خود به نام بازگشت به نرئون، از تصورات فانتزی شمشیر و جادو استفاده کرد تا مضامین مشخص خود را از زبان، قدرت، جنسیت و ماهیت تمدن را بررسی کند. انتشارات دانشگاه Wesleyan جلدهای Neveryeon که مدت‌ها در دسترس نبود، مجدداً در جلد شومیز تجاری منتشر کرده است. یازده داستان، رمان و رمان در چهار جلد کتاب بازگشت به Neveryeon سرزمینی از دیرباز در آستانه تمدن، شاید در آسیا یا آفریقا، یا حتی در دریای مدیترانه را روایت می‌کنند. گورگیک که در کودکی به بردگی گرفته می شود، آزادی خود را به دست می آورد، شورش بردگان را رهبری می کند و وزیر دولت می شود و سرانجام برده داری را لغو می کند. اما از قضا، او از نظر جنسی توسط یقه های برده آهنین بندگی تحریک می شود. آیا این مأموریت او را آلوده می کند - یا آن را تشدید می کند؟ این داستان‌ها که احتمالاً برگرفته از متنی باستانی با منشأ جغرافیایی ناشناخته است، در مقدمه‌ها و ضمائم مترجمان و مفسران غرق شده‌اند و یک قاب کمیک غنی را تشکیل می‌دهند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In his four-volume series Return to Neveryeon, Hugo and Nebula award-winner Samuel R. Delany appropriated the conceits of sword-and-sorcery fantasy to explore his characteristic themes of language, power, gender, and the nature of civilization. Wesleyan University Press has reissued the long-unavailable Neveryeonvolumes in trade paperback.The eleven stories, novellas, and novels in Return to Neveryeon's four volumes chronicle a long-ago land on civilization's brink, perhaps in Asia or Africa, or even on the Mediterranean. Taken slave in childhood, Gorgik gains his freedom, leads a slave revolt, and becomes a minister of state, finally abolishing slavery. Ironically, however, he is sexually aroused by the iron slave collars of servitude. Does this contaminate his mission -- or intensify it? Presumably elaborated from an ancient text of unknown geographical origin, the stories are sunk in translators' and commentators' introductions and appendices, forming a richly comic frame.





نظرات کاربران